Saeria Skrevet 26. august 2006 #2961 Del Skrevet 26. august 2006 Ååå! Hele helga mi har bestått av å planlegge denne dingsebomsen av en tur. Men nååå...Tror jeg begynner å nærme meg noe...I Hamburg er det hvertfall hoteller, og fly med KLM er ikke så ille dyrt! ← med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2962 Del Skrevet 26. august 2006 Ja, når jeg sjekket Norwegan så sto det bare at de ikke kunne komme med noen turer. Sikkert for langt frem i tid... Men jeg kan jo kanskje dele det opp selv ja! *sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2963 Del Skrevet 26. august 2006 Dessuten kan du søke deg frem på Norwegian også, og når jeg tok en test (vet jo ikke nøyaktig dato for CeBIT) så kom det på under en tusing...fra Oslo altså...pr snute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2964 Del Skrevet 26. august 2006 Ok. Hva med å reise dagen før? Sjekket du om det var noe ledig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2965 Del Skrevet 26. august 2006 DÆVEN! Det var jo for to personer! Reiser du ut den 15. og hjem den 18. kommer det på 1572 kroner inkl. skatter og avg. DET var billig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2966 Del Skrevet 26. august 2006 Dessuten kan du søke deg frem på Norwegian også, og når jeg tok en test (vet jo ikke nøyaktig dato for CeBIT) så kom det på under en tusing...fra Oslo altså...pr snute. ← Okei, jeg fant ingenting fra Oslo til Hamburg i Mars, det stoppet liksom opp når jeg trykket meg fram i kalenderen... Men det kom på 2000 for begge to frem og tilbake fra oslo... På KLM fikk jeg opp en pris på rett under 4000 kr for begge to, tur/retur. Blir sikkert mye det samme da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2967 Del Skrevet 26. august 2006 Men kanskje det er like geit med KLM. Er det direkte fra byn? Man sparer vel i grunnen ikke så mye når en må ha to ekstra tur-retur billetter til og fra Oslo... *fryktelig til tenking på meg nå!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2968 Del Skrevet 26. august 2006 DÆVEN! Det var jo for to personer! Reiser du ut den 15. og hjem den 18. kommer det på 1572 kroner inkl. skatter og avg. DET var billig det! ← Bergen-Oslo-Oslo-Hamburg? OG tilbake igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2969 Del Skrevet 26. august 2006 Her skriver vi paralellt. Gå for KLM. Det blir ca. samme pris, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2970 Del Skrevet 26. august 2006 Bergen-Oslo-Oslo-Hamburg? OG tilbake igjen?? ← Da har ikke du prøvd Bergen-Oslo-Oslo-Hamburg-Hamburg-Beirut og tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2971 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) KLM går via amsterdam Problemet er at jeg må reise på en lørdag, eventelt fredag ettermiddag. Og hjem igjen på mandag (da har hvertfall jeg fri fra skolen, sambo kan jeg alltids ordne etter en prat med sjefen på julebordet ) Altså, bør reise 17. mars (evt seint den 16.) Og hjem igjen den 19. Mye tenking ja, hehe, det kan du trygt si! *skal få dette til* Endret 26. august 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2972 Del Skrevet 26. august 2006 Bergen-Oslo-Oslo-Hamburg? OG tilbake igjen?? ← nei...bare Bergen-Oslo. Herremin for ei svime jeg er...trodde du mente det var pes...ikke at du mente pris for hele greia. *hjernen har tatt seriøst helg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2973 Del Skrevet 26. august 2006 KLM går via amsterdam Problemet er at jeg på reise på en lørdag, eventelt fredag ettermiddag. Og hjem igjen på mandag (da har hvertfall jeg fri fra skolen, sambo kan jeg alltids ordne etter en prat med sjefen på julebordet ) Altså, bør reise 17. mars (evt seint den 16.) Og hjem igjen den 19. Mye tenking ja, hehe, det kan du trygt si! *skal få dette til* ← Klart du får det til! Tenk så gira sambo kommer til å bli! Min hadde gått av skaftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2974 Del Skrevet 26. august 2006 Jahaaa!! Så må jeg holde det hemmelig. Si at vi skal fly og sånnt. Så kommer vi til hamburg, og han kommer til å bare...ehh..jaha?! Og så en time eller to på toget dagen etterpå! Haha, han kommer til å lure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2975 Del Skrevet 26. august 2006 Forresten...er det bare vi to som er på KG nå? Det virker så dødt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2976 Del Skrevet 26. august 2006 Jahaaa!! Så må jeg holde det hemmelig. Si at vi skal fly og sånnt. Så kommer vi til hamburg, og han kommer til å bare...ehh..jaha?! Og så en time eller to på toget dagen etterpå! Haha, han kommer til å lure! ← :-D Så gøøøyyyyyy! Blir helt gira selv nå. Forlanger derfor full rapport etter turen. Nåde hvis den ikke kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2977 Del Skrevet 26. august 2006 Okei! Fly 4200,- Hotell (fire stjerner, rett ved togstasjonen) 2000,- Tog...tja, hva kan det koste? Ikke mer enn 500 vel?! Og billetter for en dag for begge to 700,- Så må vi ha litt mat og sånnt. Tror jeg må seriøst hive på sparegrisen!! (jeg har jo god tid på å spare også, da ) Kanskje litt dyrt for en student, men altså, det er ikke hver dag en blir 30 heller da!! Jiiihaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2978 Del Skrevet 26. august 2006 Forresten...er det bare vi to som er på KG nå? Det virker så dødt her.. ← Hehe, tja, kan du si... Lørdag i beste sendetid? Pleier vel ikke være så folksomt her på denne tiden? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. august 2006 #2979 Del Skrevet 26. august 2006 Jess! Jeg tror jeg har planen nå! Skal bare spørre Tannlegen på jobb hva han tror om tog og slik, kanskje han vet hvor lang tid det tar og om det er dyrt. Han er tysker, altså Juhu! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2006 #2980 Del Skrevet 26. august 2006 Okei! Fly 4200,- Hotell (fire stjerner, rett ved togstasjonen) 2000,- Tog...tja, hva kan det koste? Ikke mer enn 500 vel?! Og billetter for en dag for begge to 700,- Så må vi ha litt mat og sånnt. Tror jeg må seriøst hive på sparegrisen!! (jeg har jo god tid på å spare også, da ) Kanskje litt dyrt for en student, men altså, det er ikke hver dag en blir 30 heller da!! Jiiihaaaa!! ← Sparegrisen må fylles, ja. Men du har rett i at det ikke er hver dag man blir 30! Det minner meg på at jeg må finne på noe for mannen. han vil helst la alt forbigå i stillhet da. Får finne på noe for bare meg og han da. Hehe, tja, kan du si... Lørdag i beste sendetid? Pleier vel ikke være så folksomt her på denne tiden? :klø: ← Sant nok. Lørdagen er alltid dau. sambo har to kompiser på besøk og da blir jeg på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg