Sniglå Skrevet 25. januar 2006 #1461 Del Skrevet 25. januar 2006 Har jo egentlig bare lyst på "søppel" selv, men den turen hadde jeg i går: Sjokoladeeee, gummigooodt, kyllingfileeeee og bernaise.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1462 Del Skrevet 25. januar 2006 Er det godt med kyllingfilet og bearnaise? :klø: Aldri prøvd. Har sånn pakkekylling i ovnen nå, den er egentlig ikke god, men det var sånn tilbud på Coop.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. januar 2006 #1463 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja, jeg syns det er godt da, selv om det sånn "egentlig" ikke er det. Hvis en er litt sånn matsnobb. Men av og til må jeg bare være litt matharry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. januar 2006 #1464 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå krøp Theo bort til Tommy og la hodet forsiktig mot kroppen til Tommy. Så begynte Tommy å vaske Theo på hodet, mens han holdt han rundt halsen Skjønnassene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. januar 2006 #1465 Del Skrevet 25. januar 2006 Søøøøøte puser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. januar 2006 #1466 Del Skrevet 25. januar 2006 Åh, kjenner meg så godt igjen i den bablingen din! Hadde en bruker i hjemmetjenesten, hun var den siste jeg hadde hver tirsdag. Og hun pratet og pratet og pratet. Brukte alltid en time ekstra hos henne og det var i grunnen ganske tungt etter allerede lange dager. Hun snakket ustanselig, så mye at jeg aldri fikk sjansen til å bryte inn med et lite "nå må jeg visst gå" eller noe sånt. Og hvis jeg skulle klare å vri meg løs så pratet og pratet og pratet hun mens jeg kledte på meg og gikk mot ytterdøren, og så ble jeg gjerne stående et kvarter med hånden på døren og høre på mer prat. Sånn var det hver eneste tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. januar 2006 #1467 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hm! Interessant dag jeg har hatt i dag! På torsdags ettermiddag har vi en økt på kirurgisk avdeling, og i dag skulle jeg assistere en av spesialist-tannlegene. Så viser det seg at operasjonen ble utsatt...Så da ringte jeg likegodt til sambo og spurte om ikke han kunne komme. Han har stått på venteliste lenge, og i følge damene som har kontroll på timene, så var det ikke sikkert han kom til før om enda et år. Så jeg satt der, med spyttsugeren og sugte til den store gullmedaljen, mens jeg holdt den ene hånden min på skuldera hans. Må passe på vettu Så nå er han to visdomstenner fattigere. Den nede måtte opereres, den oppe tok ca 30 sekunder å nappe ut Så nå står det en tynn suppe og putrer på komfyren, sambo sitter i sofaen og knasker smertestillende (Som jeg skrev resept på, hah!) og kinnet begynner så smått å vokse. Blir nok en god kul der i morgen ja...Så han på passes godt på. Tøffingen Endret 26. januar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. januar 2006 #1468 Del Skrevet 26. januar 2006 Å!!!!! Fikk nettopp mail fra overtannlegen!!! Jeg kunne få jobbe som tannpleier H E L E sommerferien!!! JUHUUUU!!!! Penger penger penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #1469 Del Skrevet 26. januar 2006 Gode nyheter!! Grattis med feriejobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. januar 2006 #1470 Del Skrevet 26. januar 2006 Grattis med feriejobben! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. januar 2006 #1471 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Gratulerer med feriejobben Og du - kan jeg også få komme til deg og fikse tennene mine...?? Du husker det kanskje ikke, men jeg har ikke vært til tannlegen på flere år, og jeg regner med at det blir litt som må gjøres.... vet ihvertfall at jeg må trekke en visdomstann.... og jeg har hørt at dere tannlegestudenter gjør sånne ting litt billigere enn tannlegen...?? Så kunne jeg fått meg en shoppingtur til Bergen med det samme også... Mindre å betale til tannlegen = mere penger til shopping Endret 26. januar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. januar 2006 #1472 Del Skrevet 26. januar 2006 Grattis med feriejobb! Så gøy, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1473 Del Skrevet 27. januar 2006 Deilig med fri i dag!! Sambo var ikke så verst når jeg våknet i dag, jeg trodde han skulle få DEN kulen, masse smerter og gapeproblemer. Men nei. Han var litt....usymmetrisk i ansiktet, men ikke sånn oppsiktsvekkende, og smerter hadde han ikke noe særlig mye av. Kjedelig. Ellers så skal jeg til legen i dag. Spent på hva han sier, har vurdert å bare kutte legetimen, for jeg kan ikkje skjønne helt at det er noe galt heller. Men nå har jeg sagt det til så mange, så det blir så teit hvis jeg dropper timen Fikk noen bilder fra jula i går, må bare vise dere et bilde av Tommy og Oliver som har pressa seg oppi samme kurv, litt trangt, men å så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1474 Del Skrevet 27. januar 2006 Gratulerer med feriejobben Og du - kan jeg også få komme til deg og fikse tennene mine...?? Du husker det kanskje ikke, men jeg har ikke vært til tannlegen på flere år, og jeg regner med at det blir litt som må gjøres.... vet ihvertfall at jeg må trekke en visdomstann.... og jeg har hørt at dere tannlegestudenter gjør sånne ting litt billigere enn tannlegen...?? Så kunne jeg fått meg en shoppingtur til Bergen med det samme også... Mindre å betale til tannlegen = mere penger til shopping ← Tenner kan jeg fikse, men det blir nok mer enn et besøk. Ting tar tid på skolen, for vi skal ha godkjenneninger i hytt og dynevær, skal røntgenbilder taes så må vi enten henvise til en avdeling i en annen etasje eller ta de og fremkalle de selv. Og vi har ikke digitalt, bare så det er sagt Og før du kommer til oss studenter så må du innom pasientmottak, der ser en tannlege over tennene, og bestemmer seg for hva slags behandling du må ha, og masse styr... I tillegg så jobber jo ikke jeg sånn superfort enda. Men! Når jeg er ferdig, såååå blir det kanskje litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1475 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvor er Phoenix??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2006 #1476 Del Skrevet 27. januar 2006 Så skjøøøøønneeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. januar 2006 #1477 Del Skrevet 27. januar 2006 Lykke til hos legen! Du slipper ikke unna den når du har informert oss om at du skal dit ihvertfall Er spent på å høre hva han sier og krysser fingrene for at han ikke finner noe galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 27. januar 2006 #1478 Del Skrevet 27. januar 2006 Grattis med sommerjobb! Morsomt å være med å assistere når samboeren trekker visdomstenner da Håper det går bra hos legen i dag, og at du og samboeren din får ei flott hælg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #1479 Del Skrevet 27. januar 2006 Da er jeg hjemme igjen! Sambo var såpass fit for fight i dag at han skal ha seg noen pils sammen med kollegaer i kveld. Så jeg skal bare være hjemme alene og kose meg. Har kjøpt litt smågodt (som er Phoenix sin skyld) og kjøpt meg en jentefilm (Bewitched) Så skal jeg lage noe kylling-greier. Hvis jeg gidder. Kanskje jeg bare lager noen koselig nudler. Får se. Legen ja.... Hva skal jeg si? Nei, når jeg fortale om pulsklokke-gaven jeg fikk til jul, lo han og sa det var farlig Så sa han: vi måler blodtrykket, sjekker pulsen, hører på hjertet. Er det i orden så kaster du pulskokka, okei? Okei. Alt virka greit helt til han hørte på hjertet. Han hørte visst en bilyd, så nå skal jeg ta tester i hauer og lass på mandag. EKG, senkning, stoffskiftet, hemoglobin eller noe, jern, nyefunksjon, og jeg vet ikke hva. Så får vi ta det derfra. Trenger jo ikke være noe, kan jo være en fysiologisk bilyd, så jeg vil ikke sitte her og ta sorgene på forskudd. Men ER det noe, så er det bra det blir oppdaga nå, ikke den dagen jeg eventuelt ligger langflat på gata, liksom Så sånn er det. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. januar 2006 #1480 Del Skrevet 27. januar 2006 Vi er visst begge alene i kveld. Samboeren min skal på fest, og jeg har også kjøpt smågodt (men ikke film, kanskje jeg skal kjøpe en på veien hjem etter å ha kjørt sambo? Høres unektelig herlig ut å krype opp i sofaen med ny film, smågodt, potetgull og brus ). Veldig bra at legen din tar det på alvor da og sørger for at du blir undersøkt skikkelig. Og som du selv sier kan det jo være alt fra en helt ufarlig bilyd til helt andre ting, og det er uansett bra at de finner fram til hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg