Saeria Skrevet 18. januar 2006 #1401 Del Skrevet 18. januar 2006 Du er rar du Sniglå...men på en søt måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1402 Del Skrevet 18. januar 2006 Mmmmm... tygger på hjemmebakt (eh, hjemmekokt?) karamell..... Kanskje ikke det lureste å fortelle til en tannlegespire, men jeg satser på at du gleder deg på mine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1403 Del Skrevet 18. januar 2006 KVALM Urk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. januar 2006 #1404 Del Skrevet 18. januar 2006 Mmmmm... tygger på hjemmebakt (eh, hjemmekokt?) karamell..... Kanskje ikke det lureste å fortelle til en tannlegespire, men jeg satser på at du gleder deg på mine vegne. ← KVALM Urk... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. januar 2006 #1405 Del Skrevet 19. januar 2006 Du er rar du Sniglå...men på en søt måte. ← Den var ny... Men altså! Vet du hvilken reklame jeg snakker om? Bare hør etter neste gang du. Så skal du se jeg ikke er så veeeldig rar likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. januar 2006 #1406 Del Skrevet 19. januar 2006 KVALM Urk... ← Tannlegespiren koser seg nå ja, moahahaaaa!! Sånn kan det gå... Hehe, neida, laget karamell selv? kokt? Trodde det måtte stekes på panne jeg :klø: *har ikke peiling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1407 Del Skrevet 19. januar 2006 Kokte sammen sirup, sukker, litt smør og fløte i en kjele i ca en halvtime. Den ble skikkelig god da! Men like hard som mammas pleide å bli. Må jo følge tradisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. januar 2006 #1408 Del Skrevet 19. januar 2006 *har også lyst på karamell* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 #1409 Del Skrevet 19. januar 2006 :kys_2: litt mere på Sniglå siden jeg allerede har smittet deg! Men det var ikke meninga altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. januar 2006 #1410 Del Skrevet 19. januar 2006 Vet godt hvilken reklame du mener, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 20. januar 2006 #1411 Del Skrevet 20. januar 2006 Heisan Sniglå! Skal du bli tannlege? *setter ned brusglasset og gjemmer det bak PC-skjermen* Håper du får en flott helg! ~ Kos deg masse! *klapper pusekattene litt før jeg tusler ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. januar 2006 #1412 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Tommy har funnet seg en ny favorittleke (som tidligere var en kleshenger, tro det eller ei): Det siste nye nå er tamponger Han springer rundt med en (innpakket, vel og merke) i munnen hele tiden, og leker med den på gulvet og biter hull i plastikken. I går tok vi den fra han før det gikk like langt som sist da vi kom hjem til et bomulert hjem. Hvite flekker over ALT Nettopp kommet hjem fra skolen, vi har hatt litt intro til prosjektoppgaven som vi skal levere om et år ca. Jeg og hun jeg skal skrive sammen med har fått oss en god veileder, hun virker ganske ok. Så det blir jo spennende. Vi er siste kullet som skal skrive det som en prosjektoppgave, de som kommer etter oss skal skrive masteroppgave! (Det hørtes så mye mer alvorlig ut ...) Vi skal skrive om bruk av dyremodeller innen odontologisk forskning. Skal bli spennende, for jeg vet egentlig veldig lite om emnet, så tror jeg kommer til å lære mye Ellers skal vi på kull-tur i oktober, vi skal faktisk til Tyrkia...Alanya. Akkurat der vi var med Ninakanin og eksen, så det er liiiitt dumt da. Kunne godt ha reist en plass jeg aldri har vært før, men siden vi blir så mange (så og si hele klassen har meldt seg på) så kommer det nok til å bli en bra opplevelse. Masse moro håper jeg Urk, bør egentlig lese på en test vi skal ha på mandag...men gidder ikkeeee Vi har fått beskjed om at vi får ta med oss alle hjelpemidler da, så den blir enten kjempevanskelig eller utrolig lett. Men sånn sett er det jo ikke behov for å nilese og pugge...Må bare sortere papirene og få en oversikt. Men så mye mer enn det vel ikke vits i? *prøve å overbevise seg selv* Nosta: Jaha, skal bli tannlege ja! BØ! Saeria: Ja, og du er enig? Aiii pådd, ikke aaaiiir pårrt, sant? Ephemera: Linn3c og Phoenix: Jeg er egentlig ikke så veldig glad i karamell jeg... Endret 20. januar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #1413 Del Skrevet 20. januar 2006 Vil bare opplyse om at det ikke ble mer karamell på meg, ettersom jeg mistet samtlige biter i gulvet med et knas da jeg skulle ta ut posen fra kjøleskapet. Så nå går jeg rundt meg klissete karamellskår under sokkene, og de hårete har kost seg med å slikke gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. januar 2006 #1414 Del Skrevet 20. januar 2006 Hva er vitsen med dyre, fancy leker når man har kleshengere og tamponger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #1415 Del Skrevet 20. januar 2006 Heisann snuppa. Så koselig innlegg i dagboka mi da Ønsker deg en flotters helg med sambo og pusene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. januar 2006 #1416 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg er heeeelt enig med deg, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. januar 2006 #1417 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Nå skulle jeg være skikkelig husmor ala Væren: bake brød! Men å lese og virkelig forstå oppskriften hadde jo kanskje vært en ide!! Tenke dere oppskriften i dagboka til Væren, bare bytt ut 1,5l vann med 1,5 dl vann.... Ellers var oppskriften fulgt til punkt og prikke, inkludert TO pakker tørrgjær, og EN spiseskje salt!!! I den LILLE deigen der! Lenge siden jeg har ledd så godt... Vi oppdaga feilen etter første heving, når vi skulle bake ut til fire brød, og de fire brødene ble like store som rundstykker :grine2: Nei, så når står to normalt store deiger til heving på badet, håper vi får det til denne gangen. Endret 21. januar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. januar 2006 #1418 Del Skrevet 21. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. januar 2006 #1419 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg gjorde en lignende feil da jeg skulle lage Toro pizzabunn. Jeg tok 1,5 liter vann i stedet for 1,5 dl. Syntes den deigen ble litt tynn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. januar 2006 #1420 Del Skrevet 21. januar 2006 *tygger fornøyd på en skive nybakt brød* De ble SUPERgode, og gediiiigne! De bare vokste og vokste og vokste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg