Gå til innhold

Er tinder beste datingside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så mye om tinder her og meg der, men er det den beste? Hilsen fersking

Anonymkode: f612a...507

Skrevet

Ja, egentlig er det vel det. Jeg har i alle fall likt Tinder best. Du får mer info om personene på Sukker, men vil oppleve at mange du ikke vil ha kontakt med, tar kontakt med deg. På Tinder bestemmer du hvem du kan bli kontaktet av.

Prøv da vel! Tinder er ikke så seriøst, mange er der bare for sex eller oppmerksomhet. Ikke legg så mye i nettdatingen. Det er først når du har møtt noen en gang, at den virkelige datingen begynner.

Anonymkode: ac4d4...bd1

• Liker 2
Skrevet

Er du dame kan det hende Tinder er best, men som mann har jeg langt bedre erfaring med Sukker. Har ikke opplevd at noen av matchene på Tinde har vært seriøse, men samtlige har bare vært ute etter litt småprat eller oppmerksomhet. Jeg har egentlig veldig liten tro på Tinder om man faktisk ønsker å få ordentlig dating ut av det. De fleste som får mange matcher kommer i prat med andre som har mange matcher, og med 500 stykker hver sier det seg selv at sjansen for å få til noe er ganske minimal uten å jobbe hardt og lenge.

Anonymkode: 99dbb...738

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

med 500 stykker hver sier det seg selv at sjansen for å få til noe er ganske minimal uten å jobbe hardt og lenge.

Dette gir ingen mening. Hvor mange matcher du med på sukker da? Er jo lettere å matche mange på tinder fordi ting går mye fortere. 

Anonymkode: 374ea...0ee

Skrevet

TS:

Prøv både Tinder og Sukker samtidig. Da får du jo følelsen av hvilken du liker og du kan prøve ut litt. Det er utrolig mange som har flere slike dating-apper samtidig, det er helt vanlig. Du ser de samme ansiktene flere steder. Du får mer info om personene på Sukker, mens det går fortere på Tinder. Vil du bare titte litt, prøv Sukker. Vil du møte noen for date, går det fortere på Tinder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant min kjæreste på Tinder ❤️

Anonymkode: f4baf...5f3

Skrevet

Best og best, det er der folk er? Litt som å spørre om Facebook er det beste nettsamfunnet. Det finnes jo andre, men de er ganske døde. Alle markeder beveger seg mot monopol, nå er akkurat sjekkemarkedet én svær hval, og noen småfisk.

Anonymkode: a5800...e53

Skrevet
On 10/28/2019 at 7:05 AM, AnonymBruker said:

TS:

Prøv både Tinder og Sukker samtidig. Da får du jo følelsen av hvilken du liker og du kan prøve ut litt. Det er utrolig mange som har flere slike dating-apper samtidig, det er helt vanlig. Du ser de samme ansiktene flere steder. Du får mer info om personene på Sukker, mens det går fortere på Tinder. Vil du bare titte litt, prøv Sukker. Vil du møte noen for date, går det fortere på Tinder.

Det tok to timer etter at jeg registrerte meg på Sukker til jeg kom i kontakt med første date. Fire måneder på Tinder har resultert i ingenting. Men igjen, det kan være en kjønnsforskjell. Det har tatt 1-2 måneder før jeg i det hele tatt har blitt likt tilbake på Tinder, så det er jo ikke særlig effektivt all den tid jeg har fått kontakt raskt på Sukker.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tok to timer etter at jeg registrerte meg på Sukker til jeg kom i kontakt med første date. Fire måneder på Tinder har resultert i ingenting. Men igjen, det kan være en kjønnsforskjell. Det har tatt 1-2 måneder før jeg i det hele tatt har blitt likt tilbake på Tinder, så det er jo ikke særlig effektivt all den tid jeg har fått kontakt raskt på Sukker.

Hehe men da gjetter jeg vilt på at du er en mann 😜

Hvilken tjeneste som er best avhenger av kjønn, alder og utseende. For menn under 35 som ikke er over snittet attraktiv er tinder bortkasta, mens for kvinner og attraktive menn er tinder best. 

Anonymkode: de8c7...39b

Skrevet

Nå er det en stund siden jeg var "på leting", men var på Sukker i type tre år uten å få en eneste melding. På Tinder fikk jeg ganske mye respons.

Skrevet

Det kommer nok mer an alder enn på app. For vanlig oppegående menn med ok utseende og økonomi blir stillingen på kjønnsmarkedet mye  bedre når man kommer i 40/50 åra. For kvinner er det motsatt. Mange yngre menn må derimot enten ta til takke med halvgamle damer (som ikke får tak i jevngamle menn)  eller nøye seg med eget selskap.

Anonymkode: be2f7...168

Skrevet (endret)

Jeg har kun vært på Tinder en kort tid og jeg opplever den som bra for meg. Jeg har allerede vært på et par dates og har planlagt to nye dates til helgen :) 

Endret av LineS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...