Sniglå Skrevet 18. mai 2006 #2361 Del Skrevet 18. mai 2006 Snaaaart. Jah, kanskje det. 24. juni? Er det snart? Og så får jeg i tillegg ikke mer studielån før i august! DET er urettferdig det, at mange er ferdig med eksamenene for lenge siden og kan begynne å jobbe sommerjobb, men det er jo umulig for oss. Tror jeg er litt irritabel i dag Far til sambo presterte jo å stå opp i dag tidlig, klokka FEM. F E M! Og vi har jo ikke akkurat en stor leilighet, så stua er bare en dørsprekk fra soverommet vårt. Tror dere ikke han satt og leste avisen og bladde så hissig at jeg våknet og sovnet på 2 minutters-intervaller. Og det tok kaka da jeg stod opp og satte meg til meg kaffekoppen for å oppdatere meg på KG, men hvem satt med PC'en i fanget?! Hei! Pysekatten i dagboka mi! Deg har jeg ikke sett her før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. mai 2006 #2362 Del Skrevet 18. mai 2006 Føler meg rent priviligert, for mine svigerforeldre venter helt til klokken 7 med å stå opp når de er hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mai 2006 #2363 Del Skrevet 18. mai 2006 Svigerforeldrebesøk, ja... Det kan jeg endel om... Mine bor så langt borte at de blir leeeeeenge når de først kommer... og de kommer i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2364 Del Skrevet 18. mai 2006 Grått hår? Mamma fikk visst sine første grå i en alder av tjue ( :hår: ), så jeg går og venter med gru på når det skal skje med meg. Pappa, derimot, tror jeg ikke fikk sine første grå før rundt femti, nå nærmer han seg seksti og har fortsått bare gråstenk. Nå babler jeg. Going! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2365 Del Skrevet 18. mai 2006 Hmmm. Going ble ikke helt rett, for det blir jo going, og going var ikke det jeg mente! Go'ing. Sånn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. mai 2006 #2366 Del Skrevet 18. mai 2006 :grine2: Jeg leste det som Going, altså I'm going på engelsk. Stusset litt for det virket rart å gi en klem å si går! Men Gåing! Som i ding dong pjång! Haha! Nei, nå babler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 18. mai 2006 #2367 Del Skrevet 18. mai 2006 :grine2: Jeg leste det som Going, altså I'm going på engelsk. Stusset litt for det virket rart å gi en klem å si går! Men Gåing! Som i ding dong pjång! Haha! Nei, nå babler jeg ← Hæææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2368 Del Skrevet 18. mai 2006 Det var sånn jeg også leste det når jeg så det på trykk, og det ble jo heeeeelt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2006 #2369 Del Skrevet 18. mai 2006 Nå skulle jeg ønske jeg var hjemme hos Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. mai 2006 #2370 Del Skrevet 18. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2006 #2371 Del Skrevet 18. mai 2006 *priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikk* HIhihihihihihihiiiiiiiiiiiiiii!!! Fyssteman te sjåskeeeeeeen!!!!!! Eg ska sjøba sure håver og salte håveeeer!! Haaaaah mine har salt inni aueneeeee!!! JIIIHAAAA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. mai 2006 #2372 Del Skrevet 18. mai 2006 :mimre: Det var god trim det!! Pausen var vel ikke lenger enn en halv time, så det var å sprinte ned trappene i skogen og trille ned bakkene, kjøpe snop og haste opp alle bakkene igjen samtidig som snopet skulle fortæres Så rett inn å blåse på fløyta For en energiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2373 Del Skrevet 18. mai 2006 Fysjameg! :fyfy: Jeg la spesielt merke til at trådstarter bor i Bergen. Er det du og familien som har rigga til camping i hagen hennes, eller? Ja, jeg veit. Bør legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2006 #2374 Del Skrevet 18. mai 2006 Sniglå er ikke en sånn snegleeee!! Hun er en snegle med huuuuuuuuuus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2375 Del Skrevet 18. mai 2006 Åja. Det var det som var eneste grunnen til at det ikke kunne være Sniglå, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2006 #2376 Del Skrevet 18. mai 2006 eh, ja. for tenk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mai 2006 #2377 Del Skrevet 19. mai 2006 Å, jeg er så syyyyyk! Dedd i dnesa og dundrende hodepine og generelt ikke i form. TYPISK! Og så på sambos bursdag Har nå fått gjort litt i dag da. Har vært på skolen og viftet med øyevippene og spurt en tanntekniker om hun kunne lage en blekeskinne til bror til sambo. Så hun ga klarsignal, og da var det opp på klinikken og ta avtrykk, og så slå opp gipsmodell. Så nå får han hvite tenner heeelt gratis :-D Nå skal jeg liksom lese litt da, mens gutta boys er ute og gjør sine gutteting (som i: ser på biler, båter, musikkanlegg og andre eletriske duppedingser), men med denne formen her så frister det bare å legge seg langt under dyna *lager litt sympatiluft i innlegget* *venter på at paraceten skal virke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2006 #2378 Del Skrevet 19. mai 2006 *lager litt sympatiluft i innlegget* ← Sjekk ut den du, der du ligger under dyna!!!! God bedring, snuppisen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mai 2006 #2379 Del Skrevet 19. mai 2006 Sjekk ut den du, der du ligger under dyna!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. mai 2006 #2380 Del Skrevet 19. mai 2006 Fysjameg! Jeg la spesielt merke til at trådstarter bor i Bergen. Er det du og familien som har rigga til camping i hagen hennes, eller? ← Kjeda meg litt i går, så jeg samla sammen gress-og-plante-spiser-gjengen min, så tok vi oss en trall på plenen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg