Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med sommerjobb, Sniglå! Så kjempebra!!! :)

Det er helt OK for meg at tastaturet ditt henger seg opp, særlig ettersom navnet mitt får så mye plass i innleggene dine:

Væreeeeeeeeeeeeeeeeen! :sjarmor:

Var i Sandnes i romjula, og da ble det IKEA tur på oss, også. Ikke billig, men Gud, så gøy!!! ;)

God torsdagsklem fra meg til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med sommerjobb!! :-D

Og ja, jeg får opp den nye avataren din jeg også nå. Synes den er fin jeg også, men jeg liker godt de tegneseriesneglene også jeg da... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Æ glæmte jo krumkakan!! Å krydderkaka!! Å Rullekaka!! Å Delfiakaka!!!

:grine2:

Blir aldri lei av den reklamen!! DEEEELFIAKAKE!!! :ler:

Fælt så tidlig jeg skulle våkne i dag!

Våkna til i femtiden i dag, innbilte meg at jeg hørte en skummel lyd, sånn litt i det fjerne, og den halvvåkne hjernen min klarte å overbevise meg om at det var de skumle maskinene i klodenes kamp som kom....

Så jeg lå bare å venta på den ekle slangemaskinen, med det "øyet" på skulle komme inn soveromsdøra. *grøsse*

(Og det er ~Alwa~ sin feil, bare så det er sagt :tunge1:)

Så nå har jeg drukket en Lungo kopp med kaffi (ooouh :ler:) laget i det nye vidunderet, jømmi! :smile:

Tja, ikke så mye mer spennende har skjedd så langt.

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
(Og det er ~Alwa~ sin feil, bare så det er sagt :tunge1:)

What???? Moah???

wwwiihhhiiiiiihhiiii :sjarmor:

Ha en fin helg snuppa :mrgreen:

Endret av ~Alwa~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et problem.

Jeg har sånn tastatur-skrivekløe, men jeg har ingenting å skrive om.

Og ingenting å bidra med i noen av debattene.

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du skrive alt det tull og vas du bare vil på snikk-snakk!

Du kan blåse litt liv i menigheten "De lystige engler" og lage fest på bassengkanten! :ler: Det er jo helt dødt der inne, og englemamma sauen har permisjon.

Ønsker deg en nydelig helg, du skjønne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lystinge engler?

Husker for ikke så veldig lenge siden at det var noen som prøvde å vekke den gjengen til liv igjen, men de forsvant jo bare igjen!

*sukk*

Barna mine vokser så fort :ler:

Kjeder meg sånn, så jeg ble sittende å se gjennom noen gamle bilder på PC'en, og jeg måtte bare le, for Tommy var så liiiiten!! :ler:

Her er to av han i sommer, da var han tre-fire mnd gammel tror jeg:

post-6726-1136554854_thumb.jpg

post-6726-1136554860_thumb.jpg

Og så måtte jeg bare inn i stua og ta et lite bilde nå, han bare kikket dumt på meg og tenkte nok sitt; nei nå kommer hun med det teite kameraet nå igjen...

Han har litt sånn "tenåringsblikk" synes jeg. Hvis det er noe som heter det. Et "Jeg-er-kul-og-laid-back-mens-du-er-superteit-blikk" :ler:

post-6726-1136554762_thumb.jpg

:hjerter_rundt:

*må inn i stua og kose på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå nydelig. :hjerter_rundt: jeg bare finne min lille skjønnhet og kose litt. Mon tro hvor hun er. :klø: Kjenner jeg henne rett har hun vel lagt seg i papirresirkuleringsesken i kottet. Det er hennes yndlingssted for tiden (hun bytter omtrent hver annen/tredje uke :ler:).

Gratulerer med sommerjobb forresten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dani kjørte på Kane? Så kjedelig, håpte det var noe mer saftig jeg:) Så du har litt telefonskrekk du også? Det er helt fælt:) Mye bedre å reise lang vei for å kunne snakke face to face med folka du egentlig skulle ringt til, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg med lappetoppen i fanget og surfer litt. Er klar som et egg, vi skal visst på fest i dag! Fikk en melding i går kveld om vi ikke ville være med, det var så koselig!!

Det var hun jeg skrev tidligere om, at vi snakket om gulrotsaft og bare masse tull midt på natta :ler:

Så det gleder jeg meg til. Pluss at de har ikke mindre enn TRE pusekatter som jeg kan kose på! :hjerte:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess da har vi spist siste rest av den hjemmelagede lasagnen, jeg er passe full, så overse eventuelle skriveleifer.

Har hatt det knall i dag, fikk gratis skyss av en pasient av meg som er taxisjåfør. Av og til er det greit med gode kontakter ;)

Kattene springer frem og tilbake, og jeg skal legge meg!

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen ja!!

Hahah, må bare fortelle at sambo ligger i senga og er skikkelig fyllesjuk. Og jeg synes ikke det grann synd på han, for flere ganger i går så sa han noe som:

Årh, jeg kommer til å bli så dårlig i morgen...SKÅL!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Årh, jeg kommer til å bli så dårlig i morgen...SKÅL!

:ler: Tror neppe du bør minne han på det akkurat nuh :ler:

Håper du får en fin dag Sniglå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...