Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2221 Del Skrevet 26. april 2006 Heia snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2222 Del Skrevet 26. april 2006 Det var alt jeg hadde å bidra med i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2223 Del Skrevet 26. april 2006 Heia snuppa ← Hei igjen! Det var alt jeg hadde å bidra med i dag ← Nå har det ikke akkurat vært de største hendelsene i denne boka heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #2224 Del Skrevet 26. april 2006 Søøøøøøøøøøøøøte Sniglååååååååååå! Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2225 Del Skrevet 26. april 2006 :-D Jooooo!!! Bare bra, men litt ensom... Jeg er ikke vant med å være alene hjemme så mange dager på rad, spesielt uten kattene!! Glor på finn.no hele tiden da, klarer ikke la vær Hva syns dere som dette? Mi laik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #2226 Del Skrevet 26. april 2006 Veldig fint! Men jeg måtte ha gjort noe med det gule badet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #2227 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg er også alene hjemme (), men jeg har jo gulljenta og Tor Erling her jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2228 Del Skrevet 26. april 2006 Huff, jeg har en schwæær fredslilje i stua. Men jeg er drittlei av den, så jeg tror jeg mer eller mindre ubevisst driver å dreper den. Jeg vil ha en ny fancy plante! Jeg ser den henger mer og mer med bladene, men vanner jeg den? *går og vanner den stakkars fredslilja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2229 Del Skrevet 26. april 2006 Veldig fint! Men jeg måtte ha gjort noe med det gule badet da.... ← Enig. Men det er sånn jeg kunne levd med en liten stund, og heller spart opp til et skikkelig flisebad :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2230 Del Skrevet 26. april 2006 Åja, hah! Mens jeg snakker om blomster, så kom jeg på en ting. Jeg har kjøpt gulrøtter! De gamle damene her i blokka kan bare ha de flotte, fargerike blomstene sine, for jeg skal nemmli ha gulrøtter i verandrakassen min i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 26. april 2006 #2231 Del Skrevet 26. april 2006 :-D Jooooo!!! Bare bra, men litt ensom... Jeg er ikke vant med å være alene hjemme så mange dager på rad, spesielt uten kattene!! Glor på finn.no hele tiden da, klarer ikke la vær Hva syns dere som dette? Mi laik ← Ååååhh... nydelig!! Lucky you!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #2232 Del Skrevet 26. april 2006 De fredsliljene er nesten umulig å ta livet av! Vi har en stor en på jobb, og støtt og stadig har "noen" glemt å vanne den, men den kommer seg alltid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2233 Del Skrevet 26. april 2006 De fredsliljene er nesten umulig å ta livet av! Vi har en stor en på jobb, og støtt og stadig har "noen" glemt å vanne den, men den kommer seg alltid igjen. ← Ja, jeg veeet! Da vi kom hjem etter påsken, så lå samtlige blader på gulvet, og den var heeelt vassen hele dingsebomsen. Jeg ville bare kaste den, men neida, sambo foretok litt gjenopplivingstiltak. Og to dager etter, tror dere ikke det var nye skudd på den jævelen?!? Huff, nei, men nå har jeg vanna den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #2234 Del Skrevet 26. april 2006 Må ikke ta livet av fredslilja di. Spennende med boligjakt. Det huset du linket til så jo veldig bra ut. Forundrer meg bare over at badet er gult når hele resten av huset er hvitt.... :klø: Ja ja. Hvordan går det med lesingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2235 Del Skrevet 26. april 2006 Hvordan går det med lesingen da? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #2236 Del Skrevet 26. april 2006 :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 26. april 2006 #2237 Del Skrevet 26. april 2006 Hva syns dere som dette? ← Jeg vil ha! Elsker sånne supermoderne hus. Huff, jeg har en schwæær fredslilje i stua. Men jeg er drittlei av den, så jeg tror jeg mer eller mindre ubevisst driver å dreper den. Jeg vil ha en ny fancy plante! Jeg ser den henger mer og mer med bladene, men vanner jeg den? *går og vanner den stakkars fredslilja* ← Sånn blir jeg og med planter jeg er lei av. Fikk noe påskeliljer av ei venninne men etter noen uker ville jeg ha noe nytt og da "glemte" jeg å vanne den.. Den døde fort men det tok meg ennå flere uker å hive den. Fikk dårlig samvittighet av å ha drept den. Så dro jeg på plantasjen og fikk helt plantemani. Måtte ha alt men endte bare opp med en eføy til som ble gave til mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #2238 Del Skrevet 26. april 2006 Hah! Jeg er en av de få som har klart å drepe en fredslilje. Den overlevde meg i endel måneder, men så var det slutt på tålmodigheten dens. Stakkar, den var nær døden så mange ganger at den sikkert ikke orket å bli utsatt for mer vannpøs-opplivninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. april 2006 #2239 Del Skrevet 26. april 2006 Sånn da tror jeg alt er klart. Jeg har pakket, funnet frem toalettsaker og linser, printet ut plassreservasjon til båten, ryddet litt hist og pist, nøkler, kort, penger til buss og studentbevis er lagt klar. Ja, tror alt skal være på plass Nå gjenstår det bare å se hvordan jeg skal klare å snike meg ut tidlig fra klinikken i morgen.... Tror mye av nattesøvnen min kommer til å dreie seg om dette, jeg HATER å ha dårlig tid. Blir bare så stressa, isjh... Sitter å venter på at sambo skal ringe, han er på jobb enda stakkars. To dager har han jobbet som i dag, fra åtte på kvisten til 10-12 på kvelden. Han må pleies i helga, det er det ingen tvil om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. april 2006 #2240 Del Skrevet 26. april 2006 Det er de plantene man vil skal dø som lever lengst, mens favorittene alltid dør først, samme hvor mye man duller og steller med dem. Har selv prøvd å ta livet av planter, og de vil jo bare aldri dø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg