Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #1701 Del Skrevet 24. februar 2006 Må lage et gebiss, for tenk! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. februar 2006 #1702 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er saaaant!! Ble nesten ferdig, mangler bare jekslene i underkjeven så er jeg ferdig. For tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 24. februar 2006 #1703 Del Skrevet 24. februar 2006 Flinke tannlege-Sniglå Håper du får ei flott hælg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2006 #1704 Del Skrevet 24. februar 2006 Åååååhhh! For en herlig puselurius! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. februar 2006 #1705 Del Skrevet 24. februar 2006 Og så vil jeg vil ha biiiiiil, drittlei av bussen asså! ← Jeg har bil, men ikke førerkort God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #1706 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg fant bilde av main coonen til naboen forresten! Her er han jo bare en liten kattunge da, men likevel: N y d e l i g! ← Åååh, han ser ut som en liten gaupe! Satt og kikka gjennom finn.no her om dagen og så noen kattunger av typen du har til salgs og vuderte nesten å kjøpe en med en gang. Som om jeg har råd til det... hehe Men gud som det frista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #1707 Del Skrevet 24. februar 2006 Main Coon er flotte katter. Jeg er også sånn som må hilse på alle katter jeg møter på min vei. Mannen min syns jeg er helt håpløs når vi er ute og går tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1708 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvorfor er jeg våken så tidlig, og hvorfor blir jeg mottatt av to kabelleggere en lørdagsmorgen? *stålsetter seg for å tømme kattedoen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1709 Del Skrevet 25. februar 2006 Det første vet jeg svar på hvorfor. Våkna så tidlig fordi når jeg la meg så var sambo der ved siden av meg, jeg våkna fordi han plutselig var borte Det er ikke så dramatisk da, men han skal reise på jobb i noen dager, så han var oppe av loppekassa halv seks i dag tidlig. Kan ikke huske at han kom inn i sa hade en gang, men han så vel at jeg sov og ville ikke vekke meg. Men jeg merker det ganske fort at det er noe som mangler, så halv åtte lå jeg på senga og leste litt om herpesvirus Så dette blir en eeeensom helg, og sikkert mye KG-trøsting Men nuh skal jeg hive meg rundt her, stelle meg og pile ned til sentrum og holde Ninakanin med selskap på jobben. (Egentlig skal jeg bare snike til meg en gratis kaffe og høre sladder fra Londonturen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. februar 2006 #1710 Del Skrevet 25. februar 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1711 Del Skrevet 25. februar 2006 Herregud for en bomtur!!! Ninakanin sa i går at hun skulle jobbe fra klokken åtte. Første jeg tenkte da var: Jeheeei! Frokostkaffe i sentrum!! Først to bussholdeplasser før sentrum slo det meg at kanskje det var åtte på kvelden hun skulle jobbe? Og da jeg nærmet meg så jeg på god avstand at her stod stolene med beina godt plantet i været, så jepp, ingen Ninkanin der... Så jeg kjøpte meg en mocca og busset hjem igjen. Moccaen var veldig god da, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1712 Del Skrevet 25. februar 2006 Det var bomtur, ja... huff... Orker du å dra nedover igjen klokka åtte i kveld da, eller ligger du godt sammenkrøpet i sofan med godisskålen da?? Det gjør nok i alle fall jeg Ikke gøy med samboere som ikke er hjemme Min er ute han også, han er og ordner noe bilgreier med en kompis. Han sto også opp før jeg sto opp, men jeg våknet av at han sto opp da, så jeg fikk sagt hadet. Han kommer hjem i ettermiddag da. Nå skal jeg lage meg frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. februar 2006 #1713 Del Skrevet 25. februar 2006 Åtte på en lørdag? Du må være spinnhakka gal jentå! Men hehehehe, for en bomtur ja. Akkurat noe sånt jeg også ville vært i stand til å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1714 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja, altså, jeg var ikke i sentrum klokka åtte! Den var vel heller halv ti... Men, tror ikke jeg gidder ta turen en gang til, og snopeskåla har jeg allerede tømt *ehrem* Jeg er alene helt til tirsdag Får susse litt på Eph i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1715 Del Skrevet 25. februar 2006 :kys_2: Jeg er alltid her for deg vet du, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1716 Del Skrevet 25. februar 2006 ååå, nommen!! *kosemoseoverdose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1717 Del Skrevet 25. februar 2006 Men du må ut og kjøpe mere godterier!! En helg helg alene uten godis - det går bare ikke an, det! Også du som ikke er på slankekur engang... Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1718 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg vurderte det sterkt da jeg likevel var i byen, men kontoen er temmelig bunnskrapt for tiden, så jeg måtte velge...mocca eller snop, snop eller mocca... Hadde fryktelig lyst på en varm drikke akkurat der og da.. Men! Jeg har cola light og popcorn, så jeg klarer meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1719 Del Skrevet 25. februar 2006 Og så har jeg jo hvitvin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1720 Del Skrevet 25. februar 2006 Og så har jeg jo hvitvin!!! ← Dét er viktig, det! Helg alene med hvitvin, kanskje en god bok, eller en film. Deilig, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg