Gå til innhold

Uvanlig lang syklus og 2 dager blødning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har vanligvis en syklus på 31-33 dager. Denne gangen gikk det 37 dager før jeg fikk en blødning. Varte i 2 dager før det var helt stopp. Pleier vanligvis å ha mensen i 5 dager. Jeg skal selvfølgelig kjøpe en graviditetstest, men gruer meg siden jeg alltid blir så veldig skuffet av negativt resultat. 

Er det uvanlig at syklusen plutselig avviker såpass fra normalen? Sluttet på p-piller i april etter å ha brukt i 13 år. 

Blir litt redd for at det er noe galt 😅

Anonymkode: 43a69...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker mtp blødningen, men vet at syklusen kan vare litt lengre enkelte ganger i året. Ser mange sier at det tar opptil 1 år før kroppen er stabil etter pillene, men så lenge du vet at du har hatt eggløsning og regelmessig blødning hver mnd så er kroppen i syklus. Det er nok helt sikkert ikke noe galt, er det ikke graviditet så er det bare hormonene i kroppen som har tullet litt denne gangen. Det skal ikke så mye mer til enn litt stress, lite søvn, mye alkohol osv.. Kan også vært en kjemisk graviditet

Anonymkode: 9ae52...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært festeblødning? Isåfall hvor lenge etter vil det slå ut på test? 

Blødningen startet nøyaktig 14 dager etter eggløsning. 

Anonymkode: 43a69...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...