Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mmmmm... tygger på hjemmebakt (eh, hjemmekokt?) karamell..... :sjarmor:

Kanskje ikke det lureste å fortelle til en tannlegespire, men jeg satser på at du gleder deg på mine vegne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm... tygger på hjemmebakt (eh, hjemmekokt?) karamell..... :sjarmor:

Kanskje ikke det lureste å fortelle til en tannlegespire, men jeg satser på at du gleder deg på mine vegne. :ler:

KVALM

Urk...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er rar du Sniglå...men på en søt måte. ;)

:sjenert: Den var ny...

Men altså! Vet du hvilken reklame jeg snakker om?

Bare hør etter neste gang du. Så skal du se jeg ikke er så veeeldig rar likevel :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVALM

Urk...

Tannlegespiren koser seg nå ja, moahahaaaa!! Sånn kan det gå... :sjarmor:

Hehe, neida, laget karamell selv? kokt? Trodde det måtte stekes på panne jeg :klø:

*har ikke peiling*

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokte sammen sirup, sukker, litt smør og fløte i en kjele i ca en halvtime. Den ble skikkelig god da! Men like hard som mammas pleide å bli. Må jo følge tradisjonen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Sniglå!

Skal du bli tannlege? :overrasket: *setter ned brusglasset og gjemmer det bak PC-skjermen* ;)

Håper du får en flott helg! ~ Kos deg masse!

:klem:

*klapper pusekattene litt før jeg tusler ut* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy har funnet seg en ny favorittleke (som tidligere var en kleshenger, tro det eller ei): Det siste nye nå er tamponger :ler:

Han springer rundt med en (innpakket, vel og merke) i munnen hele tiden, og leker med den på gulvet og biter hull i plastikken.

I går tok vi den fra han før det gikk like langt som sist da vi kom hjem til et bomulert hjem. Hvite flekker over ALT :ler:

Nettopp kommet hjem fra skolen, vi har hatt litt intro til prosjektoppgaven som vi skal levere om et år ca. Jeg og hun jeg skal skrive sammen med har fått oss en god veileder, hun virker ganske ok. Så det blir jo spennende. Vi er siste kullet som skal skrive det som en prosjektoppgave, de som kommer etter oss skal skrive masteroppgave! :overrasket: (Det hørtes så mye mer alvorlig ut ...:sjenert:)

Vi skal skrive om bruk av dyremodeller innen odontologisk forskning. Skal bli spennende, for jeg vet egentlig veldig lite om emnet, så tror jeg kommer til å lære mye :)

Ellers skal vi på kull-tur i oktober, vi skal faktisk til Tyrkia...Alanya. Akkurat der vi var med Ninakanin og eksen, så det er liiiitt dumt da. Kunne godt ha reist en plass jeg aldri har vært før, men siden vi blir så mange (så og si hele klassen har meldt seg på) så kommer det nok til å bli en bra opplevelse. Masse moro håper jeg :)

Urk, bør egentlig lese på en test vi skal ha på mandag...men gidder ikkeeee :sur:

Vi har fått beskjed om at vi får ta med oss alle hjelpemidler da, så den blir enten kjempevanskelig eller utrolig lett. Men sånn sett er det jo ikke behov for å nilese og pugge...Må bare sortere papirene og få en oversikt. Men så mye mer enn det vel ikke vits i?

*prøve å overbevise seg selv*

Nosta: Jaha, skal bli tannlege ja!

BØ!

Saeria: Ja, og du er enig? Aiii pådd, ikke aaaiiir pårrt, sant? :ler:

Ephemera: :kyss:

Linn3c og Phoenix: Jeg er egentlig ikke så veldig glad i karamell jeg...:sjenert:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare opplyse om at det ikke ble mer karamell på meg, ettersom jeg mistet samtlige biter i gulvet med et knas da jeg skulle ta ut posen fra kjøleskapet. :forvirret:

Så nå går jeg rundt meg klissete karamellskår under sokkene, og de hårete har kost seg med å slikke gulvet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hoho:

Nå skulle jeg være skikkelig husmor ala Væren: bake brød!

Men å lese og virkelig forstå oppskriften hadde jo kanskje vært en ide!!

Tenke dere oppskriften i dagboka til Væren, bare bytt ut 1,5l vann med 1,5 dl vann....

:overrasket:

Ellers var oppskriften fulgt til punkt og prikke, inkludert TO pakker tørrgjær, og EN spiseskje salt!!! I den LILLE deigen der!

:hoho:

Lenge siden jeg har ledd så godt...

Vi oppdaga feilen etter første heving, når vi skulle bake ut til fire brød, og de fire brødene ble like store som rundstykker :grine2:

Nei, så når står to normalt store deiger til heving på badet, håper vi får det til denne gangen.

:klaske:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en lignende feil da jeg skulle lage Toro pizzabunn. Jeg tok 1,5 liter vann i stedet for 1,5 dl. Syntes den deigen ble litt tynn, ja. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...