Gå til innhold

Hva har du i timelønn som assisterende butikkleder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde 204kr i timen + 1500 i tillegg pr måned som skulle dekke eventuell overtid (hvilket sparte butikken for satans mye overtidsbetaling). 10års ansiennitet. 

Anonymkode: b8698...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om det faktisk er assisterende butikksjef som du skriver, eller i realiteten bare assistenten til butikksjefen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde 204kr i timen + 1500 i tillegg pr måned som skulle dekke eventuell overtid (hvilket sparte butikken for satans mye overtidsbetaling). 10års ansiennitet. 

Anonymkode: b8698...eae

Var dette i 2018 eller 2019?

Anonymkode: bba2a...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var dette i 2018 eller 2019?

Anonymkode: bba2a...be1

Det var i 2018 og fram til starten av 2019. 

Anonymkode: b8698...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg elsket å jobbe i servicebransjen, men kom dessverre til et punkt hvor jeg ikke kunne leve av lønna det ga. 

Er det noen her som vil dele hvor mye de tjener i timen som ordinær butikkmedarbeider? 

Anonymkode: 1e4dd...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg elsket å jobbe i servicebransjen, men kom dessverre til et punkt hvor jeg ikke kunne leve av lønna det ga. 

Er det noen her som vil dele hvor mye de tjener i timen som ordinær butikkmedarbeider? 

Anonymkode: 1e4dd...7ac

Her er tariffen noen butikker har, men så er det endel andre butikker som ikke har tariff. Anbefales å bare jobbe i butikk som har det slik at du får tillegg. 

Tariff Handel&Kontor.JPG

Anonymkode: 51a8e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er tariffen noen butikker har, men så er det endel andre butikker som ikke har tariff. Anbefales å bare jobbe i butikk som har det slik at du får tillegg. 

Tariff Handel&Kontor.JPG

Anonymkode: 51a8e...c71

Lønnstrinn 6, er det butikksjef?

Anonymkode: 041bc...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg elsket å jobbe i servicebransjen, men kom dessverre til et punkt hvor jeg ikke kunne leve av lønna det ga. 

Er det noen her som vil dele hvor mye de tjener i timen som ordinær butikkmedarbeider? 

Anonymkode: 1e4dd...7ac

Jeg er i samme situasjon som deg. Kan ikke leve av lønna, selv når jeg jobbet nesten fulltid. Hva endte du opp med å gjøre istedenfor?

Anonymkode: 041bc...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lønnstrinn 6, er det butikksjef?

Anonymkode: 041bc...203

Lønnstrinn er det samme som ansiennitet. Lønnstrinn 6 er fra 10 år og oppover, altså full ansiennitet. 

Anonymkode: b8698...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lønnstrinn er det samme som ansiennitet. Lønnstrinn 6 er fra 10 år og oppover, altså full ansiennitet. 

Anonymkode: b8698...eae

Det var rart, jeg har 12 års ansiennitet og får 180 kroner i timen. Bedriften sier de følger tariff..

Anonymkode: 041bc...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lønnstrinn er det samme som ansiennitet. Lønnstrinn 6 er fra 10 år og oppover, altså full ansiennitet. 

Anonymkode: b8698...eae

Jeg kom på lønnstrinn 6 etter fem år.

Anonymkode: 65abe...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lønnstrinn er det samme som ansiennitet. Lønnstrinn 6 er fra 10 år og oppover, altså full ansiennitet. 

Anonymkode: b8698...eae

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var rart, jeg har 12 års ansiennitet og får 180 kroner i timen. Bedriften sier de følger tariff..

Anonymkode: 041bc...203

Eller menes det innen samme bedrift?

Anonymkode: 041bc...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Eller menes det innen samme bedrift?

Anonymkode: 041bc...203

Lønnstrinn 6 er 5 års ansinitet om du har jobbet 100% alle årene. Ellers kan man få trinnet etter 6+ år om man har jobbet deltid. Vurdering er forskjellig i forhold til arbeidsgiver. 

Anonymkode: 51a8e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var rart, jeg har 12 års ansiennitet og får 180 kroner i timen. Bedriften sier de følger tariff..

Anonymkode: 041bc...203

Det finnes flere tariffer ja. Kommer an på hva din arbeidsgiver har. Her er eksempel på forskjellige tariffer:https://www.virke.no/tariff-lonn/tariffoversikt/

Den som er vanlig er Landsoverkomsten til HK (handel & kontor) 

Anonymkode: 51a8e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes flere tariffer ja. Kommer an på hva din arbeidsgiver har. Her er eksempel på forskjellige tariffer:https://www.virke.no/tariff-lonn/tariffoversikt/

Den som er vanlig er Landsoverkomsten til HK (handel & kontor) 

Anonymkode: 51a8e...c71

Åja, så det finnes ikke egen tariff for butikkmedarbeidere? Hva er vitsen med tariff hvis det er mange forskjellige å velge mellom for samme jobb? 😅

Anonymkode: 041bc...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon som deg. Kan ikke leve av lønna, selv når jeg jobbet nesten fulltid. Hva endte du opp med å gjøre istedenfor?

Anonymkode: 041bc...203

Hei. Jeg endte opp med å ta en mastergrad, og jobber på kontor i staten. Greit nok det også :) Men synes kundekontakt er mer moro. 

Anonymkode: 1e4dd...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...