AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Hei. Har nettopp fjernet mandlene og har ikke ås veldig vondt som folk har beskrevet det. Eneste problemet er at jeg er så lei av is og yoghurt, har lyst på salt mat, men hva kan jeg spise som ikke ha skarpe kanter? Håper noen her har noen gode tips, vil også ha kjeks, men det er vell spissa kanter der også? Takk for svar😅 Anonymkode: 3f9e2...205
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har nettopp fjernet mandlene og har ikke ås veldig vondt som folk har beskrevet det. Eneste problemet er at jeg er så lei av is og yoghurt, har lyst på salt mat, men hva kan jeg spise som ikke ha skarpe kanter? Håper noen her har noen gode tips, vil også ha kjeks, men det er vell spissa kanter der også? Takk for svar😅 Anonymkode: 3f9e2...205 Lunka supper moste grønnsaker med salt loff uten skrote med most avocado Anonymkode: feec3...b56
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lunka supper moste grønnsaker med salt loff uten skrote med most avocado Anonymkode: feec3...b56 *skrope Anonymkode: feec3...b56
Million Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Tygg maten vel og lenge før du svelger, så er det ingen skarpe kanter på salt kjøtt. Kjøp en pakke chorizo pølse for eks. Deilig snacks som smaker nydelig!
Lady Lovelylocks Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Jeg spiste tomatsuppe og loff uten skorpe samme dag jeg fjernet mandlene. Funket fint.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Spis det du vil.... så lenge du får det ned og det ikke gjør for vondt Anonymkode: 36244...104
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Jeg fikk ikke vondt før dag 3. Da gjorde det helvetes vondt og jeg greide ikke å spise vanlig mat før etter 2 uker. Smoothies er gull. Spekeskinke i små biter greier du uten problemer:) Anonymkode: 27457...c77 1
Kittykat Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Datteren vår fikk operert ut mandlene i sommer. Hun spiste potetmos, kålrabistappe, is, yoghurt, rett i koppen mat (supper, potetmos, pastaretter o.l.).
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 Jeg spiste alt mulig som kunne moses egentlig. Anonymkode: 003a6...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå