Linn3c Skrevet 21. august 2006 #2921 Del Skrevet 21. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. august 2006 #2922 Del Skrevet 21. august 2006 Håper du blir bedre til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. august 2006 #2923 Del Skrevet 21. august 2006 hei søta, jeg er her jeg og, bare litt dårlig til å legge igjen spor her og *nuss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #2924 Del Skrevet 22. august 2006 Hva koster en sjekk hos tannlegen, Sniglå? Jeg vet jeg har et par minihull, men tannlegen sa at om jeg var flink med tanntråd ville de ikke bli noe problem. Og det har jeg vært. Det ene så jeg selv; det var som en liten misfarging mellom fortenna, den er borte. Og en ting til: Er jeg den eneste i verden som ikke har rutine på å pusse tennene annet enn på kvelden? Nei, jeg har ikke dårlig ånde, min brutalt ærlige samboer ville sagt fra da. Fikk aldri rutine på det som barn, derfor er tannpuss lik nattstell for meg. Hva er vitsen med å pusse tennene når de har ligget ubrukte en natt i forveien liksom? Annet enn at all mat du spiser de neste timene smaker dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2925 Del Skrevet 24. august 2006 *litt høy på pæra fordi du prioriterte min bok over din egen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. august 2006 #2926 Del Skrevet 24. august 2006 Pheps: Myyyye kjekkere å snoke i andre sitt liv enn å fortelle om kjedelige mitt! Har ikke skrevet så mye i det siste nei. Jeg er her. Jeg jobber, lærer masse, kommer hjem, spiser, sløver foran TV'en jobber med rapporten, legger meg. Stort sett, sånn i korte trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. august 2006 #2927 Del Skrevet 24. august 2006 Og så er jeg forkjøla ja, det var sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. august 2006 #2928 Del Skrevet 24. august 2006 Og så er jeg forkjøla ja, det var sant. ← <----- er det sånn du føler deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. august 2006 #2929 Del Skrevet 24. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. august 2006 #2930 Del Skrevet 24. august 2006 ← Stakaaaaaaaaaar sneglen miiiiiiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2931 Del Skrevet 24. august 2006 *kremt* Se tannpusspørsmål lengre opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. august 2006 #2932 Del Skrevet 24. august 2006 *kremt* Se tannpusspørsmål lengre opp. ← Ja, det ja. Hadde glemt det... Jo, tannpuss to ganger til dagen...Hmmm... Det er jo sant som du sier, det er jo ikke så mye bakterier og slikt etter en natt. Men det med å pusse tennene to ganger har vel også litt med fluorinntaket, det blir jo faktisk dobbel så mye fluor enn om du bare pusser 1 gang Pusser vanligvis etter frokost jeg, eller så smaker frokosten ikke no godt i det hele tatt! Og så har det litt med vaner å gjøre, og å føle seg freeesh. Ikke så mange som har normal ånde etter en natt med snorking og grynting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2933 Del Skrevet 24. august 2006 Puh. Var redd jeg skulle få skjenn jeg. Menneh, kan jeg knaske fluor i stedet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. august 2006 #2934 Del Skrevet 24. august 2006 Deeet kan du godt Sikkert ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2935 Del Skrevet 24. august 2006 *notere* Tar du timebetalt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. august 2006 #2936 Del Skrevet 24. august 2006 Automatisk trekk av studielånet ditt, MoahHAHAhahahAHAHaAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. august 2006 #2937 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Jeg har hvertfall skikkelig søppelånde etter en natt på puten. Endret 24. august 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2938 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har hvertfall skikkelig søppelånde etter en natt på puten. ← Kanskje det faktisk finnes en tannfe, bare en litt annen versjon enn den vi har forestilt oss? En sånn som drar deg på tøgga gjennom bygatene og smører hundebæsj på innsiden av tungen så du våkner til den drittånden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. august 2006 #2939 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg er syhyhyyyyk! Dnett i dnesa og hovne lymfer, alt som er kaldt er vondt å ta på, og jeg tror jeg har feber... Men jeg kom meg på "jobb" i dag da, var først i Stavanger hos en oralkirurg og kikket litt på hva han drev med (fikk bl.a se på en implantat-operasjon), så siste halvdelen av dagen var jeg tilbake på klinikken. Da trakk jeg en tann! Wuhu!! Og det var ei skikkelig tann, en sånn med laaange røtter, hohooo! Er alene i helga, i utgangspunktet trodde jeg at det skulle bli kjipt, men siden jeg er syk så er det kanskje like greit. Har store planer om å sitte under teppet og bare se på TV og KGfisere meg. Og spise hvitløk, i massevis Sambo kommer på mandag, så da må jeg bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. august 2006 #2940 Del Skrevet 25. august 2006 God bedring, Sniglåvennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg