Gå til innhold

Kjenner du noen som har klart å endre livsstilen / livet fra destruktiv Til mye bedre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du møtt noen som har endret livet sitt fra veldig dårlig til mye bedre ? 

Feks med overvekt, avhengighet, dårlig økonomi etc ? 

Fortell 🤗 

 

Anonymkode: 44109...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 120 kg, narkoman, suicidal, prostituerte meg regelmessig og slet så mye psykisk at jeg hadde to psylologtimer i uken, og flere innleggelser. 

Nå er jeg supernormal og livet er dritkjedelig. Men er bedre enn sånn det var. Er normalvektig, rusfri, gift, jobb, hus, hytte, barn, bil og hund. Friskmeldt psykisk og fysisk. 

Anonymkode: 2f5aa...f7c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 120 kg, narkoman, suicidal, prostituerte meg regelmessig og slet så mye psykisk at jeg hadde to psylologtimer i uken, og flere innleggelser. 

Nå er jeg supernormal og livet er dritkjedelig. Men er bedre enn sånn det var. Er normalvektig, rusfri, gift, jobb, hus, hytte, barn, bil og hund. Friskmeldt psykisk og fysisk. 

Anonymkode: 2f5aa...f7c

Wow, er det sant ?????

Anonymkode: 44109...d33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, er det sant ?????

Anonymkode: 44109...d33

nei. 

Anonymkode: 3125a...c9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2019 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Har du møtt noen som har endret livet sitt fra veldig dårlig til mye bedre ? 

Feks med overvekt, avhengighet, dårlig økonomi etc ? 

Fortell 🤗 

 

Anonymkode: 44109...d33

Jeg hadde alvorlig anoreksi, var suicidal og hadde vært utenfor arbeidslivet i flere år. Nå er jeg normalvektig, frisk og i fast jobb. Er også gift og har to barn:)

Anonymkode: 3c454...69d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 130 kg, spiste dårlig mat, slapp, mye syk, satt stort sett inne med godteriskåla og Netflix. Nå trener jeg 4-6 ganger i uken, veier rundt 68 kg og passer på kroppen min. Nesten aldri syk og ser mye mer positivt på livet, rett og slett lykkeligere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på fylla hver helg, røykte som en svamp, stressende jobb, alt var slitsomt pga dårlig livsstil. Nå har jeg skiftet jobb, røyker aldri, drikker sjeldent og lite, spiser sunt og hjemmelaget og trener 3-4 ganger per uke pluss at jeg sykler overalt. 

Anonymkode: e6858...987

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Meg selv. ;) Jeg har gått ned over 80 kg. Det har vært en livsendring som jeg begynte med for fem år siden. I den prosessen skiftet jeg ut eksen med nåværende samboer, fikk meg ny jobb, fullførte studier, flyttet tilbake til hjembyen, kjøpte meg ny bolig osv. Jeg har i grunn endret hele livet. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så inspirerende ! Så flinke dere har vært :) 

må føles herlig :)

Anonymkode: 44109...d33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...