Sniglå Skrevet 3. februar 2006 #1541 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå ringte legen nettopp! Han sa at blodprøvene var fine, men han ville sende meg til en ultralydundersøkelse. Så sa han at han trodde fremdeles ikke det var noe i veien med meg, men at han valgte å gjøre dette bare for å få en avklaring. Ble litt letta nå, var så redd for å bli avfeid med "du har for lite jern". :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. februar 2006 #1542 Del Skrevet 3. februar 2006 Så bra at han ringte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #1543 Del Skrevet 3. februar 2006 Dette er jo oppløftende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. februar 2006 #1544 Del Skrevet 3. februar 2006 Kjempebra at legen din tar dette alvorlig, men jeg er sikker på at det ikke er noe. Du er jo en sprek og sunn ung kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. februar 2006 #1545 Del Skrevet 3. februar 2006 Så gode dere er, som tenker på meg Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening. Skulle egentlig på spinning, men det ble selvfølgelig fullt før jeg kom. Når skal folk begynne å falle av slanke-forsettene sine? :icon_mad: Nå er jeg god og nydusja, skal se nyhetene og så skal vi mekke sammen en lasagne. Og kanskje se en film eller to. Den der Brokeback mountain kanskje...eller Frustrerte fruer... Eller begge :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #1546 Del Skrevet 3. februar 2006 Åh, Brokeback gleder jeg meg til å se! Overbevist om at det ikke er noe gærnt med deg, det går så fint så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. februar 2006 #1547 Del Skrevet 3. februar 2006 Så flink du er med treninga! Jeg har såvidt kommet i gang igjen, men nå skal kanskje meg og mannen begynne å spille squash sammen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. februar 2006 #1548 Del Skrevet 3. februar 2006 Så fint at doktoren ringte! Alt er nok bra, skal du sjå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. februar 2006 #1549 Del Skrevet 3. februar 2006 Natti, Sniglus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. februar 2006 #1550 Del Skrevet 4. februar 2006 I morgen må du komme å le av meg på den nye jobben, som skal stå alene fra elleve til seks!! Så kan jeg spandere en kopp kaffe Kjempeglad i deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. februar 2006 #1551 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå sitter jeg her i stua, ferdig stæshja. Var på byen i dag og leita etter et nytt "ut-på-byen-antrekk", men det ble dårlig med det. Føler det alltid er sånn...Når jeg ikke planlegger å kjøpe noe, helst hvis jeg ikke har penger, DA finner jeg masse masse maaaaasse ting og klær jeg vil ha. Men hvis jeg går inn for å kjøpe noe spesielt, nei, da finner jeg absolutt ingenting. Skulle tro det var en naturlov eller noe. Men men, sikkert ingen som husker hva jeg hadde på meg sist jeg var ute, for det er jo en stund siden Skal i bursdagsfest, men det er ikke før ni, så vi har invitert opp noen folk her i syv-tiden. På preforspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. februar 2006 #1552 Del Skrevet 4. februar 2006 Hmmm!? @nea, så at du skrev innlegg, men du var der så lenge, så jeg tenkte at enten så får jeg et laaangt innlegg (jippi!), eller så tenker du så det knaker for å formulere deg. Ser ut som om de ble sistnevnte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 4. februar 2006 #1553 Del Skrevet 4. februar 2006 Så flott at legen ringte og at de tar deg på alvor! Er ikke greit å gå rundt og ikke vite om det er noe galt med hjertet eller ikke... Håper du får en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 4. februar 2006 #1554 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg tok en pause i skrivinga skjønner du Så jeg sleit ikke akkurat med å formulere meg nei. Så en episode av Prison Break i mellomtida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. februar 2006 #1555 Del Skrevet 4. februar 2006 til verdens koseligste Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. februar 2006 #1556 Del Skrevet 4. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 5. februar 2006 #1557 Del Skrevet 5. februar 2006 Så fint at legen ringte. Bra du får undersøkt det ordentlig! Og skjønner godt hva du mener med antrekk og å aldri finne noe hvis man leiter, og motsatt. Skjer alltid med meg og. Og kommer man hjem tomhendt har man bare kastet bort en masse tid og energi på ingenting. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #1558 Del Skrevet 5. februar 2006 Så fint at legen ringte og at de sjekker det ut skikkelig.Det var betryggende å høre snuppa Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. februar 2006 #1559 Del Skrevet 5. februar 2006 God morgeeen!! Så deilig å være tipp topp i formen etter en dag ute! Nå sitter vi her og se vil du bli millionær-reprisen og spiser "En slek en pittsa grandiOsa" til frokost. Ganske så typisk dagen derpå Var koselig i går, tok det rolig, og gikk hjem i stedet for å bli med de andre på byen. Ble så trøtt ut over kvelden, og de ble tydelig de andre på kullet som var der også. Samtlige tannlegestudenter satt og gjespa Så gikk jeg hjem i de lovely støvelettene mine, som jeg nesten aldri bruker, og kom hjem med gnagsår og blodige tær. Den ene tåneglen mi hadde blitt pressa opp i nabotåa og gnagd seg innover. Usjh Men nå, spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. februar 2006 #1560 Del Skrevet 5. februar 2006 ~Alwa~ Hel Ephemera Lille ballerina @nea :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg