AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Hei! Jeg har veldig lyst til å gå ned i vekt. Jeg veier 63 kg og er 167 cm høy. Jeg trener men ikke så ofte da jeg jobber som ekstravakt og må ta de vaktene som jeg får. Da går jeg glipp av trening. Jeg holder på med pole dance og exotic floorwork men når jeg ser de tynne jentene som går i korte shorts, så føler jeg meg som en flodhest. Jeg går veldig mye på jobb. Er det noen som har tips til å gå ned i vekt? Anonymkode: 3df57...b90
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Kaloritelling for å få oversikt og fjerne det som gjør at du holder deg på den høyere vekten😊 Anonymkode: d90ae...855
Gjest theTitanic Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Kaloritelling er det som må til. Og trening for å stramme. Men du syntes ikke du har satt deg litt høye krav da? De jentene er kanskje i tynneste laget..? Flodhest er du hvertfall ikke, men en vanlig tynn kvinne.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Spis mindre, sunnere og tren mer 😉 Anonymkode: 3be3c...391
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 38 minutter siden, theTitanic skrev: Men du syntes ikke du har satt deg litt høye krav da? De jentene er kanskje i tynneste laget..? Flodhest er du hvertfall ikke, men en vanlig tynn kvinne. Jeg var sammen med en som pleide å ta meg på magen og hinte til at jeg var lubben. Han kommenterte det også når vi lå i sengen. Han skjønt ikke hvorfor jeg var så forsiktig når det kom til sex. Jeg turte ikke å si at jeg føler meg ukomfortabel med han. Det endte med at han dumpet meg på melding. Jeg husker en gang da jeg sto i garderoben å så på magen min og gråt fordi fordi jeg har hatet og hater fortsatt magen min. Jeg fortalte han jeg var sammen med at jeg mistet faren min og ble deprimert som ført til at jeg satt meg ned og spiste. Jeg gikk selvfølgelig i ned vekt etterpå, og da tok han meg på magen og sa, ja jeg ser at du ikke har tatt alt. Fra den tiden har jeg følt meg lubben. Jeg nektet å ta på meg badedrakt eller bikini i sommer og jeg vil ikke bli med moren min på spa selv om hun sier at hun skal betalte. Derfor vil jeg gjerne gå ned i vekt. Anonymkode: 3df57...b90
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Du er ikke tjukk, du bare var sammen med et rasshøl som har forvrengt selvbildet ditt. Anonymkode: d2264...3bd 8
Gjest RoNo Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Du trenger ikke å gå ned i vekt og du er ingen flodhest. Om du skal gjøre noe så må det være utelukket for helsen sin del for å bevare en sunn livsstil. Med det mener jeg, spise sunt og godt samt mosjonere. Vi kvinner har godt av styrketrening, og det er også bra med utholdenhet trening. Men ikke mål deg selv mot andre er du snill, du er helt sikkert rikelig bra akkurat som du er.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Jeg er 1.63 og veier 61 kilo... jeg føler meg helt normal i vekt! Du er høyere enn meg og veier bareet par kilo mer. Anbefaler deg ikke å gå ned i vekt. Er du misfornøyd med kroppen, teen heller styrke og litt kardio. Ikke gå ned i vekt, heller stram opp. Men jeg er enig med de over som skriver at du vår sammen med en dust. Jeg var og det når jeg var 18. Han tok på "magen" min når vi så film og deg dukket opp ei fin skuespiller og kunne si "jaja, du er jo ikke så verst du heller". Jeg slet med spiseforstyrrelse etter dette, og burde heler dumpet han der og da. Hev deg over det, Du er bra nok som du er! Anonymkode: 2994a...0f7 1
Gjest theTitanic Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en som pleide å ta meg på magen og hinte til at jeg var lubben. Han kommenterte det også når vi lå i sengen. Han skjønt ikke hvorfor jeg var så forsiktig når det kom til sex. Jeg turte ikke å si at jeg føler meg ukomfortabel med han. Det endte med at han dumpet meg på melding. Jeg husker en gang da jeg sto i garderoben å så på magen min og gråt fordi fordi jeg har hatet og hater fortsatt magen min. Jeg fortalte han jeg var sammen med at jeg mistet faren min og ble deprimert som ført til at jeg satt meg ned og spiste. Jeg gikk selvfølgelig i ned vekt etterpå, og da tok han meg på magen og sa, ja jeg ser at du ikke har tatt alt. Fra den tiden har jeg følt meg lubben. Jeg nektet å ta på meg badedrakt eller bikini i sommer og jeg vil ikke bli med moren min på spa selv om hun sier at hun skal betalte. Derfor vil jeg gjerne gå ned i vekt. Anonymkode: 3df57...b90 Det er ille hvordan noen må gjøre ting for at andre skal føle seg ille. Vær glad du er kvitt drittsekken. Tenker dette egentlig verken handler om deg eller magen din, men hans behov til å føle at han har et overtak på deg og få deg til å føle seg ille. Du skal ikke skjemmes over deg selv eller å gå i badedrakt. Det aller fleste menn hadde syntes at du er veldig flott. Gå med hevet hodet på stranden så skal du se du får blikk etter deg. Tenk heller på hvorfor du tiltrekkes av denne type menn og bryt mønsteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå