Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:ler:

Nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal be pappa hamstre med seg når han er på danskebåten neste uke. :sjenert: For de har vel Haribo cola der? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sniglå.Nå var det jammen en stund siden jeg var innom hos deg sist, men det har sin grunn som du vet ;)

Har du det fint? Her har dagen gått litt sakte synes jeg.Begynner å bli litt lei dårlige formen nå, men storkoser meg med innleggene dine i dagboka mi.Setter stor pris på dem :klem:

Ha en fin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::klem:

Må bare si, sikkert for n'te gang, at du har to aldeles nydelige pusekatter. Min lille Truly Scrumptious er rent forelsket i begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~Alwa~: det er ikke så rart du ikke har vært her inne på en stund, du må bare konse alt du har på å bli frisk igjen. Jeg tenker masse på deg, og inbiller meg at siden vi er så mange som heier på deg, så hjelper det bittelitt hvertfall :kose:

Arkana: Tuuuusen taaakk. Jeg er jo ganske så enig med deg da, de er jo beibiene mine :ler:

Skal på fest i helgaaaa :danse:

Eller, bursdagsfest da, men det blir sikkert gøy :)

Nå har vi tatt litt sol. Følte jeg trengte litt lys på liket. Er jo bare inne hele dagene, får jo verken oppleve lys eller frisk luft. Så det gjorde godt for kropp og sjel :)

Tommy har blitt så stilig i det siste. :ler:

På kvelden før vi legger oss pleier jeg å tømme kattedoen. I forrige uke skulle jeg bare teste om jeg kunne overtale Tommy til å tisse rett før jeg tømte doen, så jeg satte han oppi for å se hva han fant på.

Tror dere ikke han satte seg til rette for å tisse?

Flinke pusen.

Så nå setter jeg han oppi hver kveld, og han tisser like pliktoppfyllende, selv om det ikke er så lenge siden han tisset. I går kveld produserte han bare biiiittelitt, men likevel.

Raring.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker masse på deg, og inbiller meg at siden vi er så mange som heier på deg, så hjelper det bittelitt hvertfall :kose:

Akkurat det er jeg hellig overbevist om også :Nikke:

Kos deg i helga da schnuppa :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom igjennom etter mye om og men. Fikk bare snakke med hun "dama i luka" og hun sa at alle prøvene var fine, utenom at jernet var lavt.

Men det visste jeg jo, det med jernet. Jeg ga jo blod 1-2 uker før jeg tok testene, så det kom jo ikke som noen bombe.

Hun sa at legen skriver et brev til meg, når han får tid.

Den siste irriterte meg litt. Når han får tid? Hva i helv....skal det bety? :frustrert:

Ja, men uansett....Regner med, eller håper jeg får en henvisning av noe slag, slik at jeg får tatt en belastningsEKG for eksempel. For det at blodprøvene i og for seg var fine, er jo ingen forklaring på hvorfor jeg har en bilyd. Ikke sant?

Hvis legen skriver i brevet at jeg skal ta noen jerntabletter, så blir jeg frisk igjen blir jeg forbanna. For lavt jernnivå kan ikke forklare høy puls og bilyd?!?!

Jaja, får vente på brev da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at hadde de hatt mistanke om at noe var alvorlig galt så hadde de tatt deg inn til videre undersøkelser med en gang Sniglå. Men jeg skjønner at du ikke har det så greit nå.Slike ting er det aldri morro å vente på :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...