Jump to content
danbanan

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?

Recommended Posts

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Durex er en bedrager og en sjarlatan, ikke tro på sånt piss. Og det er lett å se at bildene er fake

Anonymkode: 6693f...70e

Hvordan?

Anonymkode: b4f28...8a0

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 6.1.2020 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Vel ja?

Når man ser noen er kjekk så antar man at de er sånn fordi man har forstått at de fleste kjekke menn er sånn?

Mange menn som sier at man ikke skal swipe på kjekke menn og heller gå for de mindre kjekke for da blir alt så mye bedre og de er ikke fuckboys så da tar man jo tipsene til seg og swiper ikke på dem, naturlig nok.

Hva jeg synes om deg? Utifra bildet du la ut ser du ut som en fyr som er ganske grei og snill og du har mer varme over deg. Kjekk er du og så det smarte hadde jo vært å ikke swipe på deg..

Vet det høres rart ut men vi blir stadig fortalt at vi går etter kjekkaser/feil menn så da prøver vi jo å ikke gjøre det da.

Anonymkode: 2c650...836

TS er en mann som jeg hadde tenkt var mindre kjekk som kanskje hadde bra personlighet og ikke en bad boy. Han fremstår dessverre ikke særlig sympatisk i tråden, og da hadde han havnet i bad boy kategorien likevel. Skulle han ha vært sympatisk er han ikke noe for meg da jeg ikke er så glad i friluftsliv. Seriøst, hva er det med menn og friluftsliv på Tinder?😅

Jeg sveiper til høyre på de jeg finner attraktive. Attraktivitet går også på personlighet og interesse, ikke kun utseendet.

Anonymkode: d3056...aef

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, hva er det med menn og friluftsliv på Tinder?😅

Jeg sveiper til høyre på de jeg finner attraktive. Attraktivitet går også på personlighet og interesse, ikke kun utseendet.

Ifølge tinder så går "alle" menn på topptur 100 dager i uka. Og de liker fiske, bål og reising. Jeg er ikke så glad i friluftsliv, men hvis han vil gå på tur alene så må han gjerne gjøre det, men de som bare har friluftsbilder får et nei fra meg altså.

Anonymkode: 40ea7...02f

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge tinder så går "alle" menn på topptur 100 dager i uka. Og de liker fiske, bål og reising. Jeg er ikke så glad i friluftsliv, men hvis han vil gå på tur alene så må han gjerne gjøre det, men de som bare har friluftsbilder får et nei fra meg altså.

Anonymkode: 40ea7...02f

De får et nei fra meg også😂 Vet ikke om alle friluftsmenn samles på Tinder eller om menn tror at det gjør dem mer attraktive dersom de sier at de liker det, og har masse friluftsbilder på profilen🤔

Sweet Ingrid
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får et nei fra meg også😂 Vet ikke om alle friluftsmenn samles på Tinder eller om menn tror at det gjør dem mer attraktive dersom de sier at de liker det, og har masse friluftsbilder på profilen🤔

Samme her. Jeg elsker å dra på fisketur og overnatte i telt, går noen toppturer i året....men det er ikke en stor del av livet mitt så om en mann har mer enn ett friluftslivbilde så tenker jeg at livene våre er for forskjellige. 

Okapi
1 hour ago, bloody said:

Det er retoucha modellbilder.

Ingen fotograf med respekt for seg selv ville levert det der, ikke engang en klønete amatør som meg selv. Bildene er på sett og vis retusjert, men av filtrene du får med et mobilkamera, og/eller Instagram. Fyren er helt klart fotogen (merker jeg svulmer litt av misunnelse), men både teknikken og utstyret er så som så.

Annonse

danbanan

Etter å ha lest litt her inne hva folk sier og mener om meg basert på noen direkte svar jeg har gjort på andres folk tråder om hvordan jeg er som person osv og om mine erfaringer på tinder og hvorfor det er slik, så må jeg si at jeg er litt overrasket.

Virker som at mange her inne forventer at man skal si seg enig i hva de påstår om deg selv, og hvis ikke, så er man enten lite sympatisk eller uhøflig. Merkelig logikk syntes jeg da. Så klart man er litt mer direkte og svarer mer fra "levra" på et forum. Man har jo ett større "filter" i virkeligheten og det tror jeg da ikke bare gjelder meg? Men jeg har da aldri angrepet noen personlig her inne, så jeg kan da ikke fremstå som så dårlig person? Men i så fall så er det bare til å beklage, ikke noe ondt ment😅

Uansett, så bryr jeg meg ikke så mye om hva andre mener om meg her inne, men jeg må da få lov til å svare for meg selv. Godt mulig jeg ikke alltid gir det beste inntrykket,  men jeg har da ALDRI referert til noen her inne direkte eller kritisert dem, slik som mange tydeligvis gjør om meg og andre, Jeg prøver som regel å diskutere generelt, ikke direkte om hvordan en bruker er her inne. DET syntes jeg er er mer uhøflig da. Det kan jeg kun finne på å gjøre hvis noen "angriper" eller kritiserer meg først. Men godt mulig jeg er litt rar da og har ett annet syn på ting en mange andre. Godt mullig, siden jeg har såpass lav suksess rate på tinder, for eksempel. Mange er nok mye bedre en meg til å skrive og skape gode relasjoner.

Edited by danbanan

AnonymBruker
På 3.1.2020 den 9.28, Trøndermann skrev:

Fin dame 😊👍

Veldig søt👍

Anonymkode: d753f...c20

AnonymBruker
På 11.1.2020 den 14.44, snoren skrev:

Du var utrolig kjekk! 😍

Veldig kjekk, typisk herrefrisør:)

AnonymBruker
På 7.1.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

En hot islending:-)

Anonymkode: 96dfe...7ac

Veldig fin !

AnonymBruker
På 5.1.2020 den 21.06, Roseglose skrev:

Oh dayum, jeg hadde lett spist deg til frokost 

Du ser ut som en typisk snill og koselig gutt:)

UngMann1986

Kom over denne nye bildetråden nå! Så mange fine kvinner her! Flere søte anonyme brukere, og @O.G. og @Sweet Ingrid for å nevne noen! 

AnonymBruker
På 29.10.2019 den 18.36, danbanan skrev:

Hei,

for mange år siden startet jeg en tråd her hvor folk kunne dele bilder av seg selv, men det ser ikke ut til være aktiv mer. Så tenkte å starte en ny her i singel forumet, så kan jo alle dere single dele litt bilder med hverandre. Kanskje noen til og med ønsker å møtes etter hvert.😀

Er jo så mye krangling her inne, om hvilke kjønn som er "best" osv osv, så kanskje på tide med noe mer positivt

(tråden blir sikkert flyttet etter hver, men verdt ett forsøk)

Har du tinder gold danbanan? Så deg nettopp der. Kanskje vi matcher ;) 

Anonymkode: b5f93...50d

Annonse