Arkana Skrevet 15. februar 2006 #1641 Del Skrevet 15. februar 2006 Du har artige pasienter! Men det gir vel bare litt krydder i hverdagen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. februar 2006 #1642 Del Skrevet 15. februar 2006 Nå tasser det to katter lutet langs veggene her, stopper opp, vasker seg litt for så å tasse videre. De er nydusja nemlig, og det er så tydelig at de er flaue, og når de går forbi hverandre så stopper de sånn halvveis opp og ser på hverandre med et sånn "what you looking at, fool?"-blikk :grine2: Eeeellers har jeg vært flink å gått på spinning, fikk en instruktør som var litt mer dreven i dag, så i dag var jeg helt rødsprengt i fjøset etterpå. Deilig! Så satte jeg meg ned i dusjen og vaska kattene, først Tommy så Theo. Sambo stod utenfor og tok i mot katt etter katt med et håndkle Men nå blir de så fine til utstillingen atte, og så lukter den katteshampoen så godt! Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å gå å sniffe på pusene hele tiden nå Morsomme pasienter ja! Det er det ingen tvil om! Jeg har vært heldig med de fleste, har hørt om flere som har fått vrange og vanskelige pasienter i stolen. Greit nok det, det er jo noe vi må takle når vi kommer ut, så det kan jo være greit å ha noen "vanskelige" pasienter også, men trenger ikke det enda. Bedre å bli litt mer faglig trygg først Som en instruktørtannlege formulerte det: Noen pasienter er så vanskelige at de aldri blir fornøyde, men andre er så greie å ha med å gjøre at du kan "smøre de utover brødskiva di" Snaaaaart heeeelg! Gleder meg! Det kom ei i klassen som jeg har invitert bort til meg og hviska: "jeg gleder meg kjempemasse til lørdag, bare sånn at du vet det" Det er jo litt gøy, for jeg kjenner jo ikke folk så veldig godt, i og med jeg har hatt et forskningsår og dermed falt ned et trinn. Men jeg har blitt veldig godt mottat, heldigvis :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. februar 2006 #1643 Del Skrevet 15. februar 2006 Hussal i tannlegestolen, faktisk! *tjihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. februar 2006 #1644 Del Skrevet 15. februar 2006 De morsomme pasientene dine minner meg litt om noe Mamma fortalte om sin tannlege. Han er visst veldig morsom og forteller historier og vitser underveis, og Mamma ler med alle greiene og fingrene i munnen. Og en dag spurte hun om han ikke var redd for å miste en finger. Jo, en gang hadde han visst vært det. Han hadde holdt hendene sine et stykke fra munnen til en dame, som plutselig gav fra seg et svært nys, så digert at hodet hennes "skvatt" framover og hun hogget til med tennene bare millimeter fra hånden hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #1645 Del Skrevet 16. februar 2006 så i dag var jeg helt rødsprengt i fjøset etterpå. Deilig! Ja, det er merkelig det der at fjøs har en tendens til å være malt røde gitt *erte,erte* Ha en fin torsdag snuppa. Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. februar 2006 #1646 Del Skrevet 16. februar 2006 Sitter her og hører gjennom litt musikk som vi har liggende på PC'en (sambo regnet det ut til å være ca 1100 cd-plater ) Men så plutselig kommer Bare Egil Band.... Det er så teit, med herreguuuud som jeg ler!! Lenge siden jeg har hørt han der. Asfalt er ikke like myk som kvinnehuu u u uuu uuuUUUUUU uUUd!!! Han har de merkeligste tekstene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. februar 2006 #1647 Del Skrevet 16. februar 2006 Bare Egil Band er moro! Husker meg og ei venninne lo oss skakke av Voldtatt i Skogen og Arne. De har så mange morsomme sanger. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. februar 2006 #1648 Del Skrevet 16. februar 2006 Spæææidææærn!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. februar 2006 #1649 Del Skrevet 16. februar 2006 Ohoi! Og det vanlige... Jeg gjør ikke det motsatte av det som er vanlig, nei jeg gjør det motsatte av det igjen og det motsatte av det motsatte av det som er vanlig ja det er jo det vanlige deeet :grine2: Naboene hører meg sikkert også her jeg sitter! Føler meg skikkelig fjortiss, men jeg kan ikke noe for det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. februar 2006 #1650 Del Skrevet 16. februar 2006 Speidern den er kjempefin, jeg er glad i speiderforeningen min. Å jeg sier, speidern du gjør meg så varm og heeet. Jeg tror du er litt sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. februar 2006 #1651 Del Skrevet 16. februar 2006 Nei, nå må jeg nesten laste ned noen av sangene dems igjen. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. februar 2006 #1652 Del Skrevet 16. februar 2006 Bra det ikke bare er meg som har så überteit humor For det er jo eeegentlig ikke morsomt, men det er derfor det er så gøy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 16. februar 2006 #1653 Del Skrevet 16. februar 2006 Akkurat. Det blir så teit at det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1654 Del Skrevet 17. februar 2006 Freddan! Nå har jeg vært flink jente og vært på skolen, fikk printa ut masse artikler som vi kanskje kan bruke til prosjektoppgaven, i tillegg har jeg handla noen bøker som er pensum, lest et kapittel, støvsuga hele leiligheten, rydda alle rom utenom kontoret, og satt på en klesvask. Fju! Og nå ser jeg på Oprah :husmor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1655 Del Skrevet 17. februar 2006 Tommy har funnet en inntørka tyggis Han springer som en bukk frem og tilbake i stua med den knallharde tyggisen foran seg Han er flink, han hjelper meg nemlig å rydde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #1656 Del Skrevet 17. februar 2006 Så flink du har vært! Jeg har vasket badet, så jeg har vært litt flink jeg også. God helg!! (Freddan e best!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1657 Del Skrevet 17. februar 2006 Ellers har jeg fått time til ultralyd av hjertet. Blir ikke før 5. april, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Og så fikk jeg time hos en lege som en bekjent av meg også har vært hos, for akkurat den samme undersøkelsen, en lege som visstnok ikke var helt norsk. Så det ble masse språkproblemer og kjenningen av meg kom ut derifra bare enda mer forvirret... Så jeg skal ikke ha for store forventninger, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #1658 Del Skrevet 17. februar 2006 Ellers har jeg fått time til ultralyd av hjertet. Blir ikke før 5. april, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. ← Jeg venter også på april.... Vi får vente i sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #1659 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg venter også på april.... Vi får vente i sammen! ← Vi får gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2006 #1660 Del Skrevet 17. februar 2006 Rare tekstene. Godt du har fått deg time nå, selv om du ikke regner med store utbyttet av den. Det kan jo hende duden har lært seg bedre norsk nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg