Gå til innhold

Ånd


Gjest Sirkelen

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkelen

Er det noen her som har gjort et seriøst forsøk på å kontakte åndeverdenen, eller ufrivillig har opplevd åndelig aktivitet?

Man hører så mye rart, men førstehåndsberetninger er langt mer interessante. Jeg har lest endel om Nes kirkeruiner som ligger en times reise fra Oslo, det virker som et sted der sannsynligheten for slik aktivitet er ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en ånd i lampa mi, så må passe på å ikke knuse den. Da blir det rabalder og haraball. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
11 minutter siden, jukkapalme skrev:

Jeg har en ånd i lampa mi, så må passe på å ikke knuse den. Da blir det rabalder og haraball. 

Høres skummelt ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør aktivt arbeid for å kommunisere med mine engler og guider. Har gjort en husrens en gang også. Ellers har jeg ikke oppsøkt det sånn direkte nei, holder meg til mine egne :fnise:

Anonymkode: 590f2...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kim123 skrev:

Jeg har prøvd flere ganger (ikke alene). Funker aldri...🙄

Hva har du prøvd da? Hvem har du lært av? Har du en seriøs spirituell praksis?

Anonymkode: 590f2...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
2 timer siden, Kim123 skrev:

Jeg har prøvd flere ganger (ikke alene). Funker aldri...🙄

Hvilke metoder har du forsøkt?

Jeg mistenker man må dra til steder som allerede har slik aktivitet for å ha et håp om respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i direkte kontakt med en ånd, selv om det hadde vært spennende å oppleve det. Men hva må man gjøre for å oppnå kontakt, og hvordan merker man det, egentlig? Har bare opplevd noen pussigheter der ting har flyttet på seg på uforklarlig vis, og hørt lyder og skritt i hus.Men noen direkte "åndelig kontakt" har jeg ikke opplevd.

Anonymkode: 390e0...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at fillehauger skal være et bra sted å lete. De forsvinner visst ofte i de. Regner med at de da er der en stund iallefall.

Anonymkode: 39d5a...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkelen
6 timer siden, Okapi skrev:

Nei, jeg tenker at dersom de vil kontakte meg så klarer de det vel selv.

Tror ikke det er slik det normalt fungerer. 
«Hei, jeg er en ånd. Beklager at jeg flytter litt på møbler om natta og åpner og lukker dører uten grunn, men alt dette er for å fortelle deg et viktig budskap!»

Man må nok selv ta initiativ og oppsøke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
På 8.11.2019 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært i direkte kontakt med en ånd, selv om det hadde vært spennende å oppleve det. Men hva må man gjøre for å oppnå kontakt, og hvordan merker man det, egentlig? Har bare opplevd noen pussigheter der ting har flyttet på seg på uforklarlig vis, og hørt lyder og skritt i hus.Men noen direkte "åndelig kontakt" har jeg ikke opplevd.

Anonymkode: 390e0...e5d

Det høres ut som du kan ha opplevd en ånd, selv om det nødvendigvis blir spekulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 16.28, Sirkelen skrev:

Er det noen her som har gjort et seriøst forsøk på å kontakte åndeverdenen, eller ufrivillig har opplevd åndelig aktivitet?

Man hører så mye rart, men førstehåndsberetninger er langt mer interessante. Jeg har lest endel om Nes kirkeruiner som ligger en times reise fra Oslo, det virker som et sted der sannsynligheten for slik aktivitet er ganske stor.

Jeg har vært på NES KIRKERUINER, opplevde ikke en dritt .Det gøyeste der var å tolke gravsteinene, de er så gamle at det er nesten umulig å lese hva som står på noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sirkelen
Akkurat nå, snoren skrev:

Jeg har vært på NES KIRKERUINER, opplevde ikke en dritt .Det gøyeste der var å tolke gravsteinene, de er så gamle at det er nesten umulig å lese hva som står på noen av dem.

Flott å høre du faktisk tok initiativ til å dra dit. Hvilken tid på døgnet var du der? Jeg tror natten er den beste tiden for åndelig aktivitet. Uansett skjønner jeg du ble skuffet over ikke å oppleve noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sirkelen skrev:

Flott å høre du faktisk tok initiativ til å dra dit. Hvilken tid på døgnet var du der? Jeg tror natten er den beste tiden for åndelig aktivitet. Uansett skjønner jeg du ble skuffet over ikke å oppleve noe.

Jeg var der på dagen, kan jo ha hatt noe med det å gjøre. Sykt ekkelt å gå rundt der og vite alt det presten hadde gjort mot de stakkers små 😞 Eller så kan jo det ha vært falske anklagelser, jeg vet ikke, men det var utrolig mange folk der. Det er jo mot Mjøsa? Eller et annet stort vann/elv, husker jeg synes stemningen var litt spesiell der nede og ved kirkeruinen/gravplassen. Jeg tror man gjør rett i å sove i telt like ved gravplassen om man skal oppleve noe paranormalt. Jeg tror ikke man trenger ouijaboard, jeg tror sånt bare er tull. Hvis ånder ønsker kontakt, kommer de direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
6 minutter siden, snoren skrev:

Jeg var der på dagen, kan jo ha hatt noe med det å gjøre. Sykt ekkelt å gå rundt der og vite alt det presten hadde gjort mot de stakkers små 😞 Eller så kan jo det ha vært falske anklagelser, jeg vet ikke, men det var utrolig mange folk der. Det er jo mot Mjøsa? Eller et annet stort vann/elv, husker jeg synes stemningen var litt spesiell der nede og ved kirkeruinen/gravplassen. Jeg tror man gjør rett i å sove i telt like ved gravplassen om man skal oppleve noe paranormalt. Jeg tror ikke man trenger ouijaboard, jeg tror sånt bare er tull. Hvis ånder ønsker kontakt, kommer de direkte.

Takk for interessant og godt svar. Jeg må sove nå, men svarer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...