Gjest Vindelspev Skrevet 10. desember 2005 #1201 Del Skrevet 10. desember 2005 Nå skulle jeg komme opp med en like morsom koffert.... men hodet er tomt. Jeg hadde noe med hyppig penetrering og piercinger, men som du skjønner var det ikke spesielt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #1202 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) :grine2: Hysterisk å lese de siste innleggene her mens jeg hører på Shelley i South Park synge julesangen sin *rar humor jeg har...tusle ut igjen* Endret 10. desember 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. desember 2005 #1203 Del Skrevet 10. desember 2005 Jenter da! Nå sitter vi å drikker litt rosévin, og tacomiddag er fortært! Ellers har jeg vært flink og sittet på lesesalen i ca fem timer i dag. Sånn passe fornøyd med det. Burde nok vært litt lenger, men usj, det er jo lørdaaaag... Skal bort i morgen også en tur, leser mye bedre på lesesalen enn hjemme, for her hjemme klarer ikke holde meg unna KG Ellers er alle julegavene planlagt, ikke kjøpt men planlagt. Mangler bare noen gode tips til en eldre søster og en eldre bror. Sistnevnte på være noe lurt som kan sendes i posten. Foreløpig er det eneste dårlige forslaget et gavekort på polet. æshj, finner sikkert på noe rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. desember 2005 #1204 Del Skrevet 11. desember 2005 Hm! Skulle jo liksom på lesesalen i dag, men nei. Nå har vi nettopp sett Hide and seek med DeNiro og Dakota Fanning. Fanning er jo helt super skuespiller, selv om hun ikke er store klatten! Og den var bra synes jeg, anbefales Så var det visst søndagsåpent på Lagunen, så da fikk vi handlet litt smårusk, og et par julepresanger. Og bursdagsgave og julegave til Ninakanin, da kjøpte jeg trodde du og en flott æddibæddi Så på tirsdag får jeg stikke ned på jobben hennes og si hei og værsågod, god jul... Kjedelig å ha det så travelt, får ikke sett jenta mi så mye som jeg kunne likt. I morra får jeg ta igjen det tapte på lesesalen, sitte noen timer ekstra på kvelden så slipper jeg den dårlige samvittigheten for i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. desember 2005 #1205 Del Skrevet 11. desember 2005 da kjøpte jeg trodde du og en flott æddibæddi ← Det blir hun sikkert veldig glad for! Hide and Seek har jeg lenge tenkt på å se, må få ut fingeren og få sett den. Ikke ha dårlig samvittighet for i dag da, man må jo hvile litt også, så er du i bedre form til eksamenslesing neste uke. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. desember 2005 #1206 Del Skrevet 11. desember 2005 :grine2: Jeg gikk jo på den da!! Tenkte - Å NEI, hun kan da ikke skrive hva hun har kjøpt til Ninakanian HER!! Hun kommer da til å leeeese det!! Hehehe... Lykke til med mere lesing imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2005 #1207 Del Skrevet 11. desember 2005 Ninaen blir nok glad. Fanning er en god skuespiller selv om hun er veldig ung. hun har sikkert en kjempekarriere foran seg den jenta der. Lykke til med lesingen. Vet alt om å ha dårlig samvittighet for at en ikke har lest nok. Det er så kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #1208 Del Skrevet 13. desember 2005 Heia snuppa.Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. desember 2005 #1209 Del Skrevet 13. desember 2005 Å, sånne fine julepresanger ønsker jeg meg også! Nina er bra heldig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. desember 2005 #1210 Del Skrevet 13. desember 2005 Hilse Nina så masse fra oss, forresten... Tror hun har glemt oss... Tror hun er forelsket... Og til deg Sniglå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. desember 2005 #1211 Del Skrevet 13. desember 2005 God kveld Sniglå! Da var jeg tilbake på KG igjen, og driver med å lese meg opp på alle dagbøkene Ting Tar Tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. desember 2005 #1212 Del Skrevet 14. desember 2005 Oi, lenge sida eg var her sist no... Hehe. For å svara på spørsmålet ditt så er eg frå ein mellomting av Hardanger og Sunnhordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. desember 2005 #1213 Del Skrevet 15. desember 2005 Lese lese lese lese lese lese....... :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 15. desember 2005 #1214 Del Skrevet 15. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. desember 2005 #1215 Del Skrevet 15. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. desember 2005 #1216 Del Skrevet 18. desember 2005 Takk for klemmer! Jeg er her enda, altså, det er bare lite spennende som skjer. Begynner å bli seriøst lei av å lese nå, og begynner å føle at jeg kan ppensum inn og ut også. Da blir det liksom ikke så lett å motivere seg til å terpe og terpe på stoffet. Så i hele går leste jeg vel bare en liten time Så reiste vi til byen og tok oss en kaffi. Vi er ferdig med pakkesangene nå, jeg mangler bare en til sambo. Den skal jeg kjøpe på onsdag tror jeg, mens han er på jobb Nå er det bare to dager med lesing, og en dag med eksamen så er det endelig juuuuul!! Så nå skal jeg bare stelle meg litt, så tar jeg turen ned på lesesalen. Og i morra skal jeg sitte hele dagen tenkte jeg. DA må jeg vel være klar for eksamen, eller hva? Åh! Vi vant på flaxlodd i går! Hehe! Kjøpte to lodd bare på impuls, så på det ene så vant i 50 kroner, på det andre vant vi 25 kroner på ekstrasjangsen og 100 kroner på den vanlige "skrapeplassen"! Det var litt gøy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. desember 2005 #1217 Del Skrevet 18. desember 2005 og begynner å føle at jeg kan ppensum inn og ut også. ← P-p-pensum og p-p-piiizzafyll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2005 #1218 Del Skrevet 18. desember 2005 Lykke til på siste eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. desember 2005 #1219 Del Skrevet 18. desember 2005 Masse lykke til på eksamen på tirsdag. Du kommer til å gjøre det bra! Ren julestemning i Stavanger, her er det jo faktisk sne! Det hadde jeg ikke ventet. Koselig. I morgen skal jeg på Kvadrat å klippe håret, fikk ikke time hos de du foreslo (jeg er så treg.... ), men det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. desember 2005 #1220 Del Skrevet 18. desember 2005 Hvem kan vel glemme den... æ komme hjem fra skolen, klokka e kvart på tre. Æ kjenn et sus i magen, ka gjør æ no med det........... ....... pi-pi-pi-pi-p-p-p-pizzafyll! og du kommer til å klare eksamen kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg