AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Hva spiser dere når dere først spiser? Jeg har spisevindu på 8 timer og faster 16. I dag har jeg hatt min første 23 timers faste. Spiste middagsrester ( wok med kylling, grønnsaker og nudler), men kjente jeg fortsatt var litt sulten og hole på noe annet, så jeg spiste opp noen salte kjeks og. Alt i alt så er dette under 1000 kcal .. Holder meg ellers til et lavere karbo kosthold Hva spiser dere når dere har spisevindu? Anonymkode: ccc72...791
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg er carnivore, så jeg spiser kun animalsk. Jeg spiser ca 1 kg kjøttdeig eller entrecôte uten annet krydder enn salt, stekt i meierismør. Og så bruner jeg noe meierismør etterpå og heller over som saus. Anonymkode: b8392...f6e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Du bør nok opp i kalorier. Holder meg til 1200 kalorier. Spiser mye proteiner og mat som gjør meg mett lenge. Slik som i dag hadde jeg bønner i tomatsaus med egg og kjøtt. Og da hadde jeg også igjen nok kalorier til en liten boks med Pringles på 40 gram. Hadde kyllinggryte i går. Ellers så tilberedte jeg en hel høne forleden som jeg spiste som kylling. Kokte den først. Og stekte den etterpå. Baconomelett fungerer også fint. Koteletter med grønnsaker spiser jeg også ofte. Og som regel er det nok kalorier til å spise en hel kurv med blåbær, hvor jeg har fettfri og sukkerfri vaniljeyoghurt over. Det smaker nesten som iskrem. Så greia er at du kan spise nesten hva du vil. Men sørg for at det er litt tunge middager, slik at du blir mett lenge. Med 200 kalorier ekstra, så kan du også få litt større frihet. Skaff deg også en app som holder kontroll på alle kalorier for deg. Min app leser av strekkoder på varene. Og den forteller meg om hvor mange kalorier jeg har å gå på. My fitness pal heter appen. Der kan jeg sette opp daglige menyer. Og du ser kalorier på alt inne på appen. Den har det meste av norske produkter inne. Så jeg trenger aldri å lure på hva jeg skal spise. Det blir lettere å kombinere ting med en slik app. Pluss at den også gir deg en oversikt over vitaminer, karbohydrater osv på alt det du velger å spise. Anonymkode: 0d55e...59d 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Spiser det jeg har lyst på der og da, eller som jeg ville ha planlagt til middag en hvilken som helst dag. Blir sjeldent mer enn 800 kcal. Anonymkode: 52c5e...fc9
Wilmus Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg spiser det resten av familien har til middag, med mindre det er pannekaker eller grøt😋 (da blir jeg sulten om en time igjen) Jeg blir ganske fort mett, så det blir nok stort sett 500-800 kcal, men det hender jeg tar meg litt dessert, evt drikker H-melk eller kaffe med fløte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå