Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ihi!! Halv dag i dag også. Og så skulka jeg forelesning, så da var jeg plutselig ferdig klokka 11!! Så tidlig ferdig tror jeg det er lenge siden jeg har vært. Llllluksus! :-D

Men! Skal ikke bare drive dank heller, tenkte å lese litt kirurgi :Nikke:

Var på spinning i går, de hadde satt opp ekstratimer, for det er så stor pågang. Så i går skulle en stakkars fyr på noen og tyve år ha sin første spinningtime for oss, ganske godt vante "spinnere". Huff. Han var ikke noe særlig, men jeg fikk litt vondt av han også da.

For det første kom han ikke i gang før ti minutter etter skjema, så fiklet han lenge med mikrofonen og skalv som et aspeløv, hehe. Så hadde han musikken på aaalt for lavt, vi hørte pusten hans bedre enn musikken :ler:

Men det skal ikke være så lett da. Første gangen er nok sikkert kjempeskummelt, jeg hadde ikke hatt mot til å sitte der og bli vurdert opp og ned! :sjokkert:

Oi! Nå begynner Phillen! :tommel:

Plutselig tilbake. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen nydelig kattunger. :hjerter_rundt:

Kjenner forresten igjen den dorullen du la ut bilde av. Sofusen min har begynt å få en samme interessen i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76: kanskje kattene våre chatter på internett? På katteguiden? I kategorien pøbelskap? :ler:

Phobi: Jaaaa, hadde nesten lyst til å klappe han på hodet etter treningen :kose:

Nå har jeg lest om ekstraksjoner :sjarmor:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tredje gang. ska me finna. skandinavias nye. toppmodell!

:murvegg:

Skal ikke noen snart fortelle Kathrine Sørland at hun IKKE akkurat er en rev på å snakke på TV?

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Skal ikke noen snart fortelle Kathrine Sørland at hun IKKE akkurat er en rev på å snakke på TV?

:hoho:

Gleder meg til lørdag!!!

Då ska me finna. Den goe. Fylleformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

:ler: Irriterer meg over den reklamen hver gang den kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Bra det ikke bare er meg som irriterer meg over det der.

Første sesong tenkte jeg: greit, det er ikke bare bare å være på TV for første gang.

Andre sesong: Hm, burde ikke noen gi beskjed snart?

I år: What? Gjør hun det med vilje ellernoe??!

Eeeenyway...Sambo skal jobbe overtid i dag, så da steikte jeg noen lapper til meg selv...*gomle gomle*

Må så smått begynne å forberede meg til lørdag, da er det nemlig utstilling!!! :hoppe: Jeg er sikkert fryktelig sær som syns det er gøy å sitte på rumpestumpen i 12 timer, for så å bære frem en katt eller to, noe som sikkert tar 30 minutter til sammen...:sjenert:

Dette er første gang jeg skal være mutters alene da, tidligere har alltid fossilene vært på samme utstillingen. Men tenkte jeg skulle ta med noen bøker, så kan jeg kanskje få lest litt i samme slengen. Og hvis noen har lyst til å titte innom å si hei og hilse på krapylene mine, er dere hjertelig velkommen :sjenert:

Og så er det rett hjem fra utstilling og hjem til en (hvis samboer har gjort det han lover, vel og merke) skinnende ren leilighet og så er det partei!

Ikke noen spesiell anledning, bare tenkte det var på tide å ha et vorspiel/fest her i leiligheten. Blir sikkert morosamt :tommel:

Nåååå...Rydde og shine litt...Såååå...kaffi? Lese litt mer om tanntrekking? (Moaha ha ha haaaaa :sjarmor:)

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Pasienten min solgte huset sitt mens hun satt i stolen!

Megleren ringte et par ganger, og hun snakket med alt utstyret i truten, og tadaaaa!! Et par millioner rikere!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...