Gå til innhold

"det driter vel jeg i" , sier bestemor til treåringen


hvaom

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ts: om ungen din griser ut huset til mora di med mat er det DU som skal vaske etter henne! Ikke mora di! Skjønner godt at hun ble utålmodig; bare synd det gikk utover ungen og ikke deg!

Anonymkode: 787b5...379

Kjære min tid!!! Hun griste på buksa og teppet, svigermor lot hun spise IS i stua. Forøvrig er jeg ikke mammaen til ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ByeByeLove

Er vel ingen som har gjort i buksa hos bestemor, med unntak av opptil flere i denne tråden.

Jeg hadde krevd en unnskyldning fra gamla til mini’n. Ellers hadde jeg tatt’n med og gått. Uakseptabel atferd får konsekvenser for store så vel som små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man av og til bare må fortelle barna at bestemor er litt skrullete (eller lignende) Søsteren min sier til barna sine som er rundt samme alder at bestemor sier veldig mye "neineinei" til alt, også ler de litt av det (fordi moren vår har angst og blir redd for at de skal skade seg) men ja, det er ikke lett å omvende godt voksene folk, så man må av og til bare jobbe rundt det og forklare barna så godt det lar seg gjøre uten at de blir negative til bestemor. Alle har noen merkelige karakterer i familien... 

Anonymkode: f6f32...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, hvaom skrev:

Kjære min tid!!! Hun griste på buksa og teppet, svigermor lot hun spise IS i stua. Forøvrig er jeg ikke mammaen til ungen.

Og for å presisere: FORELDRE/STEFORELDRE til den ungen skal vaske etter ungen sin når den griser til andre familiemedlemmers hus!

Anonymkode: 787b5...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe 3-åringen din får et «varig mén» av dette. SO GET OVER IT🙄!!

Anonymkode: 31ed6...f57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hvaom skrev:

Kjære min tid!!! Hun griste på buksa og teppet, svigermor lot hun spise IS i stua. Forøvrig er jeg ikke mammaen til ungen.

så hvorfor tenker du på dette da?

Anonymkode: 60fe0...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og for å presisere: FORELDRE/STEFORELDRE til den ungen skal vaske etter ungen sin når den griser til andre familiemedlemmers hus!

Anonymkode: 787b5...379

Ja hun grep inn fort, så ingen hadde rukket å tørke. Ikke mitt problem heller. Jeg hadde tørket tror jeg, om det var mitt barn, er med det at bestemoren kan snakke slik jeg trengte høre om er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...