Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Å, søte, snille du, Pheps! :kose:

Det er nettopp det som er, jeg skal klare å skrive noe jatt på alle eksamensoppgavene. Og det er derfor det er så lite motiverende å lese, for jeg er temmelig sikker på at jeg skulle klart samtlige eksamener på det grunnlaget jeg har nå, men jeg føler liksom at jeg må lese helt til the bitter end :ler:

Men det er bedre nå, jeg la meg nedpå og sov litt. Jeg har visst fått lite søvn de siste dagene, men reaksjonen på det kom ikke før nå i dag. (Tommy som har fått for seg at halv fem på nettene, DA skal vi stå opp og mase :frustrert: ).

Så nååå går det bedre. Litt hvertfall, for jeg sitter jo her, og ikke over bøkene :rodme:

Eksamen nummer 1 er på fredag :)

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

På Nrk er det de leir-klumpeme på barnetv! Den ene som er orange og den andre som er grønn-blå. De var jo sååå kjekke å se på da jeg var liten *mimre*

Haha! Nå ble den orange til en kringle! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er jeg i overgangsalderen eller så er jeg gravid, for maken til humørsvinginger har jeg aldri hatt før.

Nå er jeg bare helt matt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja det hadde nok tatt seg ut!

Måtte gi opp å lese, bare bortkasta å tvinge seg gjennom stoffet, lærer jo ingenting da. Trengte nok bare en pause, så jeg prøver igjen i morgen :)

Derfor skal jeg ikke gjøre noenting i kveld, med god samvittighet. Kanskje støvsuge litt, for alt sollyset gjorde at kattehårene formerte seg farlig fort. Det er jo hår overalt jo!! :overrasket:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde egentlig lagt meg, men det er firefelts motorvei i stua, så tror neppe jeg får sove uansett :ler:

Jeg har lest èn artikkel i dag. EN.

Og det er det.

Jeg som liksom skulle lese så masse i helga.

Eneste jeg har brukt dagen på er å tenke på at jeg må lese, nei jeg orker ikke, men joooo må jo lese, neeeei det går bra, men uff, kanskje jeg burde lest... und zu weiter. (Har nettopp lest om dumme tyskere i Ninakanins dagbok, hvis dere lurte på den plutselige tysken :ler:)

Aaaargh!!

Fordelen er jo at i morgen får jeg en blanding av panikk og dårlig samvittighet, så da får jeg lest skikkelig.

Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære KG'ere!

Dagen har startet bra, med dundrende hodepine :forvirret:

Og selv etter frokost og kaffe så er den der enda. Men, jeg har hvertfall fått startet på lesinga, og føler ikke at det er så tungt i dag som i går :)

Og så ble jeg invitert på grillings til Ninakanin, men årh, kan ikke kan ikke :sur:

Lyspunkt i dag:

:icon_idea: Sambo kommer hjem igjen!

:icon_idea: Sola skinner, og jeg skal emigrere utendørs, selv om jeg må drasse med meg alle bøkene

:icon_idea: Gulrøttene i kassen spirer som bare det!

:icon_idea: Jeg rydda leiligheten i natt (jadda, får infall av og til :roll:), så nå er det så fint her atte

:icon_idea: Tante R har sagt takk for seg for denne måneden. (og sa jeg at sambo kommer hjem igjen i dag? :sjarmor: )

:vinke: Heia Rosin! Det var jammen meg en übernusselig snegle!! :hjerte:

Tusen takk for det, Xavia! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Hodepine etter kaffe, sier du? Hvilket mysterium!

Neeeineinei...:ler:

Vanligvis så pleier jeg å få vondt i hodet FØR kaffe...Og et par kopper pleier å gjøre det godt igjen. For jeg er bare litt avhengig av kaffe. Bare littegrann liksom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehrem...jah, det kan du si...

Æææniveeei, skal snart ut å hente sambo på flyplassen! :hoppe: :hoppe:

Skal bli godt å ha noen uten pels å kose masse på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Du henter ham i dag ja? Tenker han har dritmasse å fortelle! Vi må møtes en kveld, dere må komme hit og spise reker eller noe sånn (noe annet hvis du ikke liker reker, husker ikke helt.. :klø: ) og nyte solnedgangen i hagen "min" :) Er kjempekos her på kvelden :)

Så kan vi drikke vin (som jeg blander ut i brus :ler: ) og gutta drikke øl og lettøl (hvis dere ikke tar drosje eller buss hjem :) ), og så kooooser vi oss!

Det synes jeg, for tenk :)

Tre timer uten lesing har du bare godt av uansett....

Men kjekt han kommer hjem i dag. Jeg vet du alltid savner ham så masse :) Greit å ha leilisen for deg selv, som du har sagt, siden du leser, men du savner ham jo likevel :)

Tenker masse på deg, iallefall, snuppiPUPPI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var jammen greit å få gubbelubbedubbenubben hjem igjen :-D

Pakkesang fikk jeg også! Han hadde kjøpt en parfyme som lukter kjempegodt, en fra Clinique. Så nå lukter jeg sommerblomst! Og masse forskjellige leppestift-farger med sånn liten pensel til.

:hjerter_rundt:

Nei, "leggetid" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...