Ephemera Skrevet 28. juli 2006 #2841 Del Skrevet 28. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2006 #2842 Del Skrevet 29. juli 2006 Heldige Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. juli 2006 #2843 Del Skrevet 29. juli 2006 TJOOOHEEEI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 31. juli 2006 #2844 Del Skrevet 31. juli 2006 Da var jeg tilbake i gamle "rutiner", altså tilbake på jobb. Helt greit, men kunne veeeldig godt ha tenkt med en uke eller to til. Men men, ai niid månni Sambo reiste tilbake til Bergen i dag, stakkars, i går låste plutselig nakken hans seg, bare sånn helt plutselig og uprovosert. Så jeg måtte ligge på et annet rom i natt for han kunne bare ligge på rygg og da snorka han så innihampen Håper bare han blir bedre snart, ikke så greit å ikke kunne snu seg verken til høyre eller venstre og gå rundt som en annen gamling. Ellers så fikk jeg testa den nye buksa mi på lørdag, ble invitert på en liten impulsfest sammen med bl.a ei som jeg er tante til og kjæresten. De har nettopp forlova seg, så rommlematisk (Jeg er attpåklatt asså, bare så det er sagt, hun jeg er tante til er bare 1år og 8mnd yngre enn meg, så vi er vel mer som søsken ) Men jo, buksa: Her sitter det ei som må på neste års julisalg! Elleeeers, så hadde jeg planlagt å få rumpa i gir når det gjelder prosjektoppgaven. Må bare begynne nå tror jeg...Ikke er det sol, ikke har jeg bil, ikke har jeg penger (de forsvant i buksa ), og ikke er sambo her. Da må jeg vel bare begynne å lese masse tørre artikler...*sukk* Pheps skylder meg et spark bak, så kanskje nå hadde vært greit tidspunkt?? Og jeg har så lyst til å besøke Fossilene og kattungene, de har visst blitt sååå rampete nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 31. juli 2006 #2845 Del Skrevet 31. juli 2006 Tjollahei og tjollahopp til alle sammen! Seroxata, Saeria (det er du som holder liv i dagboka mi når jeg er for treig til å oppdatere, den skal du ha ), Ephemera *klappe på magen*, Linn3c, Xavia, Arkana, ~Alwa~ og Pheps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2006 #2846 Del Skrevet 31. juli 2006 Skjønne pusefantene! Håper sambo blir bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 31. juli 2006 #2847 Del Skrevet 31. juli 2006 Blir mye kattungebilder her nå, men dere bare MÅ se dette herlige bildet som Mamma sendte meg nettopp. Ut i fra dette bildet er det liksom ingen tvil om at de har gått fra å være to små minipølser som drikker melk hele dagen, til to små skikkelig rampete kattunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2848 Del Skrevet 31. juli 2006 *tusler litt forsinka inn og sparker i alle retninger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 1. august 2006 #2849 Del Skrevet 1. august 2006 Åh så nydelige kattungene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. august 2006 #2850 Del Skrevet 1. august 2006 Heilt skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 2. august 2006 #2851 Del Skrevet 2. august 2006 I dag kommer endelig sambo tilbake, det skal bli godt! Endelig skal jeg få sove Sover skikkelig dårlig når jeg ikke har han ved siden av meg. Merkelige greier. Jobben går bra, litt gøy nå for det har begynt to helt ferske tannleger, så nå er det masse folk i motsetning til da jeg var alene Og så hadde jeg en pasient i dag, han var vel 12-13 år, og hadde fremdeles den ene melkefremtannen, pluss en del andre tegn på at han kanskje manglet noen permanente. Så vi tok en drøss med røntgen, og han manglet ikke mindre enn 4 tenner. Stakkars, han ble så lei seg, huff. Det er jo ikke farlig eller noe, men han må jo mest sannsynligvis i regulering da, og mye styr og stell. Dakkal. Men meeeen.... Jeg sa til meg selv sist jeg la inn bilde av pusefjottene, at nå var det slutt, men tror dere jeg klarer det? Mamma sendte meg jo bare DET bildet i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #2852 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg elsker fargen. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. august 2006 #2853 Del Skrevet 2. august 2006 Må ikke slutte å legge inn pusebilder nei! De er jo så skjønne. Kjenner jeg blir helt varm i hjertet når jeg ser de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2006 #2854 Del Skrevet 2. august 2006 For noen herlige puser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 3. august 2006 #2855 Del Skrevet 3. august 2006 Hellandussen så nyyyyyydeeeeeeliiiiiiigeeeeeee. Syns du legger inn alt for få bilder jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. august 2006 #2856 Del Skrevet 3. august 2006 Skjønne småpusane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. august 2006 #2857 Del Skrevet 3. august 2006 Tror jeg har sagt det før, men.... Utrolig fin farge på de pusekattene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. august 2006 #2858 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Helg!! Her går alt bra for tiden, jeg er på jobb på dagene og kommer hjem til en sambo som jobber på linje her i fra. Deilig at han ikke er i Bergen :-D På jobb går det også greit, merker jeg jobber litt fortere nå, så nå har jeg en del dødtid til overs før neste pasient kommer. Det blir mye kaffe på meg, for å si det sånn. Eneste gangen det ikke gikk så bra var da hele familien til fysikklæreren min fra vgs dukket opp. Hadde det bare vært en vanlig kjip lærer, så greit, men dette var o store lærer i mine øyne. Han som gjorde at jeg elsket fysikk (ja, fysikk, tro det de som vil) over alt, og vurderte seriøst å studere fysikk videre etter endt vidergående skole. Eneste som stoppet meg var videre jobbmuligheter, det er en smuuule bedre jobbmuligheter for en tannlege enn for en som har sett på atomer i fem år Men anyways, det var iallfall en lærer som jeg har en ENORM respekt for, og da han troppet opp der med to småfolk, ja, jeg ble litt satt ut. Spesielt når han satt en halvmeter i fra "arbeidsfeltet" mitt og observerte nøøøye alt jeg gjore. Haha, følte jeg var på skolebenken igjen og ble supernervøs Men det gikk bra, jeg fikk undersøkt, og jeg fikk lagt fyllinger og penslet fluor. Han jobbet enda på den samme skolen, med de samme fagene, og elevene som får han er superheldige I går vet dere, huff, jeg og sambo skulle kose oss, dette er den første helga vi ikke tilbringer i bil frem og tilbake til familie i alle former og fasonger. Så nå skulle vi slappe av med film. To stk leide vi. Tror dere ikke at DVD-spilleren tok kvelden? Da ble det Broene i Madison County på NRK2 i stedet. En nyyydelig film, men så flaaaut! Jeg SA at jeg kom til å grine i den regn-scenen, men ehrem... Det var da volsomt så kranene ble skrudd på Jaja, sambo er hvertfall happy, for i dag må vi jo finne en ny spiller, og da må vi jo innom aaaaalle elektrobutikkene (som å gå i snopebutikker for småfolk ) Neste helg skal jeg ned til Fossilene igjen. Det blir knall å få hilse på småtrollene igjen!! Og så skal jeg og Pappa på utstilling med Theo og Oliver i selveste Kristiansand :-D Endret 5. august 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. august 2006 #2859 Del Skrevet 5. august 2006 Så gøy med fysikklæreren!! Jeg vet hva du mener mer inspirator, jeg fikk nemlig BREV FRA DAVID ATTENBOROUGH I GÅR!!! :hoppe: Juhuuuuu!!!!!!!! Savner deg kjempemasse, gleder meg ubeskrivelig til du gjør bergenser av deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. august 2006 #2860 Del Skrevet 6. august 2006 ÅÅÅÅEEE!! Vi har vært på visning, og vi (spesielt jeg) falt PLADASK for leiligheten.... Det er en boligbyggelagsleilighet, så vi vet ikke før på torsdag om vi får den. Den har en enorm utsikt ut over fjorden, den har ikke mindre enn to toaletter, den har et perfekt kontor med sjøutsikt til sambo, høyt under taket, eget vaskerom, stor bod, felles treningsstudio og SVØMMEBASSENG! Hihiii!! :-D Og selger er veterinær og har hatt to katter selv, så hun har bygget en liten kattestige som går fra altanen og ned til plenen, og derifra kan kattene herje rundt i en skog! Det er jo bare helt perfekt! Jeg håper håper hååååper virkelig på denne leiligheten her, altså... Vi har sett på mahange leiligheter og hus i løpet av sommeren, men ingen har gitt meg en så god følelse i magen. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg