Sniglå Skrevet 3. januar 2006 #1281 Del Skrevet 3. januar 2006 Jepp hun måtte visst tre år i fengsel! Ouuh, endelig litt action! Da var jula over ja, og jeg har fått meg ny avatar... Hva tycks? Er litt usikker selv, for jeg har jo alltid hatt sånn überstygge tegneseriesnegler, for det passer liksom litt til meg. For jeg er alltid så fjollete. Eller, ikke alltid da, men ofte. Synes jeg. På en måte. Lissom. Men den der nye synes jeg var så fiiiin. Jeg får prøve den en stund så ser jeg. Tror ikke jeg blir mindre fjollete på grunn av ny avatar akkurat. I går handla vi ja. Har aldri handla så masse mat før, og jeg ble nesten helt flau når vi kom til kassa. Da var jeg plutselig selv den jeg alltid ser stygt på når jeg skal betale for det ene brødet mitt. Den som alltid kommer før meg i køen, og lesser på og lesser på og aaaaldri blir ferdig. Men egentlig så handla vi ikke så mye da. Og vi kom en god hundrelapp under målet vårt. *stolt* I dag er det trening! Fikk for meg at jeg ikke skulle i går. Hadde egentlig ingen god grunn....Fikk bare for meg, at nishj, skulle i trene i går. Gjorde ikke noe fornuftig i stedet heller. Jaja. Så får jeg testa pulsklokka mi, det blir spennende! Det er denne jeg har da. Den sorte. Oi! Nå begynner visst akutten! Det var så spennende i går. Må se hva som skjer. Plutselig tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. januar 2006 #1282 Del Skrevet 3. januar 2006 Flott den nye avataren din då! Men om du vil ha ein tegneseriesnegl, så kan du få min gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. januar 2006 #1283 Del Skrevet 3. januar 2006 Flott den nye avataren din då! Men om du vil ha ein tegneseriesnegl, så kan du få min gamle ← Å? Hvordan så den ut? Jo, da var akutten slutt. Hadde visst sett halve av den episoden også før. Akutten er gøy, for de gjør så mange feil, så jeg sitter der og ler. Hva da nerd? For eksempel så går de rett i fra lunsjen til å kladde på de sterile frakkene (uten å vaske hendene, selv om de har god tid på seg før pasienten kommer), de tar på seg en steril hanske før de plutselig tar på seg brillene, så tar de på den andre hansken. Etterpå skriver de med blodige hansker i journalen, og legger brillene fra seg på en helt annen plass på sykehuset. Det var noe av det som skjedde i dag da. Jeg faller ut av samtalene de har av og til, for jeg blir så oppsatt på å se hva de gjør... Haha, hadde alle gjort slik hadde det nok vært kaos på sykehusene Skole i morgen. Skal ha et lite innføringskurs i pedodonti, vi begynner i barneklinikken nå, så det skal bli spennende. Så nå skal vi bruke masse bitte små instrumenter, håper det blir gøy. Og så håper jeg vi får litt tips til hvordan vi skal oppføre oss, om de har noen gode tips til å få barnet til å føle seg trygg i stolen. Jeg vil ikke bare blir kasta ut i det, sånn uten videre. Huff, de aller yngste er jo bare tre år!! Så er det fri på torsdag og fredag. Merkelig start, spør du meg. :klø: En dag på skolen, kunne godt ha fått den ene dagen fri! Nei, nå må jeg finne frem papirene på dyrene mine her, skal hive meg på et par utstillinger. Hadde i utgangspunktet tenkt å melde meg på tre stykker, men siden vi skal spare penger så... Kutter den ene i Haugesund. Der går det så masse penger i reise og styr. Og den som kommer nå i Bergen, da tar jeg bare den ene dagen. Så melder jeg meg på den som skal være hjemme i Sandnes, det er en jubileumsutstilling, så den blir svær, og mange mange kommer. Så den MÅ jeg bare på! Utstillinger er gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. januar 2006 #1284 Del Skrevet 3. januar 2006 ... men jeg får da fremdeles frem den gamle avataren din... den med nisselue på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. januar 2006 #1285 Del Skrevet 3. januar 2006 Sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. januar 2006 #1286 Del Skrevet 3. januar 2006 Gratulerer med ny avatar, Sniglå! Jeg synes den var utrolig vakker! Et flott bilde til ei flott jente! Takk for klem i dagboka mi. Satte stor pris på den. Så hyggelig at du kommer innom til meg! Ha en flott dag, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. januar 2006 #1287 Del Skrevet 3. januar 2006 ... men jeg får da fremdeles frem den gamle avataren din... den med nisselue på... ← Jeg har funnet ut at å trykke på oppdaterknappen er en god ide! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 3. januar 2006 #1288 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvilken dato er den store utstillingen i Sandnes? Kanskje jeg skulle tatt med meg søster og nieser på vår aller første katteutstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. januar 2006 #1289 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvilken dato er den store utstillingen i Sandnes? Kanskje jeg skulle tatt med meg søster og nieser på vår aller første katteutstilling? ← Ja!! Det er den 29. og 30. april i Sørbøhallen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 3. januar 2006 #1290 Del Skrevet 3. januar 2006 Notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. januar 2006 #1291 Del Skrevet 3. januar 2006 Fin avatar, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 4. januar 2006 #1292 Del Skrevet 4. januar 2006 Du? Hvorfor måtte Dani i fengsel?!!! Jeg smugleste litt her tidligere i dag nemlig, og det slo meg at jeg ikke har fulgt med på H&A på en stund! Liker i allefall de nye fargene de har på bildene! Fikk med meg de 5 siste minuttene i dag, typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. januar 2006 #1293 Del Skrevet 4. januar 2006 Nydelig avatar, men må innrømme jeg savner den gamle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #1294 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg liker også den nye avataren din, men så er jeg glad i slike fenng shuhiii aktige bilder jeg da Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. januar 2006 #1295 Del Skrevet 4. januar 2006 Ser du har fått pulsklokke, jeg har den samme modellen og er kjempefornøyd hvertfall! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 4. januar 2006 #1296 Del Skrevet 4. januar 2006 Akutten er gøy, for de gjør så mange feil, så jeg sitter der og ler. Hva da nerd? For eksempel så går de rett i fra lunsjen til å kladde på de sterile frakkene (uten å vaske hendene, selv om de har god tid på seg før pasienten kommer), de tar på seg en steril hanske før de plutselig tar på seg brillene, så tar de på den andre hansken. Etterpå skriver de med blodige hansker i journalen, og legger brillene fra seg på en helt annen plass på sykehuset. Det var noe av det som skjedde i dag da. Jeg faller ut av samtalene de har av og til, for jeg blir så oppsatt på å se hva de gjør... Haha, hadde alle gjort slik hadde det nok vært kaos på sykehusene ← Du er jo bare herlig søt da! Nerder er de nye kule vettuh! Synes den nye avataren din var kjempefin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. januar 2006 #1297 Del Skrevet 4. januar 2006 Liker den nye avataren jeg også. :icon_smile: Men hvilken jeg liker best....? Nei det vet jeg ikke... :klø: ......Jo, kanskje den nye... *Må se på den en gang til.... * Jo, den nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. januar 2006 #1298 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har fått sommerjobb!!!!! Jeg HATER å ringe, og å snakke i telefonen. Det er det desidert verste jeg vet, spesielt hvis det er sånne seriøse ting, hvis en må være litt offisiell og slikt. Jeg har ingen problemer å ta det ansikt til ansikt, det går helt fint, men på telefonen, når en ikke har noe kroppsspråk å forholde seg til....:grøsse: Så jeg har manna meg opp hele julen nå til å ringe til fylkestannlegen i Rogaland. Han var jo kjempehyggelig, og ga meg nummeret til overtannlegen i Sandnes. Så ringte jeg han, og da var han selvfølgelig opptatt, så jeg måtte ringe opp igjen etter 10 minutter. Verste ti minuttene jeg har hatt på lenge Men så sa han at joda, jeg kunne få jobb som tannpleier (!) i sentrum, og det kunne han så å si garantere!!!! Så nå har jeg sendt han en mail med masse info og drit, så han ringer vel etterhvert håper jeg. Eller kanskje jeg bare får en brev? :klø: Uansett, det var suuuuperdeilig! Ringte til mamma rett etterpå, jeg bare måtte si det til noe, for jeg var så pumpa på adrenalin at jeg skalv! Haha! Huff, jeg er håpløs.... Spareåret vårt, har gått greit så langt. Eller, vi reiste til Ikea da... Skulle BAAARE ha to skapdører til ei bokhylle vi har, for det ser så rotete ut med alle bøkene... Så kom hjem med to skapdører, tre krukker til å ha mel, sukker og havregryn i, tre krukker med sånn glassperler til å ha oppi noen glassvaser og glasskåler i stua, og ikke mindre enn fire bilder til å henge på veggen her på kontoret Men bildene var knallfine. Selv om det sikkert er mange som har de samme da. Men jeg er sånn med bilder og kunst. Jeg er egentlig veldig kresen, men når jeg ser noe jeg virkelig liker så MÅ jeg bare ha... Alle bildene som henger på veggen nå er sånne må ha det, bare må ha det-bilder... Så jeg rydda litt på kjøkkenet i går da, hadde jo fått nye krukker, skjønner dere, Så Tivoliradioen har måttet vike for Nespressomaskinen, så nå har den fått hedersplassen i hjørnet på kjøkkenbenken: Så fiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 5. januar 2006 #1299 Del Skrevet 5. januar 2006 Gratulerer med sommerjobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. januar 2006 #1300 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Takk for avatar-skryt Saeria, ~Alwa~, Cocopuff, @lfa, Arkana og Væreeeeeeeeeeen. Ehem...Det er noe muffins som foregår med tastaturet vårt her. Når jeg skriver vanlig, så plutselig låser det seg på en måte, og en bokstav kommer opp i hopetall. Så dette innlegget skal jeg skrive ute å viske de overflødige bokstavene bort igjen. Så kan jeg se hvor mye det blir. Slitsomt. Hei *MissS* jepp fått meg pulsklokke, eg forsåvidt fornøyd, men lurer på om jeg har gjort noe galt, fordi den viser alt for høy puls tror (og håper ) jeg. For bare i en rolig jogggggggg, etter ca 10 minutter så gikk alarmen og sa at jeg hadde nådd maxpulsen min! Det kan jo ikke stemme. Så neste gang nå, så skal jeg teste den der OwnZone-greiene. Det gjorde jeg ikke sist. Dani måtte i fengsel ja, Rio!! Hun kjørte på Kane en for en stund tilbake, men hun trodde det bareeeeeeee var en kenguru, så hun kjørte videre. Så han sa til politiet at hun prøvde å drepe han, så da ble det rettsak og styr. Så nå er hun i fengsel. Men de jobber med anken da. (Jeg er så avhengig at jeg tar opp H&A for det sendes før jeg kommer hjem fra skolen....) Får du opp den nye avataren nå, Ephemera? Dritttastatur. Endret 5. januar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg