Gå til innhold

Vis du hadde møtt deg selv hadde du likt deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.10.2019 den 18.09, youcancallmejune skrev:

Hvis jeg hadde møtt meg selv på en god dag hadde jeg elsket meg.

Skjønner deg godt, ville gjort det samme 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på om jeg hadde en god eller dårlig dag.

Anonymkode: bb23a...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på relasjonen, eller hvilken rolle og situasjon jeg hadde møtt meg selv i, må jeg vel nesten si til det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg egentlig ikke. Jeg er en ganske kjedelig og innadvent person. Søker ofte etter mennesker som er en del mer sosial og åpen enn det jeg selv er. Motsetninger tiltrekker hverandre, har jeg hørt 😜😗

Anonymkode: 66bce...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt skikkelig opprømt over å finne en til snåling, med samme interesser som meg selv, som skjønte humoren min, ikke hadde noe drama for seg og var glad av natur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde likt meg når jeg hadde blitt ordentlig kjent med meg, haha.

I starten ville jeg nok syns at jeg var vanskelig å lese/vanskelig å vite hvor jeg har meg. Ikke så lett å bli kjent med og kanskje litt kjedelig også. Men etter å ha kommet under skallet på meg ville jeg likt meg.

Det ser jeg igjen i relasjonene jeg har også, i de overfladiske relasjonene (kollegaer, bekjente, naboer osv) kommer jeg best overens med de som er helt annerledes enn meg. Altså de som er flinke til å small-talke, har mye humor, lette å prate med. Mens de nære og dype relasjonene jeg har er de fleste mer som meg.

Anonymkode: 68c30...e0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig vag og utydelig, så jeg tror det hadde vært litt vanskelig å kommunisere meg meg om jeg møtte meg og begge var like vage, ikke ville ta avgjørelser og ikke sa meningene sine...😉

Liker når noen andre tar styringen og faktisk er litt tydelig. Det er lettere å forholde seg til.

Anonymkode: 485dd...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa... Jeg liker meg ikke så godt nå, så tror ikke jeg ville likt meg selv noe bedre ved å møte meg selv.

Anonymkode: 2b247...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De fleste jeg møter trives i mitt selskap, og jeg er generelt sett godt likt av de aller fleste, så det ville vært rart hvis jeg var den som mislikte meg selv. Jeg har mange venner jeg ser på som gode venner.

Anonymkode: 034be...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt at jeg ville gitt meg selv sjansen til å bli kjent med meg. Kanskje hvis vi hadde treftes gjennom jobb eller hobby. Hadde nok likt meg etterhvert da.

Anonymkode: bff5b...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke, men jeg liker ikke folk flest heller. 

Når jeg gikk på videregående gikk jeg i klasse med ei som var skremmende lik meg. Hun var hyggelig osv, men likte hun ikke. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei. Definitivt ikke. Ville tenkt vedkommende var slitsom ,og vanskelig å snakke med for jeg hopper fra tema til tema og avbryter når andre snakker. 

Anonymkode: 75f8b...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig sjenert og introvert, så tviler. Jeg har hørt at jeg virker avvisende, arrogant og vanskelig å komme i kontakt med. Så jeg hadde sikkert aldri turd å "bryte muren" dersom jeg traff meg selv. Når man blir kjent og jeg er trygg, blomstrer jeg. Da kunne jeg vært kul å være med. Jeg hater dog forpliktelser og "mas" om å finne på ting, så et evnt vennskap hadde nok dødd kjapt ut. 

Anonymkode: e1d8c...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt lik meg selv? Nei, det hadde jeg ikke. Kanskje på tide å rette på noen ting. Hmmm. 

Anonymkode: 5871b...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...