Gå til innhold

Nylig fjernet mandlene, hva kan jeg spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nettopp fjernet mandlene og har ikke ås veldig vondt som folk har beskrevet det. Eneste problemet er at jeg er så lei av is og yoghurt, har lyst på salt mat, men hva kan jeg spise som ikke ha skarpe kanter?

Håper noen her har noen gode tips, vil også ha kjeks, men det er vell spissa kanter der også?

Takk for svar😅

Anonymkode: 3f9e2...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Har nettopp fjernet mandlene og har ikke ås veldig vondt som folk har beskrevet det. Eneste problemet er at jeg er så lei av is og yoghurt, har lyst på salt mat, men hva kan jeg spise som ikke ha skarpe kanter?

Håper noen her har noen gode tips, vil også ha kjeks, men det er vell spissa kanter der også?

Takk for svar😅

Anonymkode: 3f9e2...205

Lunka supper

moste grønnsaker med salt

loff uten skrote med most avocado 

Anonymkode: feec3...b56

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lunka supper

moste grønnsaker med salt

loff uten skrote med most avocado 

*skrope

Skrevet

Tygg maten vel og lenge før du svelger, så er det ingen skarpe kanter på salt kjøtt. Kjøp en pakke chorizo pølse for eks. Deilig snacks som smaker nydelig!

Skrevet

Jeg spiste tomatsuppe og loff uten skorpe samme dag jeg fjernet mandlene. Funket fint.

Skrevet

Spis det du vil.... så lenge du får det ned og det ikke gjør for vondt

Anonymkode: 36244...104

Skrevet

Nudler

Anonymkode: 0f7c6...8ba

Skrevet

Jeg fikk ikke vondt før dag 3. Da gjorde det helvetes vondt og jeg greide ikke å spise vanlig mat før etter 2 uker. Smoothies er gull. Spekeskinke i små biter greier du uten problemer:)

Anonymkode: 27457...c77

• Liker 1
Skrevet

Datteren vår fikk operert ut mandlene i sommer. Hun spiste potetmos, kålrabistappe, is, yoghurt, rett i koppen mat (supper, potetmos, pastaretter o.l.).

Skrevet

Jeg spiste alt mulig som kunne moses egentlig. 

Anonymkode: 003a6...768

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...