Gå til innhold

Hva skjer første timen ?


Disney1989

Anbefalte innlegg

Hei🤗

 

Har endelig fådd innkallelse til første time på sykehuset🥰

 

Har tatt blodprøver og levert sædprøver så lurer på hva skjer på første time ?🤗

 

Bare planlegging om hva vi skal gjøre eller starter vi da ?🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hva det er innkallelse til? Til ivf? Til utredning av gynekolog?

Anonymkode: 00d72...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generell sjekk? Skal dere i gang med ivf? Andre ting?

Jeg var hos gynekolog i dag, for å drøfte henvisning til operasjon for fjerning av cyster. Hadde en samtale og tok innvendig ul, samt noen blodprøver. Leverte papirene som må inn før operasjon (oversikt over helsetilstand, medisinbruk osv, samt nærmeste pårørende, fastlege og arbeidsplass). 

Anonymkode: bbef6...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var nylig inne til første time på gynekologisk avdeling på Haukeland. Eneste vi gjorde der var å gå igjennom resultat av nye blodprøver og sædprøve og fylte ut nytt henvisningskjema, men denne gang til ivf avdelingen. Så si identisk skjema/spørsmål som fastlege sendte inn i utgangspunktet og så fikk vi litt info om ventetiden videre (6 mnd..) og ny innvendig ultralyd.. Så egentlig nokså bortkastet time, men et steg videre i systemet.. 

Anonymkode: 3e3c1...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min første time til utredning for ufrivillig barnløshet så ble det tatt innvendig ultralyd, hvor det ble bekreftet min mistanke om at jeg har pcos. Samboeren fikk henvisning til levering av sædprøve. Jeg fikk også resept på provera, for å få mens igjen, siden det var mange måneder siden sist mens og resept på femar for å prøve å få eggløsning. Fikk time for ny innvendig ultralyd på syklusdag 13 for å se om femar har hatt tenkt effekt 😊

tok også blodprøver selv om jeg tok dette med lege når jeg ble henvist.

 

Anonymkode: 00d72...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...