Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:klem:

Skulle hilse fra alle sneglene i hagen og si det var utrolig koselig når du var her, og at de merket at du er en snegle siden du ikke tråkket på noen av dem :Hehe:

var gøy å være med deg på em-en-ennen i dag!! :)

Du er kjekk å være med.. :sjenert:

Og sinnsykt lur!!

Natti! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninakanin, Saeria, Xavia, Ephemera, Heidi76, Linn3c, Arkana, @lfa, Pheps, Cocopuff og ~Alwa~ (Holy moly så mange det var!):

Tusen tusen millioner takk for klapper på skuldrer, klemmer, oppmuntringer og gode ord!

Tror det eller ei, men det hjelper faktisk utrolig masse på motivasjonen og humøret for tiden.

Juuuu gaaaais! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet ut av det du lurte på ( :ler: )?

Hvis du mener det jeg tror du mener, så nei. Har ikke fått fingeren ut enda til å spørre. Men, jeg skal nok forhøre meg etterhvert, det haster jo egentlig ikke så veldig heller...:sjenert: Og jeg tror kanskje ikke det er så mange virkelig store klinikker i stavangerområdet, er det? Vet du det kanskje? ;)

Nå sitter jeg og gjør eksamensoppgaver, de er kjempelette :Hehe:

Eneste som er dumt er at i år så skulle de lage helt nye typer eksamensoppgaver, så det er jo tyyyypisk hvis det plutselig blir megakomplisert på eksamen imorgen. Skulle ikke forundre meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom flinke Sniglå for å strø om meg med lykkestøv! *strør masse lykkestøv*

Masse lykke til i morgen. Dette fikser du, vettu. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle lykkeønskinger!!

Har litt bedre følelse for denne eksamen i forhold til den på tirsdag *grøsse*

De skulle visst skrive et brev også, der de ba sensor ta hensyn til at det var veldig mange spørsmål i forhold til tidligere og at vi ikke fikk til til å tenke gjennom oppgavene skikkelig. Så jeg får bare håpe de legger stoooor vekt på det :ler:

Skal bli så godt å bli ferdig, årh, det er helt uvirkelig.

Og i dag har Josefine termin! :hoppe:

Og ferie? Neeei nei, jeg skal jo på jobb som tannpleier på mandag, men det er jo bare gøy i forhold til dette :-D

Nå skal jeg drikke litt kaffe, så skal jeg tusle bort til eksamenslokalet, det er rett borti høgget her, og det er der de pleier å ha katteutstilling! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

:hoppe: Endelig la du fra det et lite spor! Jeg har sett du har sneket rundt her lenge :ler:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Siste eksamen dette skoleåret!!! :hoppe:

Skal det feires???

Håper det går bra for deg i dag!

Så spennende med Josefine. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.