Shoegal Skrevet 27. januar 2006 #1481 Del Skrevet 27. januar 2006 Spør her også jeg, men må selvfølgelig først si at jeg håper at prøveresultatene er fine! Hva sa legen om vekta di? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1482 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Svarte i den i den andre tråden jeg, Shoegal Det ble nudler til middag i dag. Gadd ikke diske opp med noe fancy greier til meg selv, helt alene. Ikke var matlysten den heeeelt store heller. Filmen var bob bob. Helt grei, liksom, men langt i fra noen kvalitetsfilm Uff, ringte mamma for å fortelle hva legen sa, hun ble jo kjemperedd stakkars, jeg skulle ikke ha fortalt det før jeg vet noe mer. Merker at jeg har en litt sånn "slapp av, det er ikke noe farlig"-holdning overfor mine nærmeste, vil ikke at folk skal bli bekymra liksom. Og strever litt nå som jeg er alene hjemme med å overbevise meg selv om at det faktisk ikke er noe. Endret 27. januar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 27. januar 2006 #1483 Del Skrevet 27. januar 2006 Litt ekkelt det der... Alle de ekle tankene kommer jo når man er alene. Har du ingen å ringe da? Som kan muntre deg opp litt? Ninakanin hadde sikkert klart det Du må bare trøste deg med at det sannsynligvis er ingenting. Regner med legen også sa det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #1484 Del Skrevet 27. januar 2006 Legen ba deg kaste pulsklokka om han ikke fant noe galt, men testet ikke du med forskjellige klokker? Hadde han ikke noenting å si om den høye pulsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1485 Del Skrevet 27. januar 2006 Jooo, Ninakanin skal jobbe nattevakt i natt også, så regner med hun sover nå. Må ikke forstyrre. Men så har jeg jo alltids KG da, jeg får heller fordype meg litt i andre sine problemer heller, så glemmer jeg mine Det han mente med å kaste pulsklokka var bare at det er fort gjort å bli litt hypokonder og slik. Jeg sa jeg hadde testa to forskjellige brystbånd. Han tvilte ikke på meg, altså. Men blodtrykket sa han var greit og pulsen grei, men litt ujevn. Fikk ikke intrykk av at litt ujevne slag var noe farlig. Men jeg vet ikke jeg. Det stod bare et par setninger på lommelegen.no om mitralklaffeprolaps (har lagra navnet, så når jeg skal skrive det så er de bare ctrl+v ) og det var visst en tilstand der en klaff vrengte seg feil vei, og det var forholdsvis vanlig hos unge jenter med bilyd. Og det stod at det ga subjektive symptomer. Hva mener de med det? Er det sånn at klaffene vrenger seg av og til, og at en da kjenner det? Eller er det for hvert slag? For hjertet mitt kjennes litt ...merkelig av og til...Kanskje det er det? :klø: Nei, ikke noe vits i å tenke noe mer. Blir jo egentlig ikke noe klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 27. januar 2006 #1486 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei Sniglå! Subjektive symptomer vil bare si at de kan oppleves forskjellig fra person til person... Og du, ikke tenk på det for da blir det i hvert fall verre. Var en tur på legevakta selv i går kveld jeg, for hadde et blodtrykk på 160/105 på jobb og en puls på 105 - trodde jeg skulle dåne!! Men viste seg bare å være stress, heldigvis. Bedre BT i dag... Ta det med ro i helga, og vent på å høre hva legen og prøvene har å si før du bekymrer deg for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. januar 2006 #1487 Del Skrevet 27. januar 2006 Prøv å ikke bekymre deg... Jeg er verdensmester i bekymring selv, men... Det er nok ikke noe farlig, ihvertfall! Når skal du tilbake til legen og ta prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1488 Del Skrevet 27. januar 2006 Jau. Bekymring er bare stress Skal ned igjen på mandag, og så skulle jeg få svarene på fredag. Så det går heldigvis ganske fort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2006 #1489 Del Skrevet 27. januar 2006 Godt at legen din sender deg til videre tester. Er det noe, så kan du lovprise den pulsklokka. Men klart jeg håper at alt er bra med deg da, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 27. januar 2006 #1490 Del Skrevet 27. januar 2006 Uff, ringte mamma for å fortelle hva legen sa, hun ble jo kjemperedd stakkars, jeg skulle ikke ha fortalt det før jeg vet noe mer. Merker at jeg har en litt sånn "slapp av, det er ikke noe farlig"-holdning overfor mine nærmeste, vil ikke at folk skal bli bekymra liksom. Og strever litt nå som jeg er alene hjemme med å overbevise meg selv om at det faktisk ikke er noe. ← Usj, sånn er jeg og. Det eneste som funker for meg er å holde meg opptatt hele tiden så jeg ikke tenker på det. Håper det ikke er noe stort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1491 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, nå får jeg snart heeelt andre ting å tenke på da. Skal leke piratdrosje og kjøre fulle bergensere i middelalderen ut til Sotra. Jeheeei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #1492 Del Skrevet 27. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #1493 Del Skrevet 27. januar 2006 Har du forresten sett disse piratkopihappycolaflaskene (lang setning)? Dem e'kke like gode vettu. De blir altfor myke og rare. Nei, Haribocolaen er den eneste som gjelder. *sukk* Oooooh! Dude! Where's my caaar!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 27. januar 2006 #1494 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Nei, Haribocolaen er den eneste som gjelder. ← Ååh, nå fikk jeg lyst på det! Ja, nå får jeg snart heeelt andre ting å tenke på da. Skal leke piratdrosje og kjøre fulle bergensere i middelalderen ut til Sotra. Jeheeei.... ← Lykke til da! Endret 27. januar 2006 av Hel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #1495 Del Skrevet 27. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2006 #1496 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Phoenix bortevekke? Så fint at du kunne ordne tennene til kjæren din då! Det er sikkert ingenting farlig, ikkje noko å bekymra seg for med hjartet ditt. Hadde du ein fin køyretur til Sotra? God helg snupp! Endret 27. januar 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #1497 Del Skrevet 28. januar 2006 Ikke bekymre deg! Mest sannsynlig er det ikke noe galt, men om det så skulle være noe, så sier jeg som mors venninne (sykepleier på Ullevåls hjerteavdeling): Skal man bli syk noen steder i dag, så er det best om det er hjertet. for det er norske leger så utrolig flinke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. januar 2006 #1498 Del Skrevet 28. januar 2006 Forumet ble så vanvittig tregt i går, kjedelig... Men jo, fikk kjørt ut til Sotra med disse her fulle menneskene. Ble opplyst om at Sotra var en nyyydelig plass, fint plassert i "bushen" og at den siste nye anskaffelse var dype tallerkener Måtte inn en liten tur i en bar i kjelleren der jeg fikk meg et glass cola, servert på briketter med bilder av nakne damerumper. Sambo fikk seg en "liten" konjakk, servert i et diiiigert konjakk-glass. På størrelse med en stor chipsbolle eller noe Nå har vi bestilt billetter til den nye Jim Carrey filmen i kveld, gleder meg. I luuuuv Jim Er ikke så mye i "tenkehjørnet" i dag, det er nok kvelden som er skummel der. Tusen takk for alle gode ord, det hjelper. Nå gleder jeg meg bare til å få tatt de testene og konstantert at det ikke er noe Ja, seige colaflasker, de MÅ være Haribo sine! Jeg gikk på en smell en gang og kjøpte de andre fake... Tror det er bryns eller noe som har de andre. De burde skamme seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #1499 Del Skrevet 28. januar 2006 Det er godt vi er enige. Let me know if filmen er no' bra, da. Jim har tapt seg sånn på komifronten de siste åra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #1500 Del Skrevet 28. januar 2006 Sprudleprudlende humør i dag! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg