Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Hilse Nina så masse fra oss, forresten... Tror hun har glemt oss... Tror hun er forelsket...  :sjenert:

Og til deg Sniglå:  :klem:

Neiheie :sur:

:ler:

Altså, ja, jeg er jo det, men jeg har ikke glemt dere altså!!!!!

Savner dere kjempemye, for tenk.

Og Sniglåsnigl?!

I dag ska du komma te meeeeeeeg!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linn3c, Seroxata, Ephemera, Ninis, Saeria, Arkana og Xavia: :blomst:

Tusen takk for hilsener folkens, dere er så snilleeee!!

Nå er det bare en dag igjen til eksamen, og jeg gleder meg!! Ikke til eksamen, men til juleferien. Så jeg kjenner ikke at jeg gruer meg i det hele tatt, er bare SÅ klar for ferie :ler:

Så i dag tenkte jeg bare å pugge litt bakterienavn og noen indikasjoner/kontraindikasjoner og litt sånn småtterier. :smile:

Var jo hos Ninakanin i går, det var kjempekos! Det er alt for lenge siden jeg har sett snuppa mi, så det var godt å se at hun har det bra :) Hun og M er jo så søte sammen, hiihi :hjerte:

Og så var det rett før jeg stjal med meg Hustler, den nye lille Bengalen hennes, han var så nydelig!

Jo! haha, så så vi Kung Fu Hustle. En sånn parodi på sånne kung fu filmer, der de springer superfort, og sloss i alle slags merkelige stillinger. Dere som har sett den vet hva jeg mener. Alt som skjer i filmen er jo ting som i denne verdenen er fysisk umulig :ler:

Helt mot slutten av filmen, i det en sommerfugl kommer ut av en puppe (eller hva nå det heter), så kommer Ninakanin med den beste kommentaren:

Neinei!! Det der er jo HELT usannsynlig! En sommerfugl bruker jo MINST tre timer på å komme ut av en sånn, det er ikke MULIG at det skjer på ti sekunder!!

:hoho:

Av ALT som har skjedd i den filmen, folk som springer på vegger, får vridd hodene 360grader rundt, folk som springer fortere enn biler, og mye mer, så er det med sommerfuglen, DET var å strekke troverdigheten litt langt! :ler:

:kose:

Nei, men nå skal jeg drikke littegranne mere kaffi, så skal jeg begynne å pugge....:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Har alltid syntes at eksamener og tentamener og prøver er gøy, jeg... Andre får ikke sove natta før fordi de gruer seg, mens jeg får ikke sove natta før fordi jeg gleder meg sånn. :)

Heldige du som skal ha eksamen!!!

Lykke til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Helt mot slutten av filmen, i det en sommerfugl kommer ut av en puppe (eller hva nå det heter), så kommer Ninakanin med den beste kommentaren:

Neinei!! Det der er jo HELT usannsynlig! En sommerfugl bruker jo MINST tre timer på å komme ut av en sånn, det er ikke MULIG at det skjer på ti sekunder!!

:hoho:

Av ALT som har skjedd i den filmen, folk som springer på vegger, får vridd hodene 360grader rundt, folk som springer fortere enn biler, og mye mer, så er det med sommerfuglen, DET var å strekke troverdigheten litt langt! :ler:

:kose:

Jaaaaaaaaaaaaah.... :sjenert:

Det var jo litt morsomt da, alle tre satt jo der og lo av meg :ler:

Var kjempegodt å se deg igjen, du må komme til meg oftere, ta bussen så er du der på en liten vips!!!

:klem:

Og du? Grattis med ferdig eksameeeen!!!!!

Når skal vi juleshoppe in the morniiiiiing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh!! Det var bare så UBESKRIVELIG deilig å våkne i dag, og tenke at hm! Ingen lesesal! Ingen pasienter! Ingen eksamen! Jeg lukker øynene og sover videre!

Så nå koser jeg meg med kaffien min foran KG, og begynner så smått å vurdere å stelle meg, skal ned til sentrum å kjøpe pakkesang til sambo :-D

Gleder meg sånn, for han kommer til å bli så glad, og ikke minst overraska, for jeg har lurt han trill rundt, så han ANER ikke hva han får :ond:

Hehe, huff, måtte le litt nå nettopp, en av de folkene som satt in vinduene i stua vår i høst kom innom. De hadde glemt å borre hull til den markisetråd-dingsen, så han kom og spurte om han kunne gjøre det nå.

Han er så sjenert og rolig, at det er litt morsomt :ler:

Så før han gikk skulle han vise meg noen deler som må settes på på utsiden, så holdt han de frem i neven, og gjett om han skalv!!! :ler:

Jeg hadde nesten bare lyst til å klappe han på hodet å si at han kunne bare slappe av, jeg biter ikke! :kose:

Var invitert på fest i går, men gadd ikke, bare sløvet foran TV'en og lot julestemningen flomme over meg! :nisseblunk:

Og så feiret vi eksamenen min med å spise ute, så da spiste jeg hvitløk-og urtemarinert laksefilet. Nammmm nam!!

Kanskje derfor han skalv? At jeg STINKET hvitløk eller noe!? :overrasket:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ellers så kjenner jeg at jeg savner Tigris kjempemasse, huff, føler meg helt teit som savner en katt, liksom. Men sånn er det bare.

Så nå har jeg dette bakgrunnsbildet på PC'en da. Det hjelper jo littegranne, så godt å se han når han var snill og god, for det siste bildet som sitter på netthinnen min, er nå han sitter i buret og ser forskrekka på meg i det sambo tar han med ned til dyrlegen. Det er IKKE sånn jeg vil se for meg godgutten min når jeg tenker på han... :tristbla:

Her er hvertfall bildet.

post-6726-1135162143_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen og juleferie! :hoppe: Den må du nyte!

Jeg har fri til 15. januar, og skal virkelig kose meg. Og nå har jeg semesterregistrert meg og betalt semesteravgift så da får jeg lån/stipend allerede 3. januar. Farlig farlig. :sjarmor:

Det er ikke teit å savne en katt. :troest: Man blir så glad i de små nøstene. Jeg savner de to vi har mistet, og tror jeg ville savne Truly mest fordi hun er bare vår og ikke hele familien sin. Jeg kjenner at jeg er så uendelig glad i henne, helt ubeskrivelig. Og helt ufattelig at man kan bli så glad og så knyttet til et lite dyr. Jeg vet ikke hva som var galt med Tigris, men uansett gjorde du det som var riktig og det en ansvarlig og omtenksom pusemamma gjør. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen :hjerte:

Det er verken teit eller rart at du savner Tigris.. Pusen er jo en del av familien, og man mister jo noe man er glad i, katt eller menneske. Skjønner deg godt, fordi jeg har det på samme måten :klem:

Godt å oppdatere meg i boken din, finally :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...