Saeria Skrevet 10. februar 2006 #1601 Del Skrevet 10. februar 2006 Skjønne pusefanten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. februar 2006 #1602 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Sånn! Da var treningen for i dag unnagjort. Jogget litt på mølla og trente armer pluss mage&rygg. La igjen pulsklokka hjemme, for den blir jeg bare stressa av. I stedet for å tenke på treningen, så tenker jeg katastrofetanker, ala tenk så flaut hvis jeg bare faller om nå, og lignende... Så fikk jeg med meg siste halvtimen av skiskytinga, det er faktisk en av de få skisportene som jeg synes er morsomme å se på! Sambo bare rister på hodet av meg når jeg sitter der og kommenterer skytinga og snakker stygt om konkurrentene Nuh skal vi snart ta en tur til byen, må ha kattesand av alle ting... Endret 11. februar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1603 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! Har du vært på ekko ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2006 #1604 Del Skrevet 11. februar 2006 Kose deg i dag da, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. februar 2006 #1605 Del Skrevet 11. februar 2006 Jævlig så treig forumet er for tiden!!!! Unnskyld språkbruken, men det begynner å bli så utroooolig irriterende. Såpass at jeg nesten (jeg gjentar: nesten ) vurderer å kutte hele KG! Men jo, Hei! Har du vært på ekko ennå? ← Har ikke hørt noe siden forrige fredag, da legen ringte og sa at alle prøvene samt EKG'en virka grei. Han skulle sende en hevisning til spesialist for å ta en ultralyd, så jeg venter fremdeles på brev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. februar 2006 #1606 Del Skrevet 11. februar 2006 *legger igjen et lite * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. februar 2006 #1607 Del Skrevet 11. februar 2006 :hoppe: Fhju!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. februar 2006 #1608 Del Skrevet 12. februar 2006 Fhju? Flinke pusen, da! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. februar 2006 #1609 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja, ser nå at det ble et rart ord! Skulle liksom være et forsøk på "et-lettelses-utpust-fju" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #1610 Del Skrevet 12. februar 2006 Ha en flotters søndag fhjuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. februar 2006 #1611 Del Skrevet 12. februar 2006 Takk for det Alwa! Nå springer kattene fra sofaen i stua og på høygir inn på soverommet og oppi skittentøyskurven. Av alle ting. Så hopper di utav igjen og gallopperer ut i stua igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 12. februar 2006 #1612 Del Skrevet 12. februar 2006 Katter er herlige sånn. Min pleier å beine opp og ned fra andre til første etasje. Heeeelt inn på soverommet og heeelt ned til stua igjen. Fram og tilbake. Lurer på hva de synes er morsomt med det. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. februar 2006 #1613 Del Skrevet 12. februar 2006 Kattene ja..De er i skikkelig pøble-humør i dag! Dorullbudsjettet vårt har økt betraktelig siden vi fikk disse to rakkerkattene i hus. Nå nettopp skulle jeg på do, snudde meg for å hente meg noen flak med dopapir, og hva er det jeg ser? Jo dette: Så tusler jeg inn i stua, etter å ha lappet sammen noe papir som var brukenes til tørk, og der ligger de. Syns nesten jeg kan ane en liten glorie over hodet på de begge: Kan ikke annet enn å le heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. februar 2006 #1614 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Og dette er ikke første gangen de trakasserer dorullene våre heller, bare så det er sagt! Endret 12. februar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. februar 2006 #1615 Del Skrevet 12. februar 2006 :grine2: :grine2: Sånn er Truly også. Kan tasse inn på badet om morgenen og finne dopapirbiter overalt. Morsomt å tenke på hvordan hun har sittet der for seg selv og virkelig kost seg. Hun ramponerer ikke rullen slik dine gutter tydeligvis gjør, hun bare drar den laaaangt ut, og så sitter hun som et lite ekorn med papir mellom potene og river av småbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. februar 2006 #1616 Del Skrevet 12. februar 2006 Min pus går ikke løs på dopapiret, men jeg har sett han med hodet godt ned i doskåla når han skal undersøke hva som finnes der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 12. februar 2006 #1617 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det mulig? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. februar 2006 #1618 Del Skrevet 12. februar 2006 Vært å sett på tre siameser kattunger i dag.. Æ vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. februar 2006 #1619 Del Skrevet 12. februar 2006 Nå er super-fornuftige sambo ute og trener. Jeg burde vel egentlig bli med, men det verker i hele kroppen etter i går, pluss at jeg tenkte å gå på spinning i morgen, så jeg sparer litt på kruttet Men når han kommer tilbake skal vi gå å ta litt sol, årh det gjør så godt nå på denne tiden av året. Å, det glemte jeg å fortelle!! Jeg har blitt "tante" til fire små prikkebabyer!! Oliver, den sortsølvspotta katten til mams og paps har blitt far! De er så småååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. februar 2006 #1620 Del Skrevet 12. februar 2006 Vært å sett på tre siameser kattunger i dag.. Æ vil ha.. ← Tro meg, det vil jeg også. Er supersvak for siamesere og orientalere! Kanskje mest orientalere, men men. Gubben syns ikke de er noe pene, syns de er for rare. Så det spørs om jeg noen gang klarer å overtale han om at det er rette katten for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg