Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva koster en sjekk hos tannlegen, Sniglå? :sjenert: Jeg vet jeg har et par minihull, men tannlegen sa at om jeg var flink med tanntråd ville de ikke bli noe problem. Og det har jeg vært. Det ene så jeg selv; det var som en liten misfarging mellom fortenna, den er borte.

Og en ting til: Er jeg den eneste i verden som ikke har rutine på å pusse tennene annet enn på kvelden? Nei, jeg har ikke dårlig ånde, min brutalt ærlige samboer ville sagt fra da. :ler: Fikk aldri rutine på det som barn, derfor er tannpuss lik nattstell for meg. Hva er vitsen med å pusse tennene når de har ligget ubrukte en natt i forveien liksom? Annet enn at all mat du spiser de neste timene smaker dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pheps: :ler: Myyyye kjekkere å snoke i andre sitt liv enn å fortelle om kjedelige mitt!

Har ikke skrevet så mye i det siste nei. Jeg er her. Jeg jobber, lærer masse, kommer hjem, spiser, sløver foran TV'en jobber med rapporten, legger meg.

Stort sett, sånn i korte trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* Se tannpusspørsmål lengre opp. :ler:

Ja, det ja. Hadde glemt det...

Jo, tannpuss to ganger til dagen...Hmmm... Det er jo sant som du sier, det er jo ikke så mye bakterier og slikt etter en natt. Men det med å pusse tennene to ganger har vel også litt med fluorinntaket, det blir jo faktisk dobbel så mye fluor enn om du bare pusser 1 gang ;)

Pusser vanligvis etter frokost jeg, eller så smaker frokosten ikke no godt i det hele tatt! Og så har det litt med vaner å gjøre, og å føle seg freeesh. Ikke så mange som har normal ånde etter en natt med snorking og grynting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg har hvertfall skikkelig søppelånde etter en natt på puten. :ler:

Kanskje det faktisk finnes en tannfe, bare en litt annen versjon enn den vi har forestilt oss? En sånn som drar deg på tøgga gjennom bygatene og smører hundebæsj på innsiden av tungen så du våkner til den drittånden? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syhyhyyyyk! :grine:

Dnett i dnesa og hovne lymfer, alt som er kaldt er vondt å ta på, og jeg tror jeg har feber...

Men jeg kom meg på "jobb" i dag da, var først i Stavanger hos en oralkirurg og kikket litt på hva han drev med (fikk bl.a se på en implantat-operasjon), så siste halvdelen av dagen var jeg tilbake på klinikken. Da trakk jeg en tann! Wuhu!! :hoppe:

Og det var ei skikkelig tann, en sånn med laaange røtter, hohooo!

Er alene i helga, i utgangspunktet trodde jeg at det skulle bli kjipt, men siden jeg er syk så er det kanskje like greit. Har store planer om å sitte under teppet og bare se på TV og KGfisere meg. Og spise hvitløk, i massevis :ler:

Sambo kommer på mandag, så da må jeg bli frisk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...