Gå til innhold

Vis du hadde møtt deg selv hadde du likt deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En gang har jeg møtt noen som er lik meg, fungerer på samme måte og tenker likt. Vi er samboere nå og for første gang så fungerer et forhold. 

Så jeg tror jeg ville likt å møte meg selv. 

Anonymkode: fd791...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt spørsmål. Ja, jeg hadde jo det. Jeg går jo inn for å være hyggelig mot folk, sånn at de føler seg ok. Så enkelt....ja.  Hva med deg Ts? Siden du fant på å spørre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør jo i utgangspunktet være en slik person man selv ville likt. Skal vel mer til å ikke være det enn å være det.

Anonymkode: 89cd4...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt. 

Men desverre så er det svært få andre som gjør det. 

Anonymkode: 3376c...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😁 Jeg blir kjempefort glad i andre og unner de alt godt og er god til å vise det! Jeg vet jeg er en god venn, god samtalepartner, empatisk, følsom, går en ekstra mil for de jeg er glad i, kan svelge mange kameler hvis jeg vet at personen har et godt hjerte, men jeg sleiker heller ikke folk opp over ryggen for at de skal like meg. Jeg har ikke krav til mine venner, men samtidig kan jeg bli veldig lei meg de gangen jeg blir glemt/oversett (men jeg viser det ikke til de..). Er følsom, men godhjerta tror jeg. Jeg dømmer ikke folk utfra penger, personlighet, osv. Du kan være så vimsete og surrete og rotete og glemsk du bare vil for meg, så lenge jeg vet det ikke ligger noe vondt bak og jeg vet at du er glad i meg. 
 

Jeg er nok en person som folk liker over tid, ikke kanskje med en gang (mer introvert enn utadvendt) fordi jeg viser at jeg er en venn i medgang og motgang. Jeg er ikke redd for å ta parti hvis en er ufyselig stygg mot en annen, samtidig vet jeg at verden ikke er svart hvit og at mye kan løses ved noen energikrevende samtaler. Jeg er til å stole på og dolker ikke folk i ryggen for å mele min egen kake, men jeg orker heller ikke late som ingenting hvis folk dolker meg i ryggen (noe jeg ofte opplever pga narcissist i familien som manipulerer folk trill rundt). 

Anonymkode: b4e1c...d77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoWhat? skrev:

Morsomt spørsmål. Ja, jeg hadde jo det. Jeg går jo inn for å være hyggelig mot folk, sånn at de føler seg ok. Så enkelt....ja.  Hva med deg Ts? Siden du fant på å spørre 😄

Ja tror det, har ikke noe problem med å ta kontakt med andre mennesker. Ser på meg som en koselig og sympatisk person.

men hvem vet, kan hende jeg har store tanker om meg selv 😂

Anonymkode: 8f559...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke. Er introvert og dermed ikke blant dem som prater mest. Å jeg er som regel best venn med pratsomme mennesker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det ville tatt lang tid før jeg forstod meg. Så det er ikke mulig å svare ja/nei på det.

Anonymkode: f8adf...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok likt meg, men det hadde blitt et kjedelig møte siden vi likte det samme og var enige om absolutt alt. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...