Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

*helt sånn døds-kjempe-seriøst*

Oi! Nå ringer telefonen!! Det er han audimannen!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kryss fingrene for meg!! :-D

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Næmmen? :( Hva er det, vennen? Kunne han ikke komme? Er han sen? Likte ikke sambo bilen? Var den et vrak? Hva er det??? :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj, sambo likte den ikke :tristbla:

Jeg bare kapitulerte helt, sa at nå fikk han bare bestemme selv hva han ville ha.

Men så tok han til fornuften da, så nå kjøper vi heller en billig bil, betaler fort ned på lånene våre. Så får vi spart litt til vi skal flytte hjem.

Siden han ikke var fornøyd så sa han at det er bedre å være ikke helt fornøyd med en billig bil, enn en dyr bil. Ganske logisk. :)

Denne bilen er bare et steinkast fra der foreldrene mine bor, så pappsen skal ta seg en tur i morgen å snakke med de. Så det blir mest sannsynligvis denne da:

Mazda 626

Helt grei liksom, en bil som tar oss fra A til Å, men ikke noe mer enn det.

Men tusen takk for fingerkryssing uansett jenter, jeg kommer sterkere tilbake om et år når jeg har fått meg jobb. Da skal jeg kjøpe DEN rå A3en. En rød en. Med stor motor. Helt for meg selv. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg har hatt 2 slike fra A til Å biler jeg,og de funka fint de.I flere år til og med ;)

Håper starten på uka blir supørb snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Siden NinaKanin er litt dårlig på oppdatteringsfronten i dagboka si så har du utkonkurrert henne Sniglå. :lol:

Grei bil det ;)

Endret av Seniorita_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...