Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, tviler på at sambo hadde hatt så flotte tenner hvis det ikke var for meg

Ikke rart han tenner på deg... :sjarmor:

:hoho:

morsom sau!!! :ler:

Ha en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_lol:

Standup-væren min :kose:

Heeeeelg!!

Denne uka har gått så tregt, føler jeg, vanligvis så kjennes det som om ukene bare flyr forbi, men denne uka...Nei, allerede på tirsdag begynte kroppen og hodet mitt å forberede seg på helg.

Endelig er vi der.

Lite spennende som skjer sånn ellers, tusler i vei på skolen, kommer hjem og tenker at jeg burde ha trent, men orker ikke.

Sambo ringte for ikke så lenge siden, han har visst solgt bilen vår!

Han la den ut på nett for lenge siden, men ingen som har meldt sin interesse før nå. Det er vel vårlufta som er skyld i den økende interessen, for det er en typisk vår-og sommerbil. (BMW cupe). Jeg har alltid likt bilen, den er kjempetøff og alt det der, men du og du så upraktisk!!

Tre dører på biler skal vi aldri ha igjen!

Så han som kjøpte bilen ville visst ha den i løpet av helga, så når surfer jeg på finn.no som en gal her, og tipper det blir bilforhandlerbesøk til den store gullmedaljen i ettermiddag og i morgen.

Vi var innom en VW-forhandler i går da, jeg falt jo pladask for en liten, snerten, rød Golf GTI. Bilene må enten være store monsterbiler (sånn som Xavia sin) eller små og tøffe i mine øyne :-D

Men nå må vi vel ha en bil som vi kan ha en stund...Må tenke liiiittegrann fornuftig.

Og litt ufornuftig :sjarmor:

Sånn som denne. Den er både fornuftig fordi den er en stasjonsvogn, oooog en smule ufornuftig siden det er en dyr Audi, og vi kunne fått myyye mer bil for pengene om vi gikk for en Passat for eksempel. :ler:

Men vi får nå se, det er nok til syvende og sist sambo som bestemmer, det er han som har bildilla her i heimen. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi!!

Klarte å få sambo med på min lille tanke om at: Om 1 år er jeg ferdig med studiene, vi flytter mest sannsynligvis hjem, og vi trenger to biler. Så jeg spurte fint om vi kanskje kunne kjøpe den bilen som blir "min" om et år ;)

Så daaaa, kanskje jeg vil haaaa...

denne!!

Huff, nei, syns jeg ser :lol:

Men, altså: denne er akkurat en sånn jeg alltid har hatt lyst på.

En rød, sprek og lekker liten sak! :sjarmor:

Men, trokke sambo er enig i at jeg skal kjøre rundt i en sånnen sprek bil...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! (den siste altså ;) ) Men har dere råd til så dyre biler når dere er studenter da...? :sjenert:

Håper du får ei fin hælg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare vise dere et bilde som ble tatt av hunden til sambos foreldre da vi var hjemme i 50 års bursdag...

Bilen hadde ligget i bilen over natten, og om nettene er det kaaahahaldt i bilen, så når da kamera kom inn i hus så dugget det på linsa...

Så tok sambo et bilde av hunden og sa (på dialekt da): årh, dor e DÅGG på bildet!

Sneglens teite-humor-antenner plukket opp dette og jeg måtte jo selvfølgelig leee...

Dågg=dugg="dog" på engelsk...Døøøhh...Du tok jo bilde av en "dog" ikke rart det kom "dågg" på bildet daaaa :tunge1:

post-6726-1142014735_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ikke ønske meg lykke til med oppkjøringa da...  :sjenert:

Det er jo ikke før på mandag, ikke sant?!

Skal ønske deg lykke til både i dag, i morgen, på søndag OG på mandag. For tenk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, du rare snegle!

Sånne ordspill elsker jeg, også! Dågg... :hoho:

Helt min humor, ja! :ler:

Kos deg uansett hva du måtte finne på!

Og det er jo spennende å kjøpe ny bil, da! Jeg har rød, tøff bil, forresten. Den er helt MEG!!! Røde biler blir sjelden anonyme! Og det finnes nok sølvfargede og svarte biler...

:sjarmor: Gul Hummer er heller ikke å forakte, men hvor mye spiser en sånn pr. mil, mon tro? Tipper Hannsauen ikke hadde brånekta om jeg hadde gitt ham en Hummer til bursdagen; han digger sånne biler... Bedre å kjøre HUMMER enn å ligge i KRABBE feltet!

:hoho: Morsom sau!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yariser er søøøte! Jeg skulle egentlig ha en sånn da jeg også skulle ta lappen, men så gjorde foreldrene mine helomvending og kom hjem med en polo i stedet.

Husker jeg var kjempeskuffa i starten, for jeg hadde drømt om den Yarisen, men etterhvert så forelska jeg meg i poloen :hjerte:

Snart kommer han duden som skal kjøpe bilen vår, han har tatt flyet fra Oslo, og skal kjøre over fjellet i natt...Velbekomme sier jeg bare :ler:

Ellers har vi en Audi A3 1.9 TDI stående i garasjen nå, vi fikk prøvekjøre den til i morgen. Jeg syns den var knallfin og var så klar for å kjøpe den, men sambo var heller lunken. Han likte ikke den diesel-motor-lyden...:sur:

Så i morgen tidlig kjører vi den lånte bilen bort til en annen forhandler og ser på en passat eller evt en golf i stedet *knis*

Litt på kanten, men vi har jo ikke bil i morgen...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: Årh, ja den røde GTI'en kunne jeg godt tenkt meg, men...vi må visst ut med 14 000 ( :overrasket: ) i året på forsikring på grunn av den store motoren, og DET blir i det drøyeste laget :forvirret:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...