Gå til innhold

Noen med sterk intuisjon vedr relasjoner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan lese meg i dette...hjertet mitt er revet mellom to menn. En av dem opplever jeg som min sjelevenn. Jeg elsker han. 

Den andre er jeg også dypt glad i og han er far til mine barn.

Det er noen "utfordringer" med dem begge. Klarer du se hindringene og hvem av dem jeg kommer til å ende opp med på sikt?

Mørk eller lys?

Håper noen klarer se noe her...

 

Anonymkode: 588c4...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke hjelpe deg, men kunne ha skrevet det samme som du skrev. Eller, jeg vet hvem jeg vil ha, men det føles umulig. Håper du får noen svar

Anonymkode: 4db23...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sex med begge? hvilket forhold har du til faren? er mr.sjelevenn din elsker? vet barnefar eventuelt om mr.sjelevenn? vet sjelevenn om barnefar? er du overhodet i et forhold? hvorfor er du eventuelt utro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 22.45, megda skrev:

har du sex med begge? hvilket forhold har du til faren? er mr.sjelevenn din elsker? vet barnefar eventuelt om mr.sjelevenn? vet sjelevenn om barnefar? er du overhodet i et forhold? hvorfor er du eventuelt utro? 

Har ikke sex med noen av dem nå. Aldri hatt sex med sjelevennen min. Har selvsagt hatt sex med far til barna ;) barnefar vet om sjelevennen ja. Og nei, jeg er ikke i forhold med noen av dem. Og er altså ikke utro. Jeg elsker den ene, glad i den andre, begge elsker meg, men det er hindringer i veien. Så hva skjer....?

Du stiller forøvrig mer spørsmål enn å gi meg svar ;) 

Anonymkode: 588c4...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man føler lidenskap for deg, denne brannen kan gå raskt ut. Den andre elsker deg, dette er ikke ekte kjærlighet, men du kan gi den en sjanse. Se hvem som ser deg i øynene når han snakker til deg. Jeg tror de begge har uferdige kamper.

Anonymkode: 82397...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man føler lidenskap for deg, denne brannen kan gå raskt ut. Den andre elsker deg, dette er ikke ekte kjærlighet, men du kan gi den en sjanse. Se hvem som ser deg i øynene når han snakker til deg. Jeg tror de begge har uferdige kamper.

Anonymkode: 82397...e7f

Takk. Dette høres nokså riktig ut. Kan jeg be deg utdype? Klarer du å se om det Er lys el mørk som elsker meg? Hva betyr det at kjærligheten ikke er helt ekte? 

Ja begge har uferdige kamper, helt riktig. De står akkurat nå i hver sin vidt forskjellige kamp. 

Men jeg ble ikke så mye klokere... En av dem ser meg dypt i øynene når vi prates. Den andre kan vingle litt i blikket. 

Orker du utdype? Takk. Ts

Anonymkode: 588c4...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Du stiller forøvrig mer spørsmål enn å gi meg svar

 må stille spørsmål for å få oversikt over noen viktige faktorer. ville gått for sjelevenn da forholdet til barnefar er over. det var vel enn grunn til at det tok slutt? om du vil at noen skal "lese" deg, så kan du kjøpe en 8ball

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Dette høres nokså riktig ut. Kan jeg be deg utdype? Klarer du å se om det Er lys el mørk som elsker meg? Hva betyr det at kjærligheten ikke er helt ekte? 

Ja begge har uferdige kamper, helt riktig. De står akkurat nå i hver sin vidt forskjellige kamp. 

Men jeg ble ikke så mye klokere... En av dem ser meg dypt i øynene når vi prates. Den andre kan vingle litt i blikket. 

Orker du utdype? Takk. Ts

Anonymkode: 588c4...870

Hvem ser du på høyre side når du forestiller deg begge deler? Det er den rette personen, men har den største kampen, den andre elsker deg ikke som du fortjener. Han elsker ikke seg selv riktige, og dette kompliserer kjærligheten han kan gi til en annen person.

Anonymkode: 82397...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ser du på høyre side når du forestiller deg begge deler? Det er den rette personen, men har den største kampen, den andre elsker deg ikke som du fortjener. Han elsker ikke seg selv riktige, og dette kompliserer kjærligheten han kan gi til en annen person.

Anonymkode: 82397...e7f

Hvem er du....? Hvis du nå forteller meg at du bare "finner på noe" eller "prøver deg", så tror jeg ikke på deg, for dette var spot on.

Jeg så veldig raskt for meg en av dem på høyre side,med en gang jeg leste første setning, og FØR jeg leste videre. Og han jeg så for meg er han du beskriver, han med den største kampen, han jeg opplever virkelig elsker meg og som er rett for meg. Men det er en STOR hindring der, eller en kamp, som du sier. 

Den andre personen sier han elsker meg, men det du skriver, om at han ikke elsker seg selv riktig, og at det kompliserer alt, ja, det er også helt riktig. Han er jeg faktisk veldig i tvil på...og han kjemper også en kamp, men jeg tror ikke, i bunn og grunn, at han elsker meg 100%. 

Ville bare gi deg en tilbakemelding. Klarer du se noe om disse mennene, overvinner sine kamper før eller siden? Og om jeg får han som elsker meg, en gang i fremtiden? ts

Anonymkode: 588c4...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Hvem er du....? Hvis du nå forteller meg at du bare "finner på noe" eller "prøver deg", så tror jeg ikke på deg, for dette var spot on.

Jeg så veldig raskt for meg en av dem på høyre side,med en gang jeg leste første setning, og FØR jeg leste videre. Og han jeg så for meg er han du beskriver, han med den største kampen, han jeg opplever virkelig elsker meg og som er rett for meg. Men det er en STOR hindring der, eller en kamp, som du sier. 

Den andre personen sier han elsker meg, men det du skriver, om at han ikke elsker seg selv riktig, og at det kompliserer alt, ja, det er også helt riktig. Han er jeg faktisk veldig i tvil på...og han kjemper også en kamp, men jeg tror ikke, i bunn og grunn, at han elsker meg 100%. 

Ville bare gi deg en tilbakemelding. Klarer du se noe om disse mennene, overvinner sine kamper før eller siden? Og om jeg får han som elsker meg, en gang i fremtiden? ts

Anonymkode: 588c4...870

dytter på denne.ts

Anonymkode: 588c4...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...