Gå til innhold

Frykter du døden?


Tara,090

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke, -heller en "venn" / mulighet, -som gjør det lettere å tåle livet, -tåle mer av livet.

-Men som andre skriver, -vil jo ikke lide- Døden har mange ansikter...

BTDT. -Hatt stans, -HLR. en stund før ambulanse kom, -og de jobbet en stund med å få start på meg igjen,

-ble funnet langt inne i ett industrilokale som var fylt av gass, hadde liggi en stund. Så nærme man kommer, -like blid, var på jobb dagen etter. Dette var for snart 40 år siden. Ikke mange kunne HLR, -og meget få overlevde stans da, under "gunstigere" omstendigheter. Helt kurant, -som å være dønn bevisstløs etter en skikkelig "dytt" i hodet, eller være i narkose.

Ingen ting å frykte, IMHO. :sFun_sleeping:

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe jeg tenker på hele tiden, men innimellom ja. Jeg ville vært en løgner, om jeg ikke kunne sagt at jeg er redd for hvordan det vil føles den dagen det skjer. Som barn, var denne tanken ikke eksisterende. Døden var ikke en realitet for meg, før bestefar døde. Tror jeg var 12 da.

Anonymkode: 6830b...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for selve dødspunktet, men det etter. Jeg vil absolutt ikke bare forbli død. Jeg vil heller ikke overleve mine barn, men jeg vil oppleve de til de er gamle og dør.

Jeg trøster meg med at det må være noe etter døden, ett eller annet. Jeg håper veldig at jeg kan treffe igjen de som har gått i forveien.

Anonymkode: ebf37...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke redd for døden i seg selv, men de forskjellige grusomme måtene det er mulig å dø på. Er også mer redd for å dø etter jeg fikk barn, men det handler nok mer om at jeg er redd for å ikke se sønnen min vokse opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den frykter jeg ikke. Har gjort mitt her på jorda. Bare håper den inntrer uten lidelse for mine nærmeste og ingen smerte for meg. Gleder meg til å se mamma igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si jeg frykter døden, men håper jo på noen år til før jeg skal levere tøflene.

Det er jo litt rart å tenke på at du en dag skal bort. Liksom det å sove, men aldri mere våkne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...