Gå til innhold

Jeg blir aldri klok på "Hvor mange" og "Hvilke har du" -trådene her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor lurer folk på hva andre har? Hvor mange skjerf har du? Hvor mange turklær (!), hvilken vinterjakke, hvor mange jeans, hvor mange plagg har du i garderoben? Osv...

Jeg skjønner ikke hvorfor noen lurer på sånne ting. Er det for å forsvare noe, hvis man selv syns man har for mange jeans? Eller er det en unnskyldning for å kjøpe flere skjerf og mer turklær?

Det spiller vel ingen rolle hva andre har. Vær fornøyd med ditt eget, kjøp deg noe nytt hvis du har lyst på det. Med god samvittighet og avhengig av din egen bankkonto. Det viktigste er å være fornøyd med det man har, finne sin egen stil, dekke sine egne behov  og å føle seg vel. 

Det er jo også veldig kjedelig etterhvert å gå inn på dette underforumet og hele tiden bli møtt med; Hvor mange...? 

Anonymkode: d1128...815

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel mest for å høre hva som er vanlig? Ikke unormalt det vel? Hvor mange sokker har du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig mye rart folk lurer på generelt på KG... 🙄 Har helt sikkert stilt rare spørsmål selv. Er litt enig i at der fylles opp med mye uinteressante spørsmål (og svar ikke minst) 

Anonymkode: 16e42...43c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg enda mer med disse trådene som starter med "Hva tenker du om...." og så et eller annet sprøyt.

Hva tenker du om folk som har grønn bukse på. Hva tenker du om noen som har tre unger. Hva bla bla bla.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Million skrev:

Det irriterer meg enda mer med disse trådene som starter med "Hva tenker du om...." og så et eller annet sprøyt.

Hva tenker du om folk som har grønn bukse på. Hva tenker du om noen som har tre unger. Hva bla bla bla.

Men enda verre er de som ikke kan skrive hvilken, men "Hvem sko har du?"😨

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov til å være nysgjerrig uten at det ligger noe bak så uskyldige spørsmål da. Tipper noen har blitt overrasket etter å ha ryddet kanskje? Fikk nemlig litt av en overraskelse selv når jeg skjønte hvor mye klær jeg har. Som ikke blir brukt. Så kan hende derfor? 

Mye folk lurer på, men har da sett merkeligere spørsmål får jeg si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...