Gå til innhold

Hva er det Letrozol gjør??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har regelmessig syklus, positive eggløsningstester, prøvd i et år. Har gått på dobbel dose Letrozol denne mnd uten resultat. Men hva er hensikten med Leteozol når jeg allerede har eggløsning?

Anonymkode: 5a28c...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hensikten er å legge til rette for at egget skal trives og festes.

Jeg selv fikk letrozol pågrunn av blant annet tynn slimhinne. Så det gis ikke kun til de uten eggløsning. Ble gravid på første forsøk etter letrozol.

Jeg hadde mistet 3 ganger før, og letrozol gjorde at tja livmoren min ikke var fiendtlig om man kan si det slik mot et befruktet egg, og gjorde at jeg fikk en tykk å fin slimhinne. 

Så er egentlig for å gjøre miljøet litt mer tilrettelagt for et befruktet egg :) 

Anonymkode: 4092e...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hensikten er å legge til rette for at egget skal trives og festes.

Jeg selv fikk letrozol pågrunn av blant annet tynn slimhinne. Så det gis ikke kun til de uten eggløsning. Ble gravid på første forsøk etter letrozol.

Jeg hadde mistet 3 ganger før, og letrozol gjorde at tja livmoren min ikke var fiendtlig om man kan si det slik mot et befruktet egg, og gjorde at jeg fikk en tykk å fin slimhinne. 

Så er egentlig for å gjøre miljøet litt mer tilrettelagt for et befruktet egg :) 

Anonymkode: 4092e...13c

Tusen takk for svar :) Så fint å høre at du ble gravid!! ❤️ Brukte du enkel eller dobbel dose?  

Anonymkode: 5a28c...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...