Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke akkurat typen som slenger dritt. Det er ikke de som besøker meg i boka mi heller, så hva kan det evt. da være som kan moddes?

Jeg hadde skaset og limt inn noe ang progesteron, fra en annen side (som jeg forøvrig linket til). Det var det som ble slettet. Men jeg ble jo litt nyskjerrig og måtte bla litt bakover i boka mi. Det var nemlig en gang ei som spurte om noe vanvittig TEIT i forbindelse med at jeg aborterte for tredje gang. Jeg svarte henne nok ikke så fint, men det hadde ikke blitt moderert bort. (Og hadde det det, ja da hadde jeg blitt irritert!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er jammen ikke godt å si. Reglene som gjelder i forumet er vel like gyldige her i dagbøkene, men moddene har nok ikke hatt mulighet til å se over alle.

Forøvrig syns jeg ikke du var krass nok mot den brukeren der, Xavia, husker jeg rynket på nesa da jeg leste det innlegget der, ja.... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve å lufte Theo litt, men han er så pysete at han ville inn igjen etter fem minutter. Strake motsetningen til Tommy som nektet å gå inn igjen, og da jeg først fikk sleeept han med meg inn føyk han frem og tilbake bare for å demonstrere at stua ikke var like lett å sprinte i som ute på gresset :ler:

Mens Theo sitter her nå, tett oppi meg på pulten og hutrer.

Til og med sin egen skygge skremte livlorten ut av han nå, måtte jo bare ta et bilde. Stooore, skumle og svarte katten :lol:

gallery_6726_69_22071.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss:

Min sambo har heller ikke kommet hjem ennå og jeg sitter her og sulter ihjel mens jeg venter på at han skal komme hjem med mat... :tristbla:

Men da blir det rullekebab med kylling :hoppe:

Hva fordriver du kvelden med? Har du begynt å drikke hvitvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Hva jeg bedriver? Hmmm...

Kjeder meg?

Har hatt et glass med hvit nå og sett på Big brother...:sjenert:

Elleeeers...Spist "middag" i form av nudler. Gadd ikke diske opp noe fancy pancy siden det bare er meg liksom...

Såååå...Tja.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer også at jeg ser Big Brother :) Jeg har sett alle episodene, jeg!

Nå er sambo på vei hjem med rullekebab med kylling? Snakk om forsinket middag?? Det skal bli utrolig godt, da! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg også veeeeeeeeeldig lyst på iskald hvitvin!!

Vi har rødvin da... men jeg er jo på slankekur.... :sjenert:

Tror det blir cola light isteden (med sucralose... forhåpentligvis mindre skadelig enn aspartam...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jammen ikke godt å si. Reglene som gjelder i forumet er vel like gyldige her i dagbøkene, men moddene har nok ikke hatt mulighet til å se over alle.

Forøvrig syns jeg ikke du var krass nok mot den brukeren der, Xavia, husker jeg rynket på nesa da jeg leste det innlegget der, ja.... :riste:

:Nikke: Helt enig - måtte ta meg sammen for å ikke snæppe selv, husker jeg...

*snike seg ut av Sneglehuset igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir cola light isteden (med sucralose... forhåpentligvis mindre skadelig enn aspartam...)

Jeg synes den gamle med aspartam er best, men nå er den helt på vei ut av butikken. Den nærmeste hos oss har enda en god del av de gamle flaskene igjen, men snart er det slutt. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Jeg bare må få sagt det: jeg simpelthen klarer ikke den nye signaturen din, Sniglå! :sur:

Hvorfor måååå de strippe og gni inn gelè på seg selv? Uuuurk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Takler ikke reklamen jeg heller, hvorfor behandle heLEEE kroppeeeen...Tonefall, hva er det liksom!?

Den er nesten like dårlig som 1881-reklamene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingen forskjell på den nye og gamle cola light'en... Håper bare at den nye er litt mindre skadelig, jeg...

Den signaturen din, ja, Sniglå - jeg får helt krampe av hu dama i den reklamen!! For en dialekt og for en stemme...?? :overrasket:

Men jeg digger den smileyen som pusser tennene - den er bare helt genial :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huff, føler meg plutselig litt tragisk...Sitter her og drikker vin, trykker på vis nye innlegg hele tiden og synger for full hals til radioen ...:rodme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...