Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva annet kan enn jobbe som når jeg «bare» er en hjelpepleier.

har så lyst på en ny jobb langt bort fra helse. Jeg vil så gjerne ha en jobb som jeg virkelig kan glede meg til hverdag. Nå er jeg sykemeldt fra jobben, jeg blir uvel bare av tanken på att jeg må tilbake.

Anonymkode: a02f8...1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du tenke deg å bli hudpleier for eksempel? Noen interesser du har som det kunne vært mulig å jobbe med/ noe innenfor samme interessefelt. Hva kunne du trives med tror du? 

Anonymkode: 6e899...845

Skrevet

Da er vi to- dog er jeg ikke sykmeldt per i dag. Kom tilbake etter utbrenthet; og er på vei tilbake dit igjen. Skal omskolere meg! (Og anbefaler deg det samme)

Anonymkode: 0c0cf...a8d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi to- dog er jeg ikke sykmeldt per i dag. Kom tilbake etter utbrenthet; og er på vei tilbake dit igjen. Skal omskolere meg! (Og anbefaler deg det samme)

Anonymkode: 0c0cf...a8d

Har du bestemt deg for nytt yrke?

Anonymkode: 6e899...845

Skrevet

har så lyst på en ny jobb langt bort fra helse. Jeg vil så gjerne ha en jobb som jeg virkelig kan glede meg til hverdag. Nå er jeg sykemeldt fra jobben, jeg blir uvel bare av tanken på att jeg må tilbake.

Skrevet

ts her. 
Her er liksom bare jobb innen for skole/ barnehage, helse og en liten butikk her jeg bor så er lite å velge i mellom..

har tenkt litt på assistent på skolen/ sfo men aner ikke hvordan enn hjelpepleier skal få seg jobb der. Jeg har ingen mulighet for å ta noen utdanning der jeg må være borte i perioder. Er mye alene med 3 barn. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobber du med demente?

Anonymkode: bd456...2ce

Skrevet

Ts her. Nei jobber ikke med demente og det er vertfall noe jeg aldri skal gjøre heller. Har det dessverre altfor nært i familien til att jeg orker å jobbe med det.

Skrevet

Hva med å jobbe innen psykiatri? Kunne det vært noe? 

Anonymkode: ac7ef...d23

Skrevet

Kan du bytte arbeidssted? Hvis du jobber på sykehjem så prøve hjemmesykepleie eller psykiatri f.eks?

Anonymkode: 5d8a4...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...