Gå til innhold

Er så drittlei av å se månen - kan den forsvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres kanskje litt rart ut, men kan månen plutselig forsvinne? Har lest litt at enkelte andre måner har kanskje revet seg vekk fra små planeter. Kometer raser jo bare videre uten at de hele tiden må være nær planetene. Eller er vi stuck med denne månen for alltid?

Anonymkode: 17c2e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirkelen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje litt rart ut, men kan månen plutselig forsvinne? Har lest litt at enkelte andre måner har kanskje revet seg vekk fra små planeter. Kometer raser jo bare videre uten at de hele tiden må være nær planetene. Eller er vi stuck med denne månen for alltid?

Anonymkode: 17c2e...b15

Vi er nok stuck med Månen for alltid.
 

En hendelse så kataklysmisk at Månen ble revet ut av Jordas bane hadde med stor sannsynlighet vært en katastrofe for oss her nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månen forsvinner til slutt. Men ikke hold pusten. Den beveger seg lenger fra jorda med hele 4 cm i året 😛

 

 

Anonymkode: 14934...c66

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Månen er en ost, og med all den globale oppvarmingen smelter den nok snart vekk, null stress 🌛

Anonymkode: cf2da...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg foran øynene når du vet det er mulighet for å se månen. 

Anonymkode: 7410d...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke satt penger på at det skjer i vår levetid. Solbriller på natta kanskje?

Anonymkode: 62639...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får la være å se på den eller lukke øynene.

Anonymkode: f1434...b35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Månen forsvinner til slutt. Men ikke hold pusten. Den beveger seg lenger fra jorda med hele 4 cm i året 😛

 

 

Anonymkode: 14934...c66

Den er altså på vei bort fra oss altså? Kan man gjøre noe for å øke dette da? Jeg er bare så lei av den. er veil ingen som gidder å forske på å fjerne en måne så har ikke akkurat noe håp om dette.

Anonymkode: 17c2e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten månen hadde ikke vi klart oss

Anonymkode: 97866...02b

Vi dør vel ikke hvis den ikke er her? Eller?

Anonymkode: 17c2e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er altså på vei bort fra oss altså? Kan man gjøre noe for å øke dette da? Jeg er bare så lei av den. er veil ingen som gidder å forske på å fjerne en måne så har ikke akkurat noe håp om dette.

Anonymkode: 17c2e...b15

Med NASAs nåværende budsjett tror jeg dette er ikke så rent lite farfetched 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje litt rart ut, men kan månen plutselig forsvinne? Har lest litt at enkelte andre måner har kanskje revet seg vekk fra små planeter. Kometer raser jo bare videre uten at de hele tiden må være nær planetene. Eller er vi stuck med denne månen for alltid?

Anonymkode: 17c2e...b15

Ja, det høres klin kokos ut å ønske at månen skal forsvinne 🙂

Kanskje hadde vi mennesker klart oss uten månen, men det er mye liv i fjæra som er avhengig av flo og fjære. Det spiller ingen rolle, for månen blir, uansett om vi liker det eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du siste. Hvorfor må den være her da? Den gjør jo ingentign, den bare er der. Mulig jeg har blitt litt rar i høst men jeg kjenner virkelig at den irriterer meg hver gang jeg ser den.

Anonymkode: 17c2e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til du siste. Hvorfor må den være her da? Den gjør jo ingentign, den bare er der. Mulig jeg har blitt litt rar i høst men jeg kjenner virkelig at den irriterer meg hver gang jeg ser den.

Anonymkode: 17c2e...b15

Den har jo sikret gratis gatebelysning om natta i tusener av år. DET hadde vært litt av en strømregning å erstatte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...