Gå til innhold

Kan man vekke sexdyret i en mann igjen ved å


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjøre han sjalu? Hvis han ikke syns det er like spennende som før og sexen har dabbet av tenkte jeg. Å finne frem noen store dildoer, eller legge frem ønske om å prøve fisting eller få knulle noen andreforeksempel?

Noen som har erfaring rundt dette, og fungerte det eller slo det feil?

Anonymkode: 67509...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Svarer på det første spørsmålet: Klart det funker. Bare å tenke tanken er nok. Å være sjalukåt er så vondt at det gjør godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å begynne på treningssenter fungerer strålende gitt at du faktisk trener og passer på kostholdet. 👌

Anonymkode: 1c2d2...290

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å begynne på treningssenter fungerer strålende gitt at du faktisk trener og passer på kostholdet. 👌

Anonymkode: 1c2d2...290

Hva om ikke det hjelper og jeg har fin kropp og tar vare på meg selv?

Anonymkode: 67509...9c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til at det skal bli slutt høres det lurt ut å gjøre han sjalu/lei seg. 

Få han heller med! Kjøp spennende undertøy. Kjøp sexleker dere kan bruke sammen. Gjør noe dere to. Prat sammen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å begynne på treningssenter fungerer strålende gitt at du faktisk trener og passer på kostholdet. 👌

Anonymkode: 1c2d2...290

For at det skal hjelpe, så må man jo være dvask i utganspunktet. 

Men det er jo ikke sikkert at trådstarter er dvask, selv om en del andre damer er det.

Anonymkode: 55840...cb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjøre han sjalu? Hvis han ikke syns det er like spennende som før og sexen har dabbet av tenkte jeg. Å finne frem noen store dildoer, eller legge frem ønske om å prøve fisting eller få knulle noen andreforeksempel?

Noen som har erfaring rundt dette, og fungerte det eller slo det feil?

Anonymkode: 67509...9c4

Det er jo en av de vanligste fantasiene, utover i et forhold, basert på hva man leser om her inne i alle fall. 

Typisk at mannen har jobbet på spreng med å gjøre dama si så kysk og trofast som mulig, i starten av et forhold, og så smeller det tilbake på han selv, senere, når han selv er gått litt lei. Da kan det sikkert hjelpe å slå om, bli mer seksuelt aggressiv og mindre uskyldig.

Men du kjenner jo selv best din egen mann. Det er vel bare å forsøke svært forsiktig, og så se an reaksjonen etterhvert?

Du kan kanskje begynne med å dikte opp eller fortelle en historie om et annet par. Det er mindre truende. 

Anonymkode: 55840...cb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en av de vanligste fantasiene, utover i et forhold, basert på hva man leser om her inne i alle fall. 

Typisk at mannen har jobbet på spreng med å gjøre dama si så kysk og trofast som mulig, i starten av et forhold, og så smeller det tilbake på han selv, senere, når han selv er gått litt lei. Da kan det sikkert hjelpe å slå om, bli mer seksuelt aggressiv og mindre uskyldig.

Men du kjenner jo selv best din egen mann. Det er vel bare å forsøke svært forsiktig, og så se an reaksjonen etterhvert?

Du kan kanskje begynne med å dikte opp eller fortelle en historie om et annet par. Det er mindre truende. 

Anonymkode: 55840...cb9

Tror også det. Etter hvert som alt blir rutinemessig og "kjedelig", så kanskje mannen trigges av at "horen" i meg kommer frem igjen. Føle litt på konkurranse igjen å spenning.

Anonymkode: 67509...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror også det. Etter hvert som alt blir rutinemessig og "kjedelig", så kanskje mannen trigges av at "horen" i meg kommer frem igjen. Føle litt på konkurranse igjen å spenning.

Anonymkode: 67509...9c4

Men du burde jo vite om han liker tanken at du har sex med andre da ellers kan det slå andre veien.. 

Anonymkode: f28ea...d6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
På 1.11.2019 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Men du burde jo vite om han liker tanken at du har sex med andre da ellers kan det slå andre veien.. 

Anonymkode: f28ea...d6a

Hvilken vei da liksom. Hvis sexen er død, er det vel bedre å prøve noe som helst?

Anonymkode: 955a3...60d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 6.01, AnonymBruker skrev:

Det er jo en av de vanligste fantasiene, utover i et forhold, basert på hva man leser om her inne i alle fall. 

Typisk at mannen har jobbet på spreng med å gjøre dama si så kysk og trofast som mulig, i starten av et forhold, og så smeller det tilbake på han selv, senere, når han selv er gått litt lei. Da kan det sikkert hjelpe å slå om, bli mer seksuelt aggressiv og mindre uskyldig.

Men du kjenner jo selv best din egen mann. Det er vel bare å forsøke svært forsiktig, og så se an reaksjonen etterhvert?

Du kan kanskje begynne med å dikte opp eller fortelle en historie om et annet par. Det er mindre truende. 

Anonymkode: 55840...cb9

👏👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstråler du for høy sexlyst kan det virke avtennede...da har jeg heller vært ydmyk og spurt han hva som må til...🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spurt ham hva årsaken er da? Manglende sexlyst kan ha mange forskjellige årsaker, så med mindre du vet at manglende spenning er grunnen, så blir det der som å behandle lungebetennelse med fotvortekrem. Utroskap vil jeg si er å behandle problemet med gift.

Anonymkode: 65075...f43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vekke sexdyret i menn mann, det er kan selvfølgelig gjøres ved å knulle andre, ved å glemme av dildoer på stuebordet, pusse bedboots ved kjøkkenbordet, stå naken med ei rose i munnen...

Men vanligvis, sjøl om kvinner ikke vil vite av det fordi det gjør oss menn vanskeligere å forholde seg til, så kan det hele være hakket mer komplisert enn som så, og oppvekkelsen må skje gjennom forståelsen av: 

Hvorfor har sexdyret sovnet? 

Har du svaret på det og gjør noe med det, så har du sexdyret våkent igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, draug 75 skrev:

Å vekke sexdyret i menn mann, det er kan selvfølgelig gjøres ved å knulle andre, ved å glemme av dildoer på stuebordet, pusse bedboots ved kjøkkenbordet, stå naken med ei rose i munnen...

Men vanligvis, sjøl om kvinner ikke vil vite av det fordi det gjør oss menn vanskeligere å forholde seg til, så kan det hele være hakket mer komplisert enn som så, og oppvekkelsen må skje gjennom forståelsen av: 

Hvorfor har sexdyret sovnet? 

Har du svaret på det og gjør noe med det, så har du sexdyret våkent igjen.

Interessant!

Å, kan ikke du fortelle mer??

Anonymkode: 955a3...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekk han med testosteron. Lær deg hva som øker mannens testosteron. Hvilken mat, hvilken trening, hvor mye søvn, hvilke tilskudd, osv. Får du dette på plass så vil nok villdyret våkne. Da spørs det bare om du er så bra at han retter sin lyst mot deg. Dere må jobbe med saken. Skal ikke være lett.

Anonymkode: e5a47...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2020 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Interessant!

Å, kan ikke du fortelle mer??

Anonymkode: 955a3...60d

Jeg har pleid å si det før: menn er ikke maskiner. Det virker som om den offentlige oppfatning er den at uansett hva en mann har å gjøre eller står i, når det kommer en mulighet for sex, da "floink" er han klar, kåt og det som trengs er et sted å gjennomføre.

Det er slett ikke rart at ei slik oppfatning (om enn noe karikert her) sitter godt fast i vårt tankesett, for det er veldig praktisk: man har da nok å ta omsyn til, om ikke menns indre liv også.

For oss menn blir alt som ikke skulle være tilføyd ei ekstra belastning: vi skal ha orden i ting, fikse ting, problemer skal løses, utfordringer tas på syrak arm, troll og demoner nedkjempes. Så når man sliter med noe, et problem, så er det bare enda mer som ikke skulle vært, enda et bevis på egen utilstrekkelighet. Og sånn fortsetter det.

Sånn er det med sexlysten. Begynner man å miste den, så setter i gang en ond sirkel: jeg vil ikke pule altså er jeg ikke... osv, og så dabber lyst (og evne) enda mer av. Det nytter ikke da å komme med støvletter, korsett, sexhusker og hint om orgier med alle de single kollegene dine - han har ikke lyst på det en gang, fyfaen, bra ubrukelig. Sukk...

Så du må til rotårsaken.

Sex er et overskuddsfenomen. Sex er selvforsterkende: Ingen har mista lysten av å ha pult for mye (du kan avskrive at "han får det han trenger andre steder" og har brukt opp lysten der, det gir andre symptomer). 

Jeg vet ikke hvordan dere har det. Energitappere? Er dagene prega av at han hele tiden gjør ting han må, ting som krever, alt er ork og krav - hverken tid eller penger finnes til at han kan gjøre noe for egen del? Du kan jo tenke deg hvis sex blir et "krav" et pliktløp på toppen av alt det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2020 den 10.50, draug 75 skrev:

Jeg har pleid å si det før: menn er ikke maskiner. Det virker som om den offentlige oppfatning er den at uansett hva en mann har å gjøre eller står i, når det kommer en mulighet for sex, da "floink" er han klar, kåt og det som trengs er et sted å gjennomføre.

Det er slett ikke rart at ei slik oppfatning (om enn noe karikert her) sitter godt fast i vårt tankesett, for det er veldig praktisk: man har da nok å ta omsyn til, om ikke menns indre liv også.

For oss menn blir alt som ikke skulle være tilføyd ei ekstra belastning: vi skal ha orden i ting, fikse ting, problemer skal løses, utfordringer tas på syrak arm, troll og demoner nedkjempes. Så når man sliter med noe, et problem, så er det bare enda mer som ikke skulle vært, enda et bevis på egen utilstrekkelighet. Og sånn fortsetter det.

Sånn er det med sexlysten. Begynner man å miste den, så setter i gang en ond sirkel: jeg vil ikke pule altså er jeg ikke... osv, og så dabber lyst (og evne) enda mer av. Det nytter ikke da å komme med støvletter, korsett, sexhusker og hint om orgier med alle de single kollegene dine - han har ikke lyst på det en gang, fyfaen, bra ubrukelig. Sukk...

Så du må til rotårsaken.

Sex er et overskuddsfenomen. Sex er selvforsterkende: Ingen har mista lysten av å ha pult for mye (du kan avskrive at "han får det han trenger andre steder" og har brukt opp lysten der, det gir andre symptomer). 

Jeg vet ikke hvordan dere har det. Energitappere? Er dagene prega av at han hele tiden gjør ting han må, ting som krever, alt er ork og krav - hverken tid eller penger finnes til at han kan gjøre noe for egen del? Du kan jo tenke deg hvis sex blir et "krav" et pliktløp på toppen av alt det andre.

Takk for svar, selv om jeg må medgi at det du skriver om, høres mer ut som årsaker til at kvinner mister lysten...

Trodde det var kvinner som hadde sex som overskuddsfenomen, og at menn i større grad sanket overskudd av å ha sex. 

Anonymkode: 955a3...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...