AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Del Skrevet 8. november 2019 kjøpte ny lysegrønn Nissan Leaf like i forkant! Vet ikke hvor lenge det har vært sånn men flyttet til et nytt sted relativt nylig, var ikke sånn der jeg bodde før. Nå tror alle her at jeg jobber som hjemmehjelp, er nesten pinlig. Og hvem vil kjøpe bilen når den skal selges? Er vel ingen som ønsker at folk skal tro de jobber i hjemmehjelpen om de faktisk ikke gjør det? No offence overfor hjemmehjelpere altså, min bestemor har slik hjelp og det setter vi stor pris på! Flere Leaf-eiere som sliter med dette, eller er det bare i min kommune det er et tosifret antall lysegrønne Leaf’er som ruller rundt overalt hele tiden med hjemmehjelp-arbeidere i? Anonymkode: 3fdb0...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. november 2019 #2 Del Skrevet 8. november 2019 Vil ikke bilen din være lett å selge? Nettopp fordi den ikke er kjørt som hjemmehjelp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 8. november 2019 #3 Del Skrevet 8. november 2019 Hva koster det å legge folie på en bil? Kanskje det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Del Skrevet 9. november 2019 her kjører hjemmehjelpen hvite wv UP! med kommunevåpen på. Jeg har aldri sett en leaf som hjemmehjelpbil så her har du et godt marked for å selge bilen din. Anonymkode: fdf94...3fb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 9. november 2019 #5 Del Skrevet 9. november 2019 Du får se det positive i det. Mange vil nok se gjennom fingrene med tvilsomme parkeringer når det er en hjemmehjelpsbil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Del Skrevet 9. november 2019 Herlighet, hva er problemet? Anonymkode: 9a5ea...7c5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 9. november 2019 #7 Del Skrevet 9. november 2019 Bare hos dere så du får selge i nabokommuner. Hadde ellers tatt det som et kompliment hvis folk trodde jeg var så snill og selvoppofrende at jeg jobbet i hjemmehjelpen 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #8 Del Skrevet 9. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som ønsker at folk skal tro de jobber i hjemmehjelpen om de faktisk ikke gjør det Hvor vil du de skal tro at du jobber da? Anonymkode: 9a5ea...7c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #9 Del Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, hva er problemet? Anonymkode: 9a5ea...7c5 Problemet er at det er kjipt å eie en Leaf som har samme farge som hjemmehjelpene sine biler. Står i HI. Anonymkode: f9294...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #10 Del Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Problemet er at det er kjipt å eie en Leaf som har samme farge som hjemmehjelpene sine biler. Står i HI. Anonymkode: f9294...5f8 Det er da da ikke et problem, hva så? Anonymkode: 9a5ea...7c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #11 Del Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da da ikke et problem, hva så? Anonymkode: 9a5ea...7c5 TS oppfatter det som et problem. Anonymkode: f9294...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #12 Del Skrevet 9. november 2019 Klarer bare ikke se at dette er et problem? Hvorfor skulle det være «nesten pinlig» at folk tror du jobber som hjemmehjelp? Er det et problem om noen tror du er hjemmehjelp? Det er jo bare å si at du ikke er det? Min første bil hadde faktisk vært leasingbil for hjemmetjenesten. Tenkte litt over at den kanskje hadde fått ekstra slitasje på grunn av mange sjåfører og mye stress i jobben, men tenkte aldri på at utseendet var et problem. Tror ikke det blir noe problem å selge bilen. Bilene til hjemmetjenesten er vel som regel leasingbiler som byttes ut med noen års mellomrom uansett, så om et par år har sikkert hjemmetjenesten nye biler. Hvis det virkelig er et stort problem for deg, så kan du kanskje lakke bilen i annen farge... Anonymkode: 50ef4...162 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #13 Del Skrevet 9. november 2019 Og disse hjemmehjelpsbilene er ikke dekorert med kommunevåpen eller lignende? 🤔 Du får se det sånn at det nok er de færreste steder hjemmehjelpene kjører rundt i grønne Nissan Leaf, så du får nok solgt bilen din i en annen kommune. Ellers er jo ikke ditt «problem» noe større enn alle andre som har kjørt Toyota Yaris de senere år sitt 🙈 Kommune-Norge er for tiden generelt sett veldig opptatt av å ha en grønn profil jmfr. EU’s bærekraftsmål, så det blir flere og flere steder hvor kommuneansatte kjører elbiler. Og da er jo Leaf et godt og rimelig alternativ. Anonymkode: 11ad5...1b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #14 Del Skrevet 9. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS oppfatter det som et problem. Anonymkode: f9294...5f8 Ja men ærlig talt, se hva han/hun skriver da: 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå tror alle her at jeg jobber som hjemmehjelp, er nesten pinlig. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som ønsker at folk skal tro de jobber i hjemmehjelpen om de faktisk ikke gjør det? 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere Leaf-eiere som sliter med dette, Jeg ser virkelig ikke problemet, og det overrasker meg at noe som fargen på en bil skal skape så pass mye hodebry. Hvis noen lurer på hvor han/hun jobber kan hun vel bare svare, så er det oppklart. Eller, skriv langs bildøren: Dette er IKKE en hjemmehjelpbil, ikke tro at jeg jobber som hjemmehjelp. Problem solved. Anonymkode: 9a5ea...7c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #15 Del Skrevet 9. november 2019 Har du ikke ordentlige problemer i livet ditt? Kjenner jeg er litt misunnelig. Herregud. Anonymkode: 12b9d...14a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 9. november 2019 #16 Del Skrevet 9. november 2019 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 10. november 2019 #17 Del Skrevet 10. november 2019 I-landsproblem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #18 Del Skrevet 11. november 2019 Reis til Bergen og selg den, her er de grå. Anonymkode: 4aa62...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 11. november 2019 #19 Del Skrevet 11. november 2019 Her er hjemmehjelp bilene blå og hvite, og det er også Nissan Leaf biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #20 Del Skrevet 11. november 2019 Skjønner ikke problemet ditt? Hva så om de har samme farge. Om dette er din største bekymring i livet ditt, så har du psykiske problemer Anonymkode: fc798...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå