Gå til innhold

Hva synes du er ikke greit å ha på seg når man har fylt 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er i utgangspunktet ikke så opptatt av hva andre har på seg 😅 Men jeg synes det blir litt rart når godt voksne mennesker (30+) har på seg veldig barnslige klær, eller veldig typisk «typene» tenåringsklær. Jeg er snart 40 og kan godt gå i samme type klær som søsteren min som er 25. Men jeg tar ikke på meg like klær som tantebarna på 8🙈 Altså med hello kitty, mye pastell, osv. 
 

Jeg var på et kurs en gang der alle vi på 40 var kledd ganske likt. Ei skilte seg veldig ut, med langt lyseblått hår, lue inne, store pastellfarger «pusete» hettegensere og lyse olabukser med masse hull/slintrer (eller hva det heter). Og solbriller inne. Jeg ble derfor overrasket når hun faktisk var eldre enn meg, ikke pga hun så så ung ut i ansiktet (var ikke så lett å se), men hele stilen hennes gjorde at hun så så barnslig ut. Men hun tok det som et kompliment da jeg sa «å, er du eldre enn meg, det hadde jeg ikke trodd»🙈😅 

Anonymkode: ab4fe...95b

*typete

Anonymkode: ab4fe...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er 30 er man jo fremdeles veldig ung, og jeg synes man kan gå med akkurat hva man selv føler seg komfortabel med uansett alder. 

Anonymkode: 9121c...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på et eneste klesplagg jeg synes har aldersgrense? Det er ikke alt jeg synes ser like bra ut, men jeg heier på dem som kler seg som de vil uavhengig av alder. Vil heller snakke med en 40-åring i Hello Kitty-genser enn en som ser ut som om hun har kjøpt uniform på samme sted som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 10.19, AnonymBruker skrev:

Tights i stedet for bukse (unntatt treningstights når man faktisk skal trene)

Bar mage

 

Anonymkode: 9372b...380

Hvorfor er tights galt å gå med utenom trening? I dag får man jo tak i alle mulige slags kule tights som man fint kan gå med utenom trening! Jeg bor i tights året rundt og kombinerer de med både kjoler, skjørt og vanlige gensere! Favoritten er amerikanske K-deer! Og jeg er 31år! 

Anonymkode: 17aa2...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er tights galt å gå med utenom trening? I dag får man jo tak i alle mulige slags kule tights som man fint kan gå med utenom trening! Jeg bor i tights året rundt og kombinerer de med både kjoler, skjørt og vanlige gensere! Favoritten er amerikanske K-deer! Og jeg er 31år! 

Anonymkode: 17aa2...804

Man trenger ikke følge moten men tightsens storhetstid er forbi. Var poppis for 10 år siden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, SupaWoman said:

Man trenger ikke følge moten men tightsens storhetstid er forbi. Var poppis for 10 år siden. 

Synes jeg ser mye mer av det nå, enn for ti år siden. Dessverre.

Anonymkode: 0175e...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rusmiljøer går både menn og kvinner kledd veldig ungdommelig, selv om de er godt over 40. Slitne menn med hettegenser, caps og skatesko. Damer som er oppjåla med høye hæler, miniskjørt og sliten dongerijakke. Og svære øreringer.

Anonymkode: 8f1f3...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

I rusmiljøer går både menn og kvinner kledd veldig ungdommelig, selv om de er godt over 40. Slitne menn med hettegenser, caps og skatesko. Damer som er oppjåla med høye hæler, miniskjørt og sliten dongerijakke. Og svære øreringer.

Anonymkode: 8f1f3...7b8

Det er sånne me, på min dialekt, kallar "skitne damer" ( ikkje pga rus, men den klesstilen)

Anonymkode: 089d1...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen lovfestede aldersgrenser på klær, så alle kan gå med det de ønsker :Nikke:  Jeg som nå er 50+ har i utgangspunktet hatt samme stil siden slutten av 20-årene, men den har automatisk blitt litt moderert med tiden.  Jeg går f.eks ikke lenger med korte skjørt/ kjoler uten mørke strømpebukser til, jeg har aldri så kort topp at magen synes hvis jeg løfter på armene, og jeg har slitte jeans i stedet for jeans med store hull.

Anonymkode: b3688...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...