Gå til innhold

Moren min døde i går


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så trist og hjertet mitt er knust. Hun bodde i utlandet og sist jeg så henne var for 7 måneder siden. Hun fikk treffe barnebarnet sitt når han var 2,5 måneder gammel og hun var på besøk i 7 uker hos oss. Vi snakket hver dag på telefon og hun så barnebarnet på video. Jeg savner hun så mye at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg. Hun skulle komme på besøk i jula og gledet seg til å se barnebarnet. Nå syntes jeg at det er så trist at hun ikke fikk se ham igjen, at han kommer aldri til å bli kjent med henne. Hjertet mitt blør og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Vil bare se henne, snakke med henne. Venter hvert minutt at hun skal komme innom døren eller ringe meg 

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer ❤️ Ord blir fattige i slike situasjoner. Jeg har dessverre ingen andre råd enn å bruk de rundt deg til å lene deg på. Snakk med de du er glad i og som også er i sorg.

Sender deg en varm klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, jeg kondolerer så mye 😢💔 Uff, jeg har en liten en på 3 mnd selv, jeg blir nesten knust av bare tanken på å miste mamma nå. Jeg håper du har folk rundt deg du kan lene deg på.

Føler virkelig med deg! 😢

Anonymkode: 2f56e...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet mor for 1 år og 4 mnd siden. Det er fortsatt skikkelig vondt. Jeg føler med deg og vil kondolere.❤️ BRUK DE RUNDT DEG.🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer ❤️
Mistet også min mor når jeg hadde en baby. En del År siden nå. Var utrolig tøft i starten, men fokuserte på baby. Dagene gikk og gråt ofte. Det er lettere i dag, men gråter inn i mellom enda selv om det er 16 år siden. Snakker med barna om bestemor og hvordan hun var. Har kommet noen kommentarer på at de gjerne ville møtte bestemor. 
pass på å ha familie og venner rundt deg. Snakk om henne, la deg selv få gråte nor behovet er der ❤️

Anonymkode: 31dd2...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer så mye ❤️

Anonymkode: aac0d...e79

Tusen takk

Ts

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, -lykke- skrev:

Kondolerer ❤️ Ord blir fattige i slike situasjoner. Jeg har dessverre ingen andre råd enn å bruk de rundt deg til å lene deg på. Snakk med de du er glad i og som også er i sorg.

Sender deg en varm klem ❤️

Tusen takk 

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud, jeg kondolerer så mye 😢💔 Uff, jeg har en liten en på 3 mnd selv, jeg blir nesten knust av bare tanken på å miste mamma nå. Jeg håper du har folk rundt deg du kan lene deg på.

Føler virkelig med deg! 😢

Anonymkode: 2f56e...0c2

Gi mora di en ekstra klem hver dag

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Madde123 skrev:

Kondolerer ❤️

Tusen takk

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, LittDiva skrev:

Kondolerer. 💗

Tusen takk

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Linye skrev:

Mistet mor for 1 år og 4 mnd siden. Det er fortsatt skikkelig vondt. Jeg føler med deg og vil kondolere.❤️ BRUK DE RUNDT DEG.🥰

❤❤

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

❤️ Kondolerer!

Føler med deg i sorgen.

Anonymkode: 4e39e...d73

Tusen takk

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer ❤️
Mistet også min mor når jeg hadde en baby. En del År siden nå. Var utrolig tøft i starten, men fokuserte på baby. Dagene gikk og gråt ofte. Det er lettere i dag, men gråter inn i mellom enda selv om det er 16 år siden. Snakker med barna om bestemor og hvordan hun var. Har kommet noen kommentarer på at de gjerne ville møtte bestemor. 
pass på å ha familie og venner rundt deg. Snakk om henne, la deg selv få gråte nor behovet er der ❤️

Anonymkode: 31dd2...727

Tusen takk for gode råd ❤

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi mora di en ekstra klem hver dag

Anonymkode: 19009...0c5

Det skal jeg virkelig ❤️ 

Anonymkode: 2f56e...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg ♥️ Mistet min mamma for tre uker siden. Vi bodde nært og møttes hver dag. Og mine barn var selvfølgelig også nært knyttet til mormor. Nå skjønner vi ikke helt at hun er borte 💔 håper det blir bedre.. 

Anonymkode: 05787...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...