Jump to content
AnonymBruker

Er det noen andre her som ikke liker Friends?

Recommended Posts

AnonymBruker
On 11/8/2019 at 1:57 PM, smalls said:

Jeg vet mange elsker Friends, men jeg har aldri likt serien. Synes bare ikke det er morsomt og da gidder jeg ikke å kaste bort tid på å se på. Prøvd å se noen episoder men nei

How i met your mother er enda verre. 🤦‍♀️ Finnes ikke morsomt for meg

Vet ikke hvordan det er nå om dagen siden jeg ikke har tv lenger, men før var det en masse intetsigende og dørgende kjedelige komedier på tv ala how i met your mother.

Anonymkode: ff04b...583

Fortsetter under...

DavinaWin
På 8.11.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Janice ihvertfall 😁 liker Phoebe og tvillingsøsteren Ursula godt også, og Chandler er morsom. Men allikevel synes jeg serien er utdatert nå. De ler og gjør narr av så mye som egentlig ikke er greit. Blant annet homofile, lesbiske og transpersoner. Synes ikke det er morsomt. 

Anonymkode: b026a...67d

Elsket øyeblikket når Chandler hadde valget mellom å bli værende i New York med Janice eller bli med første fly til Jemen og valgte sistnevnte😆 

AnonymBruker
2 minutter siden, DavinaWin skrev:

Elsket øyeblikket når Chandler hadde valget mellom å bli værende i New York med Janice eller bli med første fly til Jemen og valgte sistnevnte😆 

«😳 Yemen. I’m going to Yemen 😳😳» 

Anonymkode: 1688e...88d

AnonymBruker
På 7.11.2019 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Haha! Jeg likte det aldri da det gikk på tv2, og jeg liker det fortsatt ikke, selv med nostalgiske 90-talls briller. Du har helt rett i forutsigbar, teit humor. Hverken fugl eller fisk, liksom. Ikke tullete og tøysete, men heller ikke intelligent og skarp humor.

Anonymkode: 2b992...756

Teit humor?? For deg ja, men det betyr ikke at humoren er teit... Vi liker forskjellig.... Synes du folk er teit hvis de liker en annen bil enn deg? Liker å reise et annet sted på ferie enn deg? For ikke å glemme hvor lite intelligent man må være for å like noe annet enn deg..?!? 

Anonymkode: c6e59...bd2

Familytree

Jaaaaaa! Jeg ikke liker Friends eller amerikansk humor.

AnonymBruker

Jeg var fan da jeg var tenåring ja, kjøpte til og med cd'en da den kom ut. Men det var jo på nittitallet da. Helt ok å se en episode nå også sikkert, men har nesten ikke hatt tv på 20år så det skjer ikke så ofte -mer når det står på tv'n venterom eller lignende og da er det jo greit å se på det. Har hendt jeg har vært innom gamle klipp på youtube, compilation av Phoebe for eksempel, var moro å se sammendraget av livet hennes, hun som hadde gjort så mye rart.

Anonymkode: 29021...286

Annonse

mammahjarte

Eg liker.heller ikkje friends. Hater det ikkje. Bare ikkje spesielt interessert i det. Hater derimot latterboks.