Sniglå Skrevet 16. januar 2006 #1381 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei hei! Fint å se at det er flere som gir blod. Der jeg gir har jeg fått mummidalen-krus. Kan også få glass, sekk, håndklær osv. Hva fikk du? ← Mummidalen-krus? Så koseliii! Nei, vi får en ting etter hver 4. tapping. Så kan vi velge mellom et verktøyskrin, sånne glassnisser, termokopp, TV-kanne...eeehhmm... litt sånn smådill fra glassmagasinet. Skikkelige ting også, det er litt gøy :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. januar 2006 #1382 Del Skrevet 16. januar 2006 Oi, flotte gaver! Virkelig søte de mummidalen-krusene, men er jo bedre å få ordentlige gaver da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. januar 2006 #1383 Del Skrevet 16. januar 2006 Fårr ein hærlige samboar du har! (haugesundsk/ombosk/jersk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 16. januar 2006 #1384 Del Skrevet 16. januar 2006 hei! bare titter innom på min runde, må jo sjekke hvordan livet står til hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. januar 2006 #1385 Del Skrevet 17. januar 2006 Lenge siden jeg har danset i dagboken din nå, so here goes: :enig_anim: Masse glad i deg, Sneglis!! "OJ, EG FEIS!!!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. januar 2006 #1386 Del Skrevet 17. januar 2006 Så herlig med litt mer fri dette semesteret! Det blir nok godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. januar 2006 #1387 Del Skrevet 17. januar 2006 Tomatsuppe: fortært. Gikk litt bananas med makaronien, så det ble vel heller makaroni med tomatsuppe-smak, enn tomatsuppe med makaroni Litt stress på skolen i dag, ble sittende med en pasient til halv 12, og da rakk jeg akkurat inn på forelesning som varte til fem på ett, så var det rett inn på barneklinikken klokka 13. Så fem minutters pause har jeg hatt. Og nå har jeg vondt i hodet, men tror det kommer av null kaffe-inntak i dag Men barneklinikken ja, det var morsomt, første dag med pasienter. Pasientene er jo fra 3 til 18 år, så en møter på mye forskjellig da. Første pasienten min var ei lita negerjente (rett meg hvis jeg snakker feil her, at jeg kanskje burde brukt et annet ord...), og hun var 6 år og bare helt NYDELIG. Tror det kan bli farlig inne på barneklinikken. Kjente det raslet litt i eggstokkene. Noe som er helt nytt for meg. Merkelig. Får satse på jeg får en frekk og uhøflig 16 åring neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. januar 2006 #1388 Del Skrevet 17. januar 2006 Barneklinikk høres gøy ut. I alle fall med sånne søte pasienter. :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. januar 2006 #1389 Del Skrevet 17. januar 2006 Skjønner hva du mener med eggstokkene ja. Men, neste år blir det forhåpentligvis gjort noe med den saken hos oss i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. januar 2006 #1390 Del Skrevet 17. januar 2006 Her rasles det IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. januar 2006 #1391 Del Skrevet 18. januar 2006 *klemmeogkosepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. januar 2006 #1392 Del Skrevet 18. januar 2006 Da har jeg kommet hjem fra trening. Skulle egentlig på spinning for å teste de nye spinningskoene, men 20 minutter før treningen startet var det allerede fullt. Så da ble det tredemølle i stedet, og etter 15 minutter med rolig jogg var pulsen oppe i 202. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. januar 2006 #1393 Del Skrevet 18. januar 2006 Linn3c Saeria Arkana @lfa Ninakanin Seroxata og Ephemera som jeg ser smugtitter i dette øyeblikk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. januar 2006 #1394 Del Skrevet 18. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. januar 2006 #1395 Del Skrevet 18. januar 2006 til deg og Sniglåvenn! *liker å smugtitte litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1396 Del Skrevet 18. januar 2006 *følger med, har ikke så mye lurt å trykke ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #1397 Del Skrevet 18. januar 2006 Da har jeg kommet hjem fra trening. Skulle egentlig på spinning for å teste de nye spinningskoene, men 20 minutter før treningen startet var det allerede fullt. Så da ble det tredemølle i stedet, og etter 15 minutter med rolig jogg var pulsen oppe i 202. ← Jeg hadde endelig kvinnet meg opp til å løpe på mølle, men da jeg kom til SATS, var hele A-laget til Tromsø IL der, inkludert støtteapparat. Ikke sjanse for å få seg ei mølle der, i hvertfall. Jeg trente bittelitt styrke og stakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. januar 2006 #1398 Del Skrevet 18. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. januar 2006 #1399 Del Skrevet 18. januar 2006 *følger med, har ikke så mye lurt å trykke ut* ← Nå har jo ikke jeg så mye lurt å fortelle heller da Jeg hadde endelig kvinnet meg opp til å løpe på mølle, men da jeg kom til SATS, var hele A-laget til Tromsø IL der, inkludert støtteapparat. Ikke sjanse for å få seg ei mølle der, i hvertfall. Jeg trente bittelitt styrke og stakk... ← Heisann Elphaba! Koselig! Kjedelig å stå i kø for å trene. Det var stappfult i dag også, jeg trener på Studentsamskipnadens treningssenter. De har masse og kjempegode apparater, men nå etter jul skal ALLE trene samtidig. Tydelig at det er mandag, onsdag og fredag som gjelder... Det dabber vel av etterhvert. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. januar 2006 #1400 Del Skrevet 18. januar 2006 Har dere sett den reklamen for pepsi max, der en apekatt kjører til flyplassen? Så sier han som sitter framme "to the airport!!" Nå hørtes det ut som han sa Ipod i stedet for airport... Ehe... Måtte bare fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg